Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Trubky k naporaku
no Schavel ma 22mm trubky na aute a zda se ze to staci, ja po dlouhem vahani mezi 22kou a necim inym budu volit 28ku - i kdyz budu mit naporak jako pridavnej chladic, casem bych rad presel pouze na naporak a pak se silnejsi trubky budou hodit..... -
« Re: add.travexr
15"ky na erku ti asi neprojdou, leda ze se ti je podari nechat zapsat do TP, coz chce znameho nebo schvaleni fabriky, ktery nedostanes....
olejovej chladic je pred chladicem vody vpravo (v tom tunelu mezi mrizkama) originalne, jde na nej vzduch co prochazi chladicem. Umisteni je to celkem dobre, hlavne je chladic malo zranitelny. Regulaci teploty (termostat) nema. V zasade je olejovy chladic skoro knicemu, driv byl nutny kvuli kvalitam oleju, ktere se prehrivaly a nemazaly, Dneska je vsechno jinak, takze kvuli oleji tam byt nemusi, ale treba moje auto bez olejoveho chladice nejde uchladit (olejove chlazeni je ucinejsi nez chlazeni vodou a navic olej steka po cinnych plochach motoru, ketere se zahrivaji nejvice). Takze ho tam muzes, lae nemusis....
bendix je znacka elektrickych pump, pokud bys el. pumpu chtel doporucuju ji instalovat dvojmo (zvlast tu 1203kovou pro pripad selhani). Prakticky vyznam to nema, lehce se snizi hlucnost. Pouziti ma vyznam jenom tam, kde pouzity karburator vyzaduje vice paliva nez da original pumpa. Nove skodovky se vstrikovanim maji ele pumpu, lae nejde do 110R pouzit, pouziva se system recirkulace paliva a vetsinou jsou v nadrzi (alespon myslim) -
« add.travexr
Chtěl bych jít z důvodů co nejlepšího vedení na co největší disky a nejnižší pneu. Z důvodů policajtů je ale tedy mezní stav 14" disky, nebo myslíš, že by mě prošli i 15" ? Pokud to na nich nebude napsané, tak asi ano, protože nepředpokládám, že by policajti uměli převést palce na cm. Hele ten BENDIX to je výrobce benzínových pump? Jak je to s novějšíma škodovkama, ty mají taky mechanickou pumpu? Ještě dumám o tom chladiči oleje, když trochu upravím motor, jestli to má cenu ho tam nechávat. Nevím, kde má být správně umístěný, já ho mám strčený v zadním tunelu, který spojuje oba vstupy z blatníků a tam není asi moc platný. Také tam není žádná regulace teploty oleje na určitou hodnotu a tak o tom mám smíšené pocity. -
« add. vici
Koukal jsem na tvé stránky a super. Potvrdil jsi mě některé věci o kterých jsem se jenom domníval, např. teď už vím, že až vymontuji motor, tak ho dám k CMT. Až se dám do přestavby, tak to hodím taky na stránky, je to dost dobrý, hlavně co se týká poučení ostatních. Nevím, jestli mezi 175 a 185 může být znatelný rozdíl ? Měl jsi stejný vzorek a značku gum ?
P.S. Co ten Clostermann ? Velký cirkus je moje kultovní knížka, mám ji od roku 1968 a spolu s Bufkovým bombardérem to byly jediné knihy ze západní fronty, které byly za totáče vydané. Dnes jich mám kolem stovky, ale Velký cirkus je jenom jeden. Překvapuje mě, že ještě dneska někdo něco ví o západních pilotech. -
« RE: RE: Predna naprava
Tie 14" disky s pneu 185/60 budu vyzerat OK. Rozhodne sa nemusis bat, ze by vyzerali male. Ja mam 205/50R13 - podla tychto udajov by to mohlo vyzerat, ze budu naozaj mini, ale vyzera to moc dobre (na elektronoch). Aby si mal predstavu, ako to vyzera, mrkni na www.autotuning.sk rubrika od citatelov/3.prispevok alebo www.tuning.cz/s110r rubrika kary/Milanovo eRo (tam mam aj verziu s prevarenymi plechacmi a 165/80R13). -
« Re: RE: Predni naprava
cau,sice ero nemam,mam facko a ted i rapida,ale zjistil jsem ze se 185/60R14 je to o poznani horsi nez se 175/60R14. Ty 175 maji uz docela nizky profil a vetsi plochu styku s vozovkou, 185 uz je moc velky "balon". Rozdil je opravdu znatelny a vypada to s nizsima gumama i opticky lepe,ale to jen na okraj. www.vici.wz.cz/favo.html :o))) -
« Re: RE: Predni naprava
meljsem 14" ky se 185/60R14 na predchozim erku, vypadalo to vselijak (disk je trochu uzky, takze se guma zavira k disku, sedelo to dobre a byl jsem spokojen. Nevim proc tam chces cpat 14" kvuli policajtum, vzdyt jsou pro erko alternativne povoleny 165R13ky, staci si to nechat za 10 Kc zapsat do TP....Je to povoleny stejne jako zmena rozchodu pomoci Mkovych naprav, ty byly alternativne povoleny take kvuli spatne dostupnosti ND v druhe polovine 80tych let. policajt na silnici ti nemuze na 13ky nic rict, protoze v OTP to neni
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!