Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: To travexr-trubky
Travexi, ty jsi z Prahy, skus EKOTEZ, ti prodávají pro chlaďaře, jejich adresa je WWW.EKOTEZ.CZ, měli by ti prodat i menší množství než celé balení. Ale problém bude s většími průměry než 22, ty budou asi jen na objednávku. Další možností by bylo Pragopolair - WWW.PRAGOPOLAIR.CZ,nebo SCHIESSL WEB.TELECOM.CZ/SCHIESSL. Toto jsou všechno prodejní organizace které jsou prodejci pro chladící techniku a v sortimentu by trubky měli mít. Je jim jedno komu je prodají. Když nebudou mít aspoň poradí. Pokud ne, najdem někoho jiného. rade -
« Re: To travexr-trubky
diky zy vycerpavajici informace, ale stale je zde maly problem, a to je baleni. Ja sice nasel jeste jine prodejce nize zmineneho materialu, ale nikdo neni ochoten prodan neco jineho nez cele baleni a to nejmensi cini 25 metru. nechcete nekdo taky trubky, ze bychom do toho sli napul? Pocitam ze cca 10 metru na auto staci dejte vedet na travex@mujmail.cz -
« Re: To travexr-trubky
K měděným trubkám - Ferona má v nabídce trubky SUPERSAN - což jsou topenářské bez izolace, FRIGOTEC - chlaďařské, jsou o něco dražší, EUROSAN - s plastovou izolací kolem - velmi drahé, MEDGAS - pro medicínu - speciálně čištěné. EUROSAN, FRIGOTEC a MEDGAS se prodávají v provedeních tvrdých a měkkých. Tvrdé jsou v 5 m kusech a nedají se ohýbat, nebo jen obtížně, pro spojení a ohyby je třeba použít tvarovek. Měkké se prodává ve stočených svazcích po 50 a 25 m.Tyto se dají velice snadno tvarovat a je možno z nich vytvarovat vedení doopravdy všude. Rozměry těchto trubek jsou od 6 mm vnější po 108 mm vnější.( pro informaci jak je řada, jen vnější rozměry od 22 mm - 28, 35, 42, 54, 64, 76.1, 88.9, 108.) Potrubí je tedy možno z těchto trubek udělat. Pokud jde o dodavatele, kromě již zmíněné Ferony s tímto artiklem obchoduje a je asi největším dovozcem firma K.T.O Internacional ( nejsou to Kamarádi Táborových Ohňů, neplést si to) Třebechovice pod Orebem. Jejich adresa je WWW.KTO.CZ
Tam snad najdete více. rade -
« Re: 2travex: kopretiny?
Aha. No na těchhle jsem už žádné označení nenašel, kromě RTG v trojúhelníčku. Při jedné STK technik vytáhl nějaké měřidlo a strašil, že ty disky nejsou 5Jx13, ale 5,5 a že to tedy ne. Nakonec to ale nechal být. Ale ty dva roky životnosti mně docela děsí, já už na nich jezdím sedm let a kdoví, jak byly staré předtím, auto jsem s nimi už koupil. Nemluvě už o problémech se sháněním a kvalitou delších šroubů. Poslední, co mne zrazuje od výměny je fakt, že na plecháče se zase nedají dát gumy 185/70 a zrovna se mi nechce kupovat taky všechny gumy včetně rezervy. A s plecháčema z VW brouka (rozteč 130, 5Jx13") by mne u STK vyhodili nabeton a pochybuju, že by se daly sehnat levněji než originál škodovácké elektrony.
Btw kdyby ty elektrony někdo za mírnou cenu chtěl, tak se jich budu letos zbavovat (5ks disky 5Jx13", 4 gumy 185/70 (Barum Brillant OR57) a jedna 165/70 OR37 - rezerva. Z těch gum 185/70 jsou dvě skoro nové, dvě méně nové. Plus šrouby, tedy aspoň ty, které se podaří bez poškození vymontovat. -
« Re: 2travex: kopretiny?
rekl bych ze mas na mysli stejny kola. Pro jistotu oznaceni kola AT1308 pro 13" provedeni. Lze je obcas videt i v provedeni 14" jako AT1410 ale je to spise vyjimka (jen na okraj existuje clovek co je umi vyrobit nove - 14" - cena pak cini kolem 3500/kus). Kazdopadne chapu, ze s tim jsou na STK problemy, netusite jak se tvarej na siroky blatniky z RSky....... kola jsou proti tomu slabej odvar - muzete je snadno nahradit plechovymi.... -
« 2travex: kopretiny?
