Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Nova 110R na MotorCafe
nazdarek, te vitam. Ja mam blatniky z PascalPlastu taky, byly levny, ale byly problemy s napasovanim prednich blatniku. Jinak pokud vim, tak pascalplast dela jenom rally blatniky, tedy ty uzsi - tu verzi co mas ty minabizeli taky. Jinak predni blatniky jsou v obou verzich stejne lisi se jen zadni. Predni spoiler ti ochotne doda pan Prasek z Ledce nad Sazavou za cenu kolem 1000-1200 Kc. Napis mina travex@mujmail.cz a poslu ti blizsi info. -
« Re: Nova 110R na MotorCafe
Mitom vítej na MotorCafe. Koukal jsem na tvoje auto a docela dobrý. Moje auto je na techwebu v sekci erka to žlutý na konci. Chci ho ale letos trochu upravit, spíš po stránce technické než vzhledové, protože ho míním používat pro normální provoz a nechci pořád uplácet mlíkaře ohledně nárazníků, disků, spojlerů atd. Líbí se mi jak travex napasoval na ty široké blatníky klasické nárazníky. S těma blatníkama ti neporadím, ale podle mě v tom moc velký rozdíl nebude a vzhledem k tomu, že rozchod a šířku pneu je nutno udržet v rozumné toleranci, tak to je podle mě fuk, jestli máš blatníky široké "X" nebo "X+10cm". -
« Re: topení
Jestli jsem to dobře pochopil, tak to nejdříve proženeš zadním a pak buď do předního anebo zkratem zpátky. Dej pozor, protože v tomhle případě se ti budou tlakové ztráty načítat a jestli to čerpadlo nebude mít dostatečnou rezervu, tak se ti stane, že ti rapidně klesne množství oběhové vody v čase a moc velký efekt ti to nepřinese. Taky problematický bude asi ten zkrat, jestli ho nebudeš v případě cirkulace do předního chladiče uzavírat, tak se té vodě dopředu nebude moc chtít. Já bych chtěl dát dva menší chladiče dopředu s větrákama a seperé topení bez zkratu. Ten zkrat bych udělal na chladícím okruhu pomocí trojcestného ventilu řízeného přímo čidlem teploty výstupu z motoru. Tím bych měl odstranit velké průtokové rozdíly při zavření a otevření termostatu motorem. Pokud vím, tak všechny soutěžáky dříve něměly termostaty, ale čistě průtok a teplotu regulovaly clonou na chladiči. -
« Nova 110R na MotorCafe
Nazdar vsetci! Konecne som docital vsetkych 633 prispevkov a rozhodol som sa, ze aj ja sa zapojim do diskusie. Aj ja mam eRko. K videniu je na www.autotuning.sk rubrika "od citatelov" 3. prispevok alebo s110r/host/sk rubrika "kary"/"Milanovo eRo" (P.S. Nazdar LadaO a Dzon :-) Uz sa trocha pozname cez maily).
Rozhodol som sa, ze toto leto zacnem prestavbu na RS (nie presnu kopiu, ale tak ako sa mi to bude pacit). Blatniky som zohnal uz minule leto (Pascalplast - verzia porsche (v zadu nejdu vodorovne, ale klesaju k zadnemu celu), aby som mohol nechat to kridlo, co mam).
V casopise Autosport&Tuning sa casto opakuje "blatniky RS - najsirsia okruhova verzia". Odkedy som to prvy raz cital, tak naspavam. Ako zistim, ktore mam ja (okruhove/rally-sirsie/uzsie)? Da sa to niekde nejako zmerat? Napr. vodorovna cast prahu dole pred zadnym kolesom alebo "vyska" blatniku, ked ho polozim na lezato na zem (o kolko su vydute).
Neviete niekdo o niekom na Slovensku alebo juznej Morave, kto ma na predaj predny spoiler na 130RS-okruhovu verziu? Pokial mozno novy.
Na unicos.cz som videl 110R (HKM-43-43 "Carbon line"). Z coho je ten motor? Z Octavie? Neviete niekdo nieco o tom? Aj ja ho chceeem...
Ozaj, LadoO. Octavia ma rozmery chladica cca 75x42cm (vyvody neratam). Tebe tam nevojde, ale asi tam dam ten, nech to nemusim casom vymienat. A celo urobim 2oke z laminatu.
Milan. -
« Re: topení
topeni zustane pod sedackou, ma novy vymenik, a je zaslepena dira pro hadici vedouci vzduch k zadnimu oknu. Chladice budou zapojeny seriove s moznosti prepnuti zadni/oba. Predimenzovane to neni, zadni je sam o sobe malo a predni bohuzel take. Navic s tim vzadu jsem nikdy nemel problemy v kolonach apod, ten predni mam vykoumanej jen jako pridavnej bez vetraku pro pouziti v rychlostech nad 60 km/h (resp 90 km/h) kde drivy byval problem s podtlakem v kapse pred zadnim chladicem. Mozna casem prejdu ciste na chladic vpredu....... ale to hudba budoucnbosti.... -
« topení
Travexi díky za odpověď, mám to na tu přestavbu už docela pohromadě ( kromě počasí ), ještě mám ale jedno dilema a to topení. Buď úplně dopředu ( kufr je montáží chladiče stejně odepsán ) anebo dozadu místo chladiče. Snažil jsem se najít nějakou inspiraci u porsche, studoval jsem průřez toho posledního modelu, ale akorát jsem zjistil, že to má vepředu tři chladiče, ale kde to má topení nebo klimatizaci to nevím. Jak jsem koukal na tvé auto, ty zůstaneš asi u topení pod sedačkou ? Ještě by mě zajímalo, jak zapojíš ty dva chladiče, sériově nebo paralerně ? Jestli vzadu necháš ten původní chladič, to se mi zdá zbytečně předimenzované. -
« Re: Kontakt
2Banshee: mail je travex@mummail.cz tam em schrastis bez problemu.....
