Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Trubky k naporaku
no Schavel ma 22mm trubky na aute a zda se ze to staci, ja po dlouhem vahani mezi 22kou a necim inym budu volit 28ku - i kdyz budu mit naporak jako pridavnej chladic, casem bych rad presel pouze na naporak a pak se silnejsi trubky budou hodit..... -
« Re: add.travexr
15"ky na erku ti asi neprojdou, leda ze se ti je podari nechat zapsat do TP, coz chce znameho nebo schvaleni fabriky, ktery nedostanes....
olejovej chladic je pred chladicem vody vpravo (v tom tunelu mezi mrizkama) originalne, jde na nej vzduch co prochazi chladicem. Umisteni je to celkem dobre, hlavne je chladic malo zranitelny. Regulaci teploty (termostat) nema. V zasade je olejovy chladic skoro knicemu, driv byl nutny kvuli kvalitam oleju, ktere se prehrivaly a nemazaly, Dneska je vsechno jinak, takze kvuli oleji tam byt nemusi, ale treba moje auto bez olejoveho chladice nejde uchladit (olejove chlazeni je ucinejsi nez chlazeni vodou a navic olej steka po cinnych plochach motoru, ketere se zahrivaji nejvice). Takze ho tam muzes, lae nemusis....
bendix je znacka elektrickych pump, pokud bys el. pumpu chtel doporucuju ji instalovat dvojmo (zvlast tu 1203kovou pro pripad selhani). Prakticky vyznam to nema, lehce se snizi hlucnost. Pouziti ma vyznam jenom tam, kde pouzity karburator vyzaduje vice paliva nez da original pumpa. Nove skodovky se vstrikovanim maji ele pumpu, lae nejde do 110R pouzit, pouziva se system recirkulace paliva a vetsinou jsou v nadrzi (alespon myslim) -
« add.travexr
Chtěl bych jít z důvodů co nejlepšího vedení na co největší disky a nejnižší pneu. Z důvodů policajtů je ale tedy mezní stav 14" disky, nebo myslíš, že by mě prošli i 15" ? Pokud to na nich nebude napsané, tak asi ano, protože nepředpokládám, že by policajti uměli převést palce na cm. Hele ten BENDIX to je výrobce benzínových pump? Jak je to s novějšíma škodovkama, ty mají taky mechanickou pumpu? Ještě dumám o tom chladiči oleje, když trochu upravím motor, jestli to má cenu ho tam nechávat. Nevím, kde má být správně umístěný, já ho mám strčený v zadním tunelu, který spojuje oba vstupy z blatníků a tam není asi moc platný. Také tam není žádná regulace teploty oleje na určitou hodnotu a tak o tom mám smíšené pocity.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!