Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Olejovy chladic
Měl bych ho někde mít,kdysi jsem koupil novej a nebyl jeste namontovanej.Je ale bez hadic a šroubů,ty už jsem nesehnal,tak ¨nedostal možnost chladit.A hlavně ho musím někde vyštrachat,nemusíš ho mít zítra,viď?Napiš na alexandrn@seznam.cz a domluvíme se. -
« ERKO MR 1970
Teď jsem viděl v Praze v jednom bazaru Erko r.v. 1970, který jsem doposud viděl jenom na fotkách
v prospektech škodovky z té doby. Masku bylo pouze dvouoká uprostřed z lištou a nápisem uprostřed, víčko k nádrži nebylo pod dvířky, ale pod chromovým znakem škoda stejně jako u prvních Š100, navíc mělo ještě malé blinkry na bocích blatníků. Chyběla mřížka odvětrávání na třetím sloupku, na zadním čele byla mřížka pod světly jako u prvních Š100, nemělo ještě opěrky sedadel a palubku kolem budíků nemělo černou, ale hnědou jakoby z koženky, chromové ráměčky budíků atd. Docela jsem čubrněl. Tohle bylo asi jedno z prvních Erek. -
« Re: RE: Webery
no ty Webery koupila moje draha polovicka od jednoho byvaleho zavodnika a chtela je dat do sve Skodovky. Nakecal ji ze pokud tomu nebude slapat tak to bude zrat min nez se seriovym karbecem, v dusledku ze to bude tak ze Favoritacky motor s udelanou hlavou a nakou starou vackou 280 a webrama bude mit 90k v pohode a bude zrat min nez seriova 120ka. *. Nastesti to koupila za jakztakz cenu. Postavime ji 1450ku s nakou rozumnou vackou a pojede to na normalni jezdeni daleko lip a nebude to zrat 15 v pohode a 30 naplno:o))) Chvili jsem uvazoval ze se ty Webery necham do sve kary jen tak nekdy na blbnuti,ale nak na to nemam penize, nebot jsem si poridil new motor..... -
« Re: RE: Webery
novyho webera bezne sezenes (schvalne rikam sezenes), ale je o neco vyhodnejsi (financne asi -30%) koupit karburator DelRoto coz je velmi zdarila kopie (myslim, ze dokonce licencni). Cena je nekde kolem 16 kKc ++ za DR a kolem 21 kKc ++ za Weber cena samozrejme za jeden kousek. Narazil jsem na to nahodou pri shaneni dilu k soupatkovemu jednostupnovemu karburatoru SUC o nemz se zminuji v predchozim prispevku. Ten staci pouzit jen jeden a cena vychazi celkem priznice - cca 24 kKc. Pokud jsou ty webery v dobrym stavu (nepotrebuji repasi) tak je cena 12 kKc vice nez prizniva. -
« Re: jen tak
ten karburator cos mi prodal je celkem doost dobrej, akorat potrebuje drobnou repasi (cena kitu asi 170 USD - celej novej stoji mraky dolaru:-))), ale jezdi. Zkousel jsem ho na S110LS (stejny motor jako R) a jelo to bajecne az na spotrebu nekde kolem 16 - 30 litru na 100 km... Hodlam ho pouzivat jen na vybrane akce, kdyz budu mit chut. Na normalni jezdeni to neni. ALe jak rikam - nejdrive repase.
jo z Benesova nejsem, jsem z Prahy, ale v Bene pracuju. -
« Re: RE: Al kola
Mitom>Hele, moc se nevytahuj, já mám z defektoskopie zkoušku - (takže jsem nejchytřejší) :-))). Ale vážně, hlavně jsem chtěl Viciho varovat před "načerno" odlévanými disky. On to totiž byl dost rozšířený kšeft v době, kdy se tady nedaly elektrony sehnat. Když už jsme se o tom tak rozkecali, tak podle mě není největší problém v bublinách (mechanicky špatný odlitek) nebo trhlinách (namáhání v provozu) ale v materiálu který si ti "domácí majstri" míchali sami stylem : deset kilo hliníku, trošku hořčíku aby to mělo chuť, drobet mědi aby to mělo barvu atd. Co se týče trhlin, ty se kontrolovaly (a kontrolují i nadále) ultrazvukem. Na rentgenu nejsou vždy vidět.
Vici>ta rentgenová značka je každá jiná - výrobce si kontrolu dělal sám a tu značku si tam vyrážel taky sám. Co já jsem viděl, tak bylo kolečko s číslem, písmenem R a nějakým obrázkem. Nebo taky ovál s tímtéž. -
« RE: Al kola
Nejde iba o bubliny. Take kola sa do predaja ani nemali dostat - to sa malo znova roztavit a odliat nove. Malo... Ide o to ze "loukote" nie su "hlinikove smejdy", ale prave elektrony t.j. hlinik s primesou horcika. A ten horcik je ten problem. Tie kola su krehke a pri silnych narazoch mozu vznikat (a aj vznikaju) vonkajsie aj vnutorne trhliny. A prave pre tieto trhliny sa rentgenovali po skoro kazdych zavodoch (nie kvoli bublinam, tie su stale na tom istom mieste). Pre moznost tych trhlin im aj preto uz davno skoncila homologacia. Mozu sa ti totiz za jazdy rosypat. Aby to cele nevyzeralo ako odhovaranie od tychto najkrajsich skodovackych diskov - aj ja ich mam na svojom eRku. -
« Re: Al kola
OK, presne tohle jsem predpokladal. Jak takova znacka vypada? Ja mam na kare OZka a u tech takovej problem nehrozi takze jsem se o to nikdy nezajimal:o) Tyhle kola jsou pro pritelkyni na skodovku:o) A nerad bych aby si na nich natloukla. Uz jen proto jakej bude mit v te 120 motor... na nakych 90k musi byt poradna kola a gumy -
« Re: Al kola
Vici>protože ji (rentgenovou značku) musí mít. Kola která si někdo odlije "doma do písku" mohou (a asi budou) mít nedolitá místa - dutiny - zvlášť v úzkých místech a v přechodech (z paprsku na ráfek apod.). Když to je na povrchu, je to vidět ale uvnitř to je vidět jenom rentgenem. A proto se všechna litá kola musí rentgenovat (nebo alespoň dřív se musela a policajti to kontrolovali i na silnici). To moje varování vychází z toho, že speciálně tyhle litá kola (ať se jim říká jak chce) se odlívali před cca 15 lety načerno leckde a lecjak.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!