Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Aky motor (RE: RE: Blatniky RS)
Travex má pravdu, pokud se chceš svézt, tak tam nemá cenu dávat širší gumy jak 185, je to akorát vyhazování peněz. Zrovna tak šíře náprav má určitý meze ( tipoval bych to tak na M + 10 cm při použití jiných pružin ), přes který nemá podle mě cenu chodit. Na tomhle autě je nejhezčí požitek z jízdy a všechny úpravy by měly směřovat k tomu, aby sis ho zvětšil a ne aby jsi z toho udělal obludárium, ve kterým se nebudeš moct pořádně svézt. Ty blatníky co máš bych pro tohle auto viděl jako naprostý ideál. -
« Re: topení
Takže pumpu používáte ze 120 ? Pokud si ale dobře vzpomínám, tak jsem jednou vlastnil 105 kde se mi vysypala pumpa, tak jsem tam dával novější typ a musel jsem u ní ubrousit lopatky oběžného kola abych to tam dostal. Nevíš náhodou jaké paramatry má taková pumpa ( průtok a tlak ) ? -
« Re: topení
velka pumpa je ze 120ky (ma vetsi vrtuli aby protlacila vodu trubkama az dopredu). Ja jsem zminil vyraz "rychla pumpa" cimz jsem myslel pouziti prave 120kovy pumpy v kratkem okruhu (originalnim) - rychlost prutoku vody by byla moc vysoka a nestacil bys vodu v chladici uchladit. -
« Re: Aky motor (RE: RE: Blatniky RS)
nevim co tam ma za motor ale vypada to jako 1,8T. Jeste si rozmysli prevodovku a zadni napravu, s tou sirkou gum se stanes aspirantem na ukrouceni poloos. Seriova prevodovka (a je jedno jaka jestli 4 nebo 5ti kvalt) snese dost malej kroutak, hlavne u diferaku (stalej prevod) je to problem, maximum bych sacoval nekde na 120nM. Vic bych to netrapil. Nevim jak se ti zdaj ty blatniky z Pascalplastu uzky, lae pocitej, ze s eMkovou napravou a standartnima plechacema ti pri gumach 185/70 bude chybet tak 6cm na sirku napravy..... to jeste jde dotahnout, vetsi sirka nez 195 nema naprosto vzhledem k podvozku vyznam, zvlast pokud jezdis kyvadlovou napravu..... -
« Aky motor (RE: RE: Blatniky RS)
Motor? Asi felda 1.9 alebo octavka. Felda je realnejsia. Alebo hodne moc upraveny favorit. Ono su to zatial aj tak vsetko iba uvahy - este som na sportke/sazke nevyhral a prescasy v praci nepomahaju. :-) Budem rad, ked tento rok stihnem celu karoseriu z laminatu. Inak, ono by to odlepil z cesty aj ten co tam mam, iba maximalka by dost klesla (trenie,...)
S tymto suvisi jedna otazka z mojho prveho prispevku (634). ERko spz. HKM-43-43, zlta s napisom carbon line (je na unicos.cz). Co za motor to tam ma on? Vyzera to ako octavia turbo (20V Ti). Nevie o tom niekdo nieco? -
« Blatniky RS (RE: RE: Nova 110R na MotorCafe)
Travexre, pravdu povediac, moc si ma nepotesil. Tak nejak som v duchu dufal, ze to budu tie sirsie. Co sa tyka Pascalplastu, volal som tam, hovoril som im, ze som ich u nich kupil, a... a tvrdili mi, ze su to tie sirsie. Ale moc presvedcivi neboli, preto to stale zistujem. Ono to zase nieje ziadna katastrofa, aj tak tam chcem davat este lemy (limce,... /neviem ako sa tomu u vas hovori) - nieco ako skoda2000mi, a tie okruhove by uz potom asi fakt moc trcali. S kolesami si problemy nerobim, je to len otazka penazi (ktore samozrejme nemam :-D ). V Metalexe su vraj schopni vyrobit cokolvek. Odkedy som v Autosport&Tuning videl tu zltu Mantu na 15" kolach tak sa moje predstavy pohybuju okolo rozmerov 245 vpredu a 280-345 vzadu (Teraz mam iba 205R13). Vyrobit to nie je problem - staci dat vnutorny diel aj zvonku a "valec" je na svete. Na cenu gum zatial radsej nemyslim... Este k tym blatnikom: Co presne tam nesedelo? Zadne boli OK? Ozaj, aj tak ma stale zaujima, aky je v nich rozdiel, kde a kolko. To len tak zo zvedavosti... -
