Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Re:pro kamil*a
To Rade62.Ne nebyl jsem ozraly a za temi nazory si pevne stojim.Mnohdy pracuji dlouho do noci na pocitaci a obcas se odskocim odreagovat se, sem na motorkafe.Pokud pijes uz od rana,chapu, ze jsi pozde vecer uz totalne ozraly/zrejme i proto jezdis,v cem jezdis/.To jsou, ale tvoje zvyky,takze me do toho netahej.kamil* -
« Re: To travexr
tu co mam ja tak ta neni obalena nicim, pokud nepocitam igelit ve kterem je zabalena cela role :-))) ale asi myslime oba totez jenom v ruznem provedeni. Prodava se normalne v hobbyshopech a instalaterkych prodejnach. Na cely auto potrebuju asi 10 metru. Jestli neco zbyde rad ti poskytnu kus. Zatim stejne jako ty hledam moznost koupit jenom potrebny kus - budu vedet tak za dva tydny.... -
« Re: To travexr
Díky a další dotaz, měl jsi na mysli tu topenářskou měděnou trubku obalenou bílým nebo jinobarevným-zároveň izolačním obalem, co se dá ohýbat i rukama ? Pokud ano, musím tedy sehnat od nějaké topenářské firmy dva zbytky cca 1,5m dlouhé, nebudu přeci kvůli tomu kupovat celou roli. -
« Re: To travexr
jeste jsem s tim neudelal nic, zatim cinim testy snasenlivosti medi a chladici kapaliny (Castrol Antifreeze). Po sesti tydnech nalozeni kusu trubky v kapaline naredene na -40 s obcasnym prevarenim to vypada dobre. Rozhodl jsem se pouzit medenou trubku urcenou k instalaci rozvodu ustredniho topeni. Je to tzv mekka trubka, ktera se prodava smotana po 25 metrech. Ohybat jde bez problemu, akorat ostre ohyby je potreba realizovat kolenem. Jinak v aute uz mam pripraveny otvory pro vedeni trubek takze uz to staci jenom natahat. -
« To travexr
Jak jsi daleko s tím chlazením. Dělal jsi to z těch měděných trubek ? Ohýbal jsi je nebo jsi použil kolena a letoval ? Na kolik přišel materiál ? Budu dávat asi větší chladič a přední část budu možná muset udělat znovu.Tak přemýšlím o té mědi taky. Ale co s tou mědí udělá po čase Fridex, nebo něco podobného ? Dík -
« Re: To travexr
porad jses vedle. Chtel jsem se jenom dopatrat priciny tve skoda-nenavisti. Ted jsi k ni pridal jeste fiat-nazor a je to hotovy. Proste se tady zacinaj koncentrovat dohady ze vsech moznejch rubrik. Zacina to byt vazne o nicem.
Skoda 110R na silnici patri a patrit bude a preji vsem fanouskum at je mozne ji na silnici potkavat jeste mnoho let. -
« To travexr
V zadnem pripade mi moje ,,Turbopetrolejka,, nezvedla sebevedomi.Octavku stejne jako Ty povazuji za naprosto prumerny kriznik nasich silnic.Za nadprumerne vozy povazuji nova BMW,MB a Audi A6-A8 na ktere si zatim nevydelam.Za totalni * povazuji auta zn. Fiat a vsechna italska auta obecne, krome Alfy 147-166, kde jejich nedostatky vyvazuji jejich klady.Auta,ktere na silnici nepatri jsem tady snad stokrat vyjmenoval,jedno takove vlastnis i ty. -
« Re: 565 pro ladao,
Jasne...AGRESIVNI,BEZOHLEDNY,PAN SILNIC,VRAH NEVINNYCH RIDICU...tak presne takovy nejsem.To jsou Tve argumenty Ladao, kdyz uz jsi v uzkych???To te tedy lituji.Uznej proste, ze stare skodovky rady 1000-130 patri na uzavrene okruhy,srazy ci ke slechteni do rukou motoristickym fandum/za ktereho te povazuji/ a bude pokoj.A neber si prosim Mfilipa jako rukojmiho v teto rubrice, jen kdyz potrebujes jeho podporu.Tvuj problem je, ze obhajujes neobhajitelne,nedostatek protiargumentu proste nahrazujes lacinymi frazemi, pevne doufam, ze jsi si toho vedom.Kamil* -
« Re: 565 pro ladao,
