Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Al kola
Mělo by to jít "zakytovat" hliníkovou pastou - lepí se s ní díry v hliníkových blocích motoru, opravují se s ní poškozené závity atd. To všechno za předpokladu, že ty kola nejsou ruplý a že je to jenom estetická úprava. Jestli to jsou ty klasický loukotě (říká se jim tuším kopretiny), co se montovaly na soutěžní eresa, tak se dobře podívej po rentgenový značce. Když jsem chodil na strojárnu, dole v dílnách se tyhle kola odlejvaly jak na běžícím pásu. -
« Al kola
Potrebuju radu. Sehnal jsem na skodovku takove ty osmipaprskace, nevim jak se jim odborne rika:o) Jsou ale v dost KO stavu, 1000 vrstev barvy a dost vyzrany povrch pod tim. Necham je otocit na vyvazovacce at vim jestli vubec ma cenu s nema neco delat. Pak je necham opiskovat. Nicmeme me zajima jak a jestli vubec lze opravit ten vyzrany hlinikovy povrch tak aby po nakomaxitovani ty kola byly aspon trochu k svetu.. dik -
« jen tak
....uz jsem zase tady, po kratke nezamestnanosti, kterou jsem stravil pod autem, srazu v Tabore a dovolene se opet vrham sem....... konecne jsem dodelal ty trubky k chladici o kterejch se tu debatovalo celkem dost - takze vysledek je tvrda medena trubka s letovanymi tvarovkami prumer 28*1, vapada to rozumne. Tenhle svatko-vikend probehjne tlakova a funkcni zkouska chlazeni a pokud vse dopadne dobre tak budu konecne POJIZDNEJ....chci podekovat vsem co se nejak podileli na prestavbe meho vozu (at uz radou, protinazorem nebo treba dodavkou dilu).... A protoze je auto od toho aby jezdilo tak bude k videnni na silnici denne na trase PHA-BNE -
« Re: RE: RE: Kuku
Alo jo 1600 bude,ale casem. ted totiz resim problem zvany STK. Mam totiz uz dost vylitanou 1450ku (koupil jsme ji starsi) a potrebuje zrepasovat a jeste k tomu ma blok jine cislo nez mam v technicaku. Reseni problemu melo byt takove ze se vymeni krouzky, daji nove vlozky a loziska a slozi se to do meho original bloku. Nakonec budou jine pisty (vrtani 78) + vlozky + prevrtany blok (obsak 1490) jina vacka a hlava..... takze v dusledku novy motor a proto bude 1600 az tenhle doslouzi.. spis ted uvazuju o 6tikvaltu ale nejsou penize.... -
« Re: RE: RE: Kuku
Rado, není umění tam nacpat takový motor, ale je větší umění udělat motor se znakem ŠKODA, který je podobný tomu původnímu, ale s dvounásobným výkonem a proto do toho jdu. Mohl jsem tam mít Forda 2,0 se stejným výkonem, jako bude v tom motoru 1,6 za stejný peníz. -
« Re: RE: RE: Kuku
Vici, ty nebudeš dávat tu 1,6 ?? pokud mě neklame paměť, tak si jí taky chtěl. K CMT pojedu asi 28.7 a povezu mu některé díly na motor. Zatím nemá písty a tak se to protáhne asi do září. Dám ti potom vědět a mohli bychom se tam sejít, ty to k němu máš kousek, já to mám kapku dál. A do 22.7 jsem na dovolené. -
« RE: RE: Kuku
Mechanizmy zo sedaciek z renaulta 19 som odmontoval, valaju sa mi v garazi (a sedacky na povali). Co sa tyka anatomov, v uzsom vybere su 3 druhy: SPARCO EVO 2 (absolutna spicka, navyse rozmer L (vazim cca 100kg ako ty, takze vsetko potrebujem XXL), nevyhodou je cena cca.18000Sk/kus); SPARCO SPRINT - zdaleka nie tak exkluzivne ako EVO2, ale za skoro polovicnu cenu - su skoro v kazdom tuningovom aute, ktore ma anatomy. Tretim kandidatom su OMP, ktore sa vraj daju doviezt z madarska za cca 4000Sk, vyzeraju ako SPRINT. Zatial to vyhravaju EVO2, takze setrim. Ale asi tak skoro nenasetrim, lebo vyroba foriem na laminatovu karoseriu mi celkom slusne odcerpava financie. Navyse na zraze v Ziline som rozbehol dalsi celkom zaujimavy kseftik. Ak vsetko dobre dopadne, budem stastnym majitelom HLINIKOVYCH dveri na RS. Original aj s plexisklovymi oknami s tym malym roztomilym zasuvacim okienkom (to vsetko po tom, ked som prave dorobil elektricke okna za cca 6000Sk :-( , ale taketo dvere si nenecham ujst). Teraz sa hram s vyfukom, robim okruhovy (iba trubka). Ale to len z recesie na tuning zrazy. Par km pred zrazom zhodim priecny tlmic, nahodim trubku (pardon, okruhovy tlmic) a bude sranda. Navyse chcem do neho nejako vymysliet prisavanie vzduchu, aby sa nespaleny benzin este stihol zapalit a aby z vyfuku slahali pekne plamienky. :-) Som zvedavy, ci mi to bude fungovat. Tiez chcem kupit 4ks svetiel HELLA 2000 alebo 3000 a to bude tiez pekna palka. Takze teraz laminujem, brusim, zvaram a setrim, aby som mohol blbnut dalej. -
« Re: kuku
Tu som , tu som, netreba ma hladať. Ahoj Milane. To víš, jsme po tom sraze v Táboře nějaký zaražení : - o ))))), prohlížíme fotky a video a čumíme, kdo zase udělal nový éRo. Já byl zase jenom druhý, ale stejně musím zaplatit sud. Povídali mi, že příští rok prý budu zase jen druhý a tak už nic nového nedělám.Teď už budu jen jezdit a na podzim dám motor 1600 ccm od CMT. A co ty, už tam máš ty nové sedačky ? Ahoj Laďa -
« RE: laminaty
Blatniky som kupil aj ja (pascalplast). Lenze ja robim laminatovy aj zbytok karoserie (predne a zadne celo, predna a zadna kapota). Plechova bude iba strecha a dvere - original fabricke RS ich mali hlinikove, ale to nezozeniem a davat to vyrabat... Navyse ja nestaviam cistokrvne RS. Zadne blatniky nejdu rovno a neprechadzaju do zadnej kapoty, ale kresaju smerom dole ako na serii - chcem pouzit zadnu kapotu s kridlom ala porsche, co mam teraz, akurat to este opticky vylepsim (mrkni na www.tuning.cz/s110r na Milanovo eRo (aby si vedel o com hovorim) = moja kara). Preto tolko laminovania. Prakticky vsetky diely budu odlisne od serie aj od RS - aj predna kapota (obrovske vydychy od chladica a prakticky ziadny kufor :-( ). Az to niekedy dorobim, doveziem to do Brna, ale tak skoro to asi nebude. Zatial budem jazdit na mojej "seriovke".
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!