« Re: topení
bude to v zapojeni termostat-predni chladic-zadni chladic-pumpa, je to vyzkouseny na stroji jinyho borce a funguje to k naproste spokojenosti. Ja budu casem stejne zadni chladic vybouravat, ale to ma jeste cas - proto uz chci taky tahat plnohodnotny trubky. Jak rikam je to vyzkouseny. Ta moznost prepnuti chladicu pocitala s premostenim predniho chladice za pomoci dvou trojcestnych a jednoho redukcniho ventilu, regulujiciho prutok protoze velka vodni pumpa je pro zadni chladic moc "rychla". -
« Re: Nova 110R na MotorCafe
nazdarek, te vitam. Ja mam blatniky z PascalPlastu taky, byly levny, ale byly problemy s napasovanim prednich blatniku. Jinak pokud vim, tak pascalplast dela jenom rally blatniky, tedy ty uzsi - tu verzi co mas ty minabizeli taky. Jinak predni blatniky jsou v obou verzich stejne lisi se jen zadni. Predni spoiler ti ochotne doda pan Prasek z Ledce nad Sazavou za cenu kolem 1000-1200 Kc. Napis mina travex@mujmail.cz a poslu ti blizsi info. -
« Re: Nova 110R na MotorCafe
Mitom vítej na MotorCafe. Koukal jsem na tvoje auto a docela dobrý. Moje auto je na techwebu v sekci erka to žlutý na konci. Chci ho ale letos trochu upravit, spíš po stránce technické než vzhledové, protože ho míním používat pro normální provoz a nechci pořád uplácet mlíkaře ohledně nárazníků, disků, spojlerů atd. Líbí se mi jak travex napasoval na ty široké blatníky klasické nárazníky. S těma blatníkama ti neporadím, ale podle mě v tom moc velký rozdíl nebude a vzhledem k tomu, že rozchod a šířku pneu je nutno udržet v rozumné toleranci, tak to je podle mě fuk, jestli máš blatníky široké "X" nebo "X+10cm". -
« Re: topení
Jestli jsem to dobře pochopil, tak to nejdříve proženeš zadním a pak buď do předního anebo zkratem zpátky. Dej pozor, protože v tomhle případě se ti budou tlakové ztráty načítat a jestli to čerpadlo nebude mít dostatečnou rezervu, tak se ti stane, že ti rapidně klesne množství oběhové vody v čase a moc velký efekt ti to nepřinese. Taky problematický bude asi ten zkrat, jestli ho nebudeš v případě cirkulace do předního chladiče uzavírat, tak se té vodě dopředu nebude moc chtít. Já bych chtěl dát dva menší chladiče dopředu s větrákama a seperé topení bez zkratu. Ten zkrat bych udělal na chladícím okruhu pomocí trojcestného ventilu řízeného přímo čidlem teploty výstupu z motoru. Tím bych měl odstranit velké průtokové rozdíly při zavření a otevření termostatu motorem. Pokud vím, tak všechny soutěžáky dříve něměly termostaty, ale čistě průtok a teplotu regulovaly clonou na chladiči. -
« Nova 110R na MotorCafe
Nazdar vsetci! Konecne som docital vsetkych 633 prispevkov a rozhodol som sa, ze aj ja sa zapojim do diskusie. Aj ja mam eRko. K videniu je na www.autotuning.sk rubrika "od citatelov" 3. prispevok alebo s110r/host/sk rubrika "kary"/"Milanovo eRo" (P.S. Nazdar LadaO a Dzon :-) Uz sa trocha pozname cez maily).
Rozhodol som sa, ze toto leto zacnem prestavbu na RS (nie presnu kopiu, ale tak ako sa mi to bude pacit). Blatniky som zohnal uz minule leto (Pascalplast - verzia porsche (v zadu nejdu vodorovne, ale klesaju k zadnemu celu), aby som mohol nechat to kridlo, co mam).
