Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Stírací lišty
Poradím ti jiné sametky.Kup si je z Favorita, odstřihni část vnitřního plastu a nalep je jako komplet na dveře( bez použití originál hliníkových lišt).Jediná nevýhoda je , že je budeš muset udělat ze dvou kusů a spojit-nejlépe u sloupku. Pokud stavíš originál veterána tak ti asi nepomohu. -
« Re: Re:pro kamil*a
To Rade:Jsem rad, ze uznavas fakt, ze Ti auta o kterych je tady rec, precejen na delsi cesty a dovolene nestaci a nevyhovuji.Pokud to tech sest/tri tam a tri zpatky/ kilometru se zatatymi zuby vydrzis,abys usetril je to tva vec.Rozhodne timto zpusobem usetris.Jen se snaz se svym totalne technicky zastaralym vozem jezdit, tak abys neprekazel ostatnim a svou pomalou jizdou je neomezoval a neohrozoval.
Ten majitel Audi neodhadl zrejme moznosti sveho vozu a dobu predjeti a za to si jiste zaslouzi trest.Nicmene pokud by se nesrazil se 120/ktera patri na smetiste dejin,ci na uzavrene okruhy,v zadnem pripade NE do dnesniho provozu/, ale s jinym bezpecnejsim autem,mohl by mozna ten druhy ridic dneska zit.Je to relativni,sam prece taky nevis,kdy narazis na podobneho cloveka, pokud pojedes v bezpecnem aute a buh bude stat na tve strane tak to prezijes,ne tak ve skodach rady 100-130.kamil* -
« Re: To travexr
ja jsem zvolil cetu trochu komplikovanejsi. CHladic za prednim celem, potom hlinikova chladicova stena odtud vedou trubky do kabiny po podlaze k tunelu dale po jeho prave strane do prostoru pod zadni sedackou - pak pres tunel a dale zpod leve zadni sedacky pod auto kolem kastliku baterie k chladici... alespon tak na to jdu ja. Da se to taky natahnou stejne jako u 120ky s pouzitim mirne upravenych trubek tahnout pod autem, ale to se mi nezdalo jako nejlepsi reseni (je to pracnejsi a navic jsou trubky pod autem az prilis zranitelne mechanicky nebo soli).... jinak zpusob natazeni si zvol sam. Pristy tyden budu mit nejaky fotky, takze ti muzu poslat fotky s otvory na trubky (jestli vyjdou fotim na papir)...
jak stahnout celou diskusi ti nepovim, ale zkus TELEPORT. Je to celkem chytrej program, kterym se da udalat "browsable copy" jakychkoliv stranek. -
« Re: Re:pro kamil*a
Nejdříve -toto je moje poslední reakce na hlouposti, které tady plodíš. Dále se nemíním tak ubohými argumenty zatěžovat. Máš pravdu milý hochu, jako projektant si nemůžu dovolit lepší vůz. Bohužel ale nemám ERKO, strašně bych ho chtěl, ale nemohl bych mu dát to, co potřebuje a předělat ho nejlépe na 130-ku. Pro tvůj klid, momentálně mám FAVORITA, protože funglovku ASTRU mi nějaký blbeček s unavenýma očima od hledění do monitoru díky nedání přednosti zrušil. Přišel jsem na to, že na ježdění do firmy - asi 3 km nepotřebuju vyhodit statisíce, levný vúz mě tam doveze taky, na dovolenou po evropě si vždycky něco pujčím a do ameriky se stejně nedá autem jet.Peníze můžu investovat jinde. Být tebou, snažil bych se pochopit, že nezáleží na tom, jakým autem kdo jede, ale jaký je člověk. Příklad- při předjíždění náklaďáku smetl jeden pán ing. v AUDI protijedoucí 120 ku, v audi se jen pokřápali, řidič stodvacky je mrtvý. V tomto případě bych řekl že nebezpečný vůz měl ten ing., kdyby jel taky ve stodvacce, věděl by, že to nestihne a nepředjížděl by. Bohužel, dnes až na výjimky kdo má silné auto, myslí si, že sežral všechnu moudrost a je nejlepší řidič vesmíru. Platy jsou takové jaké jsou, hlavně v akademii a školství a tak ještě mnoho vzdělaných lidí bude jezdit ve starších vozech a muset poslouchat připomínky duševně nedostatečných takyřidičů na své vozy.
A pokud jde o to, co tady ukazuješ, až vyjedeš příklad - do Anglie, skus zajít třeba do některého golfového klubu a začít tam vykřikovat, že golf je nanic, lepší je fotbal, to že je hra správných lidí atd., uvidíš jejich reakci. Buď tě vyhodí, nebo tě budou ignorovat. Tato rubrika je vlastně taky takový klub, a i když nejsem členem, nemám ERKO, dovolil bych si tě nadále ignorovat.
rade -
« Re: Re:pro kamil*a
To Rade62.Ne nebyl jsem ozraly a za temi nazory si pevne stojim.Mnohdy pracuji dlouho do noci na pocitaci a obcas se odskocim odreagovat se, sem na motorkafe.Pokud pijes uz od rana,chapu, ze jsi pozde vecer uz totalne ozraly/zrejme i proto jezdis,v cem jezdis/.To jsou, ale tvoje zvyky,takze me do toho netahej.kamil* -
« Re: To travexr
tu co mam ja tak ta neni obalena nicim, pokud nepocitam igelit ve kterem je zabalena cela role :-))) ale asi myslime oba totez jenom v ruznem provedeni. Prodava se normalne v hobbyshopech a instalaterkych prodejnach. Na cely auto potrebuju asi 10 metru. Jestli neco zbyde rad ti poskytnu kus. Zatim stejne jako ty hledam moznost koupit jenom potrebny kus - budu vedet tak za dva tydny.... -
« Re: To travexr
Díky a další dotaz, měl jsi na mysli tu topenářskou měděnou trubku obalenou bílým nebo jinobarevným-zároveň izolačním obalem, co se dá ohýbat i rukama ? Pokud ano, musím tedy sehnat od nějaké topenářské firmy dva zbytky cca 1,5m dlouhé, nebudu přeci kvůli tomu kupovat celou roli. -
« Re: To travexr
jeste jsem s tim neudelal nic, zatim cinim testy snasenlivosti medi a chladici kapaliny (Castrol Antifreeze). Po sesti tydnech nalozeni kusu trubky v kapaline naredene na -40 s obcasnym prevarenim to vypada dobre. Rozhodl jsem se pouzit medenou trubku urcenou k instalaci rozvodu ustredniho topeni. Je to tzv mekka trubka, ktera se prodava smotana po 25 metrech. Ohybat jde bez problemu, akorat ostre ohyby je potreba realizovat kolenem. Jinak v aute uz mam pripraveny otvory pro vedeni trubek takze uz to staci jenom natahat. -
« To travexr
Jak jsi daleko s tím chlazením. Dělal jsi to z těch měděných trubek ? Ohýbal jsi je nebo jsi použil kolena a letoval ? Na kolik přišel materiál ? Budu dávat asi větší chladič a přední část budu možná muset udělat znovu.Tak přemýšlím o té mědi taky. Ale co s tou mědí udělá po čase Fridex, nebo něco podobného ? Dík
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!