1. prispevky ctu ve vsech klubech, kde se co sustne, takze vim o cem ta ci ona diskuse je. BTW trideni podle casu posledniho prispevku jsem spravcum auto.cz navrhnul ja, prave proto aby se dalo lepe sledovat, co je kde noveho. 2. prave proto jsem si vsimnul, ze velice podobnou diskusi vedete i v jine rubrice S120 .... a proto jsem chtel jen "s nadsazkou", drobet, kapecku poznamenat toto zjisteni vzkazem "Nemuzete se hadat v jedne rubrice ? Kdo to ma furt sledovat ". Asi jsem tam mel dat :-))). V prispevku jsem s podobnou nadsazkou chtel poznamenat k s110R, ze ve vyctu korodujicich aut, chybi Fiat. Nebylo to zapojeni do vasi diskuse, jen poznamka pod carou. Nic vic, nic min. Nic z toho, jak to chapes. Zadne rypnuti do s110R. Zadne naskoceni do diskuse. Vim, ze kdyz muzes, poradis, stejne tak se snazim predavat sve zkusenosti zejmena z FOrmana a Bravy dal, a dekuji ti. Proto ze sveho pohledu nechapu tvoje reakce. Napr. "Tak v čem je pořád problém.Pořád mi to nemůžeš zapomenout.". Myslis, ze ti nemuzu zapomenout "italske srace" ? Bez obav, ja vim, ze by ses proti "ceskym sracum" rozhodne ohradil. Nemam proti tobe vubec nic, vlastne vubec nic proti nikomu. O.K. ? -
« Re: 565 pro ladao,
mfilipe myslím si, že sis trochu rýpnul do Džona (s110r).Dále -už jednou jsem ti napsal, že cicí něštěstí mne netěší a již jednou nebo dvakrát jsem ti radil ohledně tvého auta. A navíc jsi naskočil do prostřed diskuse s příspěvkem, který tam tak nějak nepasoval. Tak v čem je pořád problém.Pořád mi to nemůžeš zapomenout.Travexr pokud vím ,tak taky má,nebo měl Punto a nejsme spolu ve válce pro jednu větu. I pro ostatní. Podstata naší diskuse je , že kamil* neustále tvrdí , že všechny škodovky 1000-130 bez rozdílu věku a technického stavu jsou prostě nebezpečná auta. Já a někteří ostatní tvrdíme , že nebezpečné je každé starší a ojeté auto( proto jsem tam nahodil to tvé jako příklad,jen počtem km.-vím, že se o něj velmi dobře stáráš-kéž by to tak bylo i u ostatních) které není udržované. Je snad bezpečnější např. 20 let staré Audi o které se jeho majitel nestará(technické prohlídky absolvuje podivným způsobem tř,přes známé)s rozhrkaným podvozkem a brzdami, které brzdí na každém kole jinak jenom protože jeho výkon a max. rychlost( v době výroby ?) je o polovinu větší než u "škudky" ??? Nebo je nebezpečnější třeba dobře udržované eRko, ve 100% stavu podvozku ??? Osobně si myslím že to eRko určitě nebude nebezpečné samo o sobě.Když se trefím do např. tvého auta, tak mu moc neuškodím a škody budou větší asi na mé straně vzhledem k slabším deformačním zónám mého eRka. Čili mi tady ještě schází faktor řidiče a jeho uvědomění si s čím jede. Potom může být pro mě nebezpečná -bezpečnější Octavie kamila*, pokud bude jezdit agresivně a předpokládám, že to asi tak je.A to je myslím podstata věci, kterou nám kamil* a podobní chtějí vnutit. Abychom nejezdili se škudkama po silnicích a dálnicích, kde oni bezohledně lítají a ukazují nám ,kdo že je na silnici pánem. Každá starší škudka je pro ně nebezpečná jenom prostě tím, že když ji smete a zabije neviného řidiče, tak se ho nikdo nebude ptát , proč si vybral k odstřelu zrovna takovéto auto, které nemá takové bezpečnostní prvky jako jeho auto a půjde za to sedět. Chtěl bych je vidět, co by dělali, kdyby na dálnici v rychlosti 200 km. sestřelili z cesty tř. takový klenot jako Porsche 356 jedoucí rychlostí kolem 100 km. s otevřenou střechou a potom vykládali policajtům a u soudu, že to auto nemá na cestě co pohledávat, jenom protože je 40 let staré a tudíž je nebezpečné. Fuj to jsem se rozepsal, ale dejte si tu práci přečíst to pozorně a pochopit v čem spočívá podle mého názoru hra kamila* a podobných.Laďa
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
A pokud jde o to, co tady ukazuješ, až vyjedeš příklad - do Anglie, skus zajít třeba do některého golfového klubu a začít tam vykřikovat, že golf je nanic, lepší je fotbal, to že je hra správných lidí atd., uvidíš jejich reakci. Buď tě vyhodí, nebo tě budou ignorovat. Tato rubrika je vlastně taky takový klub, a i když nejsem členem, nemám ERKO, dovolil bych si tě nadále ignorovat.
rade