Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: skleroza
Ja jsem si to vyresil naprosto jednoduze kdyz jsem si delal teplomer oleje. Pouzil jsem normalni klasicky cidlo na vodu a to jsem zasrouboval do predem vysoustruzeneho vypousteciho sroubu na olej. Dal jsem tam tesneni a zadnej olej mi nepronikl ven . Ted uz bohuzel trochu kape. Ale opravdu jen malo. -
« Uražená převodovka.
Prej se "urazila" ale já to viděl jinak, myslím si, že to pokaždý urazil řidič. Jednou u služební 130 L jen tak lehce - to se dalo zavařit. Podruhé u taky služební 105 SP navíc i s nádrží a to se dalo jen oboje vyhodit, protože ten řidič jel dál, dokud mu nedošel benzín. A pak zjistil , že se mu i kouří z převodovky ?? Když jsem tu almaru jen tak pro srandu rozdělal, tak vnitřek vypadal, jako kdyby místo na olej jezdila na modrý inkoust. Kdyby jel ještě chvíli dál, tak by se mu stejně kousla. Muselo to "pjěkně kňůčet" :ó))) ale ten řidič povídal, že nic neslyšel "že měl puštěné rádio". Vzhledem k tomu, že mu bylo asi 63 let, tak bych usoudil, že metál na plný koule určitě neposlouchal aby to přeřvalo tu kňučící převodovku. HOWG Laďa -
« Re: RE: Trubky k naporaku
Znáte někdo systém ALPEX-DUO? Je to vícevrstvá trubka ve složení hliník-plast pro teploty do 95 st. Dá se v průměru 26mm a 32mm ohýbat v rádiusu x 3,6 nebo nastavovat fitinkama v libovolném provedení. Trubky se dají kupovat buď ve svitkách 50 bm, nebo v tyčích 5 bm. Jedinou nevýhodou je nutnost speciálních lisovacích kleští a řezacího nože, který se dá ale u topenářských firem zapůjčit. Potrubí by podle mě mělo mít co nejméně spojů a 90 st. ohybů což u Cu nejde dost dobře provést. -
« Re: naporak
ten chladic na fotceje z Octavie 1,6/55kw a je iv 1,4ce. je o neco uzsi. A k tem trubkam, ty neznas MIRELON? Kdyz se s nim ty trubky oblozi tak tam zadny vedro mit nebudu (stejne to v zime nic-moc topi) a nikdo se nepopali - kazdopadne interierem vede jedina cesta (jeste chci skrz interier natahnout trubicky k zadnim brzdam, spojce) jedinou benzinovou trubku necham dole pod autem (podminka ohnivzdorne prepazky dle predpisu /FIA J/). Vzhledem k tomu jak to auto pouzivam, potrebuju vsechno zranitelne premistit jinam nebo zakrytovat (lyze pod motor a prevodovku, kryt predni napravy mne taky neminou)....
PS: uz jste nekdy nekdo urazil vypustni sroub prevodovky i s kusem skrine??? -
« naporak
Pozeral som na ten techweb. V tej 1000MB ho musel nejako skratit alebo co. Ja som v obchode meral rozmery octavioveho chladica a je to cca 75x45x5cm. A do predku by mal vojst. V najhorsom pripade sa da dole pod nim vyrezat otvor a cast z neho by bola za spoilerom. Aj tak treba dole nejake otvory na vytekanie vody (dazdovej a po umyvani). Ale zda sa mi, ze som to kedysi meral a vojde tam. Na tesno, ale vojde. K tym trubkam: to chces tahat tunelom alebo skutocne interierom ako u RS (okolo sedaciek?)? Budes mat vnutri pekne teplucko, zatial co vonkajskom by sa voda chladila aj na trubkach. A nikto sa na nich za jazdy nepopali. -
« Re: RE: Trubky k naporaku
no trubky ze 120ky tam dat jdou, ale musis je narvat pod auto. Ja je chci tahnout stejne jako u 130rs (protoze ji stavim) vnitrkem vozu a tam se sice narvat daj, ale musis je rezat a znovu spojovat coz je celkem slozity pokud to nebudes spojovat pomoci hadic. Na druhou stranu med je vecna a je jednoducha na zpracovani. naporak z octavie se mi za predni celo nevesel na vysku, ale sel by narvat dozadu na misto puvodniho chladice, staci upravit podbeh a vykoumat tepelne odstineni kolem trubek vyfuku (kdyz mrknes na techweb do myho clanku o elektrickym vetraku chladice pro erko tak tam mam fotku, na ktery je octavianskej chladic vzadu naprosto fantasticky napasovanej do S1000MB s favorit motorem) -
« Re: Trubky k naporaku
pocitam asi 10 metru (nebo 8 kdyz to vzadu dotahnes hadici) tj 2,5 trubky + 4 x 45 tvarovka + 8 x 90 tvarovka..... budu to pocitat presne, ale musim mit po ruce auto, kde je to mozny omerit, ono na 50 km vzdalenost se to meri blbe (nemam auto u baraku) -
« Re: skleroza
Nazdar sklerózo. V sobotu ti to ukážu na svým a vysvětlím ti jak to udělat na tvým, tam bude trochu problém. Protože to čidlo není kam dát ( pokud máš zapojený chladič ) a asi budeš muset udělat mezikus na hadici k chladiči, kam to čidlo dáš. Čidlo a budík se dá samozřejmě použít z vody. -
« Disky ARC
Nemate niekto blizsie informacie o diskoch ARC. Zaujima ma hlavne vyrobca (www, adresa, telefon,...)- pokial sa este vobec vyrabaju, eventualne kde sa daju zohnat nove a ake typy (a za aku cenu). Neviete niekto, ci sa vyrabaju aj 15" a 16" verzie. Potreboval by som zlozit nieco okolo 9x15" a 11x15" (tie druhe-zadne s hodne zapornym ET). Uvitam akekolvek info. Diky...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!