Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Tlakomer oleje
ladao:dik za radu. ten chladic oleje planuju:o) takze pak budu resit i tlakomer. Je zajimave ze treba tahle vase rubrika je uplne v pohode:o) koukni treba do temat o feliciich... tolik blbcu kolik je tam, jsem na jednu stranku jeste psat nevidel:o(( -
« Re: Tlakomer oleje
vici:pokud nemáš chladič oleje, tak do olejové zátky na prsou nebo bloku vyvrtat díru a vyřezat závit.Pokud máš chladič a šrouby s mezikusem pro vývod na hadici ( tak jak to má eRko ), tak díru do tohoto šroubu. Pokud máš vývod-tedy závit na hadici přímo na zátce olejového kanálu tak jedině do té menší zátky kanálu. NO a pokud počkáš na tu 1,6 tak ti to udělá cmt, stejně tam budeš muset mít chladič oleje. -
« Re: Batest
Nazdar Džone. Zkus se podívat jestli nemá přímo na přívodech proudu přidělaný předřadný odpor. Potom by stačilo ho jen odletovat a přepsat stupnici.Protože ostatní budíky (jako tlakoměr, palivoměr apod. ) v té karose mají budíky na 12 V a na kontaktech mají přidělaný předřadný odpor a je na nich nálepka 24 V.Takto to měly udělané i Liazky, Tatry a ostatní na 24 V. I když u toho voltmetru to asi nebude, ale co kdyby. Nebo zkus jestli je neměly tř. Avie. A ještě jeden chytrej nápad.Dej si tam altík 24 V ( má stejný uchycení ) a dvě baterie 12 V a vyměnit žárovky je už potom sranda, před zapalování a rádio přidáš předřadný odpor a startér ti bude točit jak urvanej a nebudeš mít problémy se zimníma startama..
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!