2Hombre: Autopotreby na Pankraci (Dekanska Vinice) a v Jeremenkovy ulici oboje v Praze. Tam se da koupit temer vse.
2Jhferrari: muzu ti poslouzit starsima (2 kusy) ty se daj skloubit ze zamkama z Favorita. (tedy myslis-li zamkovou vlozku + klice) -
« náhradní díly
ZAjímalo by mě, jak je to s ND ze Š 120, jestli se dají ještě sehnat někde nové. Chtěl bych použít některé podvozkové prvky do svého erka.
Jinak včera jsem dal nabít u svého erka baterii, dnes jsem ji dal do auta ( naposledy v provozu 10/2000 ), napumpoval jsem benzin, napoprvé to chytlo a vyjel jsem. Je to k neuvěření, ale tuhle proceduru dělám už asi 5 let a pořád stejně úspěšně. Za tu dobu jsem ještě neměl venku svíčky, víčko od rozdělovače, zkrátka vůbec nic. Znám jenom jedno auto, které po půl roce napoprvé zabere a to je PRAGA S5T. Měl jsem ji cca 10 let a naposledy jsem ji takhle natočil po 2 letech stání, když jsem ji vezl do šrotu. Dodnes z toho nemám dobrej pocit, jediný co mi po ní zbylo je značka kterou mám pověšenou na stěně. Ale tohle může pochopit jenom ten, kdo se se svým autem zžije a tím pádem si vytvoří k němu pouto. A o tom to všechno je, a ne o tom v čem jezdím a co je in a co shift. -
« Re: průřezy
jsem rad, ze se ti auto libi, apropo spoiler uz mam pripravenej v komore doma. Ty narazniky jsou bohuzel nutnost zvlaste kvuli cajtum, ale taky ridicum co neumej parkovat - kazdou chvili jsem mel rozmlaceny mlhovky jak lidi couvaj na doraz. Proto jsem jednak volil narazniky a jednak ctyroky celo, je v nem problem rozbit svetla (narozdil od rampy kde se daj nejen rozbit ale i snadno ukrast coz vidim jako velky problem - v Praze se krade jako o zivot za dva roky celkem 14 kusu zrcatek 3 kusy mlhovek a jedna sada list). Tu diru v cele jsem vykrajel nadoraz co to slo (alespon co do sirky, vysku jsem co nejvetsi abych zajistil dostatecny prisun vzduchu na chladic. Bohuzel se mi to taky az tak moc nezamlouva, ale funkcnost je funkcnost bohuzel. Ja mam ty diry strihany nuzkama (stejnejma jakejma se striha dira na stresni okno) lak nemas sanci poskodit, ale protoze maj ty moje prurazy pulcentimetrovej pertl, kterej je normalne vyklepanej tak sel lak do haje. Problem byl, ze bez pertlu se plech kapoty kroutil a vypadalo to hodne divne. -
« Re: průřezy
Protože mám v plánu ty díry udělat dost atypického tvaru, mám představu, že bych to udělal nějakou strunou ( ala Kájínek ) nebo nějakou coby lupenkovou pilkou na kov. S tím asi nikdo zkušenosti nemáte ? Mimochodem travexi koukal jsem se na to tvoje auto, líbí se mi jak jsi to vymyslel s těma nárazníkama, jednak to vypadá dobře ( myslím, že tomuhle autu vymyslet spojler aby to ladilo dá práci ) a jednak budeš mít pokoj od hluchavek. Co se mi moc nelíbí ( je to jen můj subjektivní názor ), tak to je ta díra v předním čele. Promiň mi to, ale připadá mi to jako brácha té nové 1203. Podle mého díra na chladič musí být spíš užší a delší aby předek opticky snížila a ladila s tvarem karoserie. -
« Re: průřezy
original mrizka v kapote se da udelat z mrizky na prednim cele z Karosy, bohuzel to nejde bez svareni. Pokud budes jenom strihat coby mrizku pouzijes tahokov, doporucuju ti zaklepat lem (tak 2-3mm pertl). Tim ale laku taky ublizis....muzes to zkusit zaklepavat pres gumovej spalek a plech nahrat tak na 70-80 stupnu, lak zmekne a plech se da ohnout. No uvidis sam -
« 110 R je pořád vychytaný auto
Musim Vám říct, že ERKO si mi vždycky líbilo,je to taková česká Alpinka. Upozorňuji, že v posledním Autotuningu je poměrně vychytaná verze,která stojí za vidění.Jinak já mám Rapida 89,protože nejsem až tak dobrej mechanik , abych si ERKO upravil k obrazu svému a nechat si to udělat tak se nedoplatim.Ale i u něj se chystám na trochu úprav. Kdybyste věděli o nějaké lahůdce,která se dá na Rapidu spáchat,klidně si nechám poradit
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!