Prosímtě jak vypadají ty elektrony "kopretiny"? Nejsou to takové ty s osmi paprsky, které z vnější strany vypadají, jako by měly zhruba elipsový průřez (ale nemají, zezadu jsou duté)?
I ten elektron by odpovídal, koroduje to jinak než hliník a je to evidentně o dost tvrdší (ale nechce se mi zase věřit, že by to byl čistý hořčík). Ze tří STK jim to jednou nevadilo, jednou měli malé řeči a jednou velké, ale pustili (první dva případy Roudnice - letiště, třetí někde v Praze) -
« Re: PSYCHO
14" tam bejtnemusej muzes mit i 13" plechace, ale musis si je nechat zapsat do TP. Jediny schvaleny elektron je "otvirak" n ten je mozne pouzit je na Skoda 105-130 a Rapid/Garde. Vsechny ostatni lity kola nejsou homologovany a tak mas smulu. Zvlast alergicky jsou nekdy na tzv "kopretiny" - ty byly dokonce pouze pro soutezni pouziti a predepsana zivotnost je dva roky (horcikovy disk). Takze na STK byli naprosto v pravu, kdyz te vyhodili. Na silnici ti policajti muzou sebrat OTP, ale zalezi na ciste na nich takze to chce nenarazit na *. Tohle se tyka i nekterych dalsich uprav. -
« Re: Stírací lišty
Poradím ti jiné sametky.Kup si je z Favorita, odstřihni část vnitřního plastu a nalep je jako komplet na dveře( bez použití originál hliníkových lišt).Jediná nevýhoda je , že je budeš muset udělat ze dvou kusů a spojit-nejlépe u sloupku. Pokud stavíš originál veterána tak ti asi nepomohu. -
« Re: Re:pro kamil*a
To Rade:Jsem rad, ze uznavas fakt, ze Ti auta o kterych je tady rec, precejen na delsi cesty a dovolene nestaci a nevyhovuji.Pokud to tech sest/tri tam a tri zpatky/ kilometru se zatatymi zuby vydrzis,abys usetril je to tva vec.Rozhodne timto zpusobem usetris.Jen se snaz se svym totalne technicky zastaralym vozem jezdit, tak abys neprekazel ostatnim a svou pomalou jizdou je neomezoval a neohrozoval.
Ten majitel Audi neodhadl zrejme moznosti sveho vozu a dobu predjeti a za to si jiste zaslouzi trest.Nicmene pokud by se nesrazil se 120/ktera patri na smetiste dejin,ci na uzavrene okruhy,v zadnem pripade NE do dnesniho provozu/, ale s jinym bezpecnejsim autem,mohl by mozna ten druhy ridic dneska zit.Je to relativni,sam prece taky nevis,kdy narazis na podobneho cloveka, pokud pojedes v bezpecnem aute a buh bude stat na tve strane tak to prezijes,ne tak ve skodach rady 100-130.kamil* -
« Re: To travexr
ja jsem zvolil cetu trochu komplikovanejsi. CHladic za prednim celem, potom hlinikova chladicova stena odtud vedou trubky do kabiny po podlaze k tunelu dale po jeho prave strane do prostoru pod zadni sedackou - pak pres tunel a dale zpod leve zadni sedacky pod auto kolem kastliku baterie k chladici... alespon tak na to jdu ja. Da se to taky natahnou stejne jako u 120ky s pouzitim mirne upravenych trubek tahnout pod autem, ale to se mi nezdalo jako nejlepsi reseni (je to pracnejsi a navic jsou trubky pod autem az prilis zranitelne mechanicky nebo soli).... jinak zpusob natazeni si zvol sam. Pristy tyden budu mit nejaky fotky, takze ti muzu poslat fotky s otvory na trubky (jestli vyjdou fotim na papir)...
jak stahnout celou diskusi ti nepovim, ale zkus TELEPORT. Je to celkem chytrej program, kterym se da udalat "browsable copy" jakychkoliv stranek.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!