V casopise Autosport&Tuning sa casto opakuje "blatniky RS - najsirsia okruhova verzia". Odkedy som to prvy raz cital, tak naspavam. Ako zistim, ktore mam ja (okruhove/rally-sirsie/uzsie)? Da sa to niekde nejako zmerat? Napr. vodorovna cast prahu dole pred zadnym kolesom alebo "vyska" blatniku, ked ho polozim na lezato na zem (o kolko su vydute).
Neviete niekdo o niekom na Slovensku alebo juznej Morave, kto ma na predaj predny spoiler na 130RS-okruhovu verziu? Pokial mozno novy.
Na unicos.cz som videl 110R (HKM-43-43 "Carbon line"). Z coho je ten motor? Z Octavie? Neviete niekdo nieco o tom? Aj ja ho chceeem...
Ozaj, LadoO. Octavia ma rozmery chladica cca 75x42cm (vyvody neratam). Tebe tam nevojde, ale asi tam dam ten, nech to nemusim casom vymienat. A celo urobim 2oke z laminatu.
Milan. -
« Re: topení
topeni zustane pod sedackou, ma novy vymenik, a je zaslepena dira pro hadici vedouci vzduch k zadnimu oknu. Chladice budou zapojeny seriove s moznosti prepnuti zadni/oba. Predimenzovane to neni, zadni je sam o sobe malo a predni bohuzel take. Navic s tim vzadu jsem nikdy nemel problemy v kolonach apod, ten predni mam vykoumanej jen jako pridavnej bez vetraku pro pouziti v rychlostech nad 60 km/h (resp 90 km/h) kde drivy byval problem s podtlakem v kapse pred zadnim chladicem. Mozna casem prejdu ciste na chladic vpredu....... ale to hudba budoucnbosti.... -
« topení
Travexi díky za odpověď, mám to na tu přestavbu už docela pohromadě ( kromě počasí ), ještě mám ale jedno dilema a to topení. Buď úplně dopředu ( kufr je montáží chladiče stejně odepsán ) anebo dozadu místo chladiče. Snažil jsem se najít nějakou inspiraci u porsche, studoval jsem průřez toho posledního modelu, ale akorát jsem zjistil, že to má vepředu tři chladiče, ale kde to má topení nebo klimatizaci to nevím. Jak jsem koukal na tvé auto, ty zůstaneš asi u topení pod sedačkou ? Ještě by mě zajímalo, jak zapojíš ty dva chladiče, sériově nebo paralerně ? Jestli vzadu necháš ten původní chladič, to se mi zdá zbytečně předimenzované. -
« Re: Kontakt
2Banshee: mail je travex@mummail.cz tam em schrastis bez problemu.....
2Hombre: Autopotreby na Pankraci (Dekanska Vinice) a v Jeremenkovy ulici oboje v Praze. Tam se da koupit temer vse.
2Jhferrari: muzu ti poslouzit starsima (2 kusy) ty se daj skloubit ze zamkama z Favorita. (tedy myslis-li zamkovou vlozku + klice) -
« náhradní díly
ZAjímalo by mě, jak je to s ND ze Š 120, jestli se dají ještě sehnat někde nové. Chtěl bych použít některé podvozkové prvky do svého erka.
Jinak včera jsem dal nabít u svého erka baterii, dnes jsem ji dal do auta ( naposledy v provozu 10/2000 ), napumpoval jsem benzin, napoprvé to chytlo a vyjel jsem. Je to k neuvěření, ale tuhle proceduru dělám už asi 5 let a pořád stejně úspěšně. Za tu dobu jsem ještě neměl venku svíčky, víčko od rozdělovače, zkrátka vůbec nic. Znám jenom jedno auto, které po půl roce napoprvé zabere a to je PRAGA S5T. Měl jsem ji cca 10 let a naposledy jsem ji takhle natočil po 2 letech stání, když jsem ji vezl do šrotu. Dodnes z toho nemám dobrej pocit, jediný co mi po ní zbylo je značka kterou mám pověšenou na stěně. Ale tohle může pochopit jenom ten, kdo se se svým autem zžije a tím pádem si vytvoří k němu pouto. A o tom to všechno je, a ne o tom v čem jezdím a co je in a co shift.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!