Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« RE: RE: Napravy
Mne dosť záleži na tom, aby boli 15". Viac sa mi to páči a dajú sa na to dať nízkoprofily. Teraz mám klasické škodovácke 8-lúčové elektróny a nízkoprofily 205/50R13. Vyzerá to síce cool, ale obvod kola je malý, tachomener ukazuje blbosti a maximálka mi klesla zo 165 na nejakých 140-145. A na akcelerácii to moc nepridalo. Preto 15-palce, nech je obvod kola rovnaký (alebo máličko väčší). A na metalexoch mi moc nesedia tie malé stredy (ako sa límec do vnútra zbieha). Nie je vidieť na brzdové kotúče. Páčia sa mi disky na rapide čo chodí na zraz do Brna (lakovaný na bielo-modro ako okruhová RS v Boleslavi v múzeu, prerobený predok). Ale ten má asi iba 14".
Ozaj, máš kontakt do toho metalexu (najlepšie mail, ale môže byť aj poštová adresa / telefón)? Napíš mi ho. Díky. -
« Re: Nápravy
Milane, když dáš do zadu taky Mkovou nápravu a 10" třídílné disky od MTX tak ti taky vylezou gumy ven i z eRSových laminátů. p. Novotný z MTX Plzeň mi dokonce říkal, že by udělali i 12" Mám informace, že MTX dělal i 15" límce a dokonce mi je jeden známej ukazoval-úplně nové, jenže mi nechce povědět, kde je sehnal. Ale údajně už na ně není forma. Co na to travexr ? Jaká máš informace ty ?
-
« Nápravy
Ozaj, vy čo už máte erESÁ (Travex,...) alebo brutálne eRká (Láďa,...), ako ste riešili nápravy? Mám zohnanú prednú eMkovú vo veľmi dobrom stave, tú tam dám, ale neviem čo zo zadkom. Ja by som chcel, aby kolesá trocha trčali von aj z erESOvých blatníkov. Preto tiež vymýšľam tie drsňácke 15" disky. Ale chcel by som to všetko urobiť (=dať si urobiť, lebo na podvozok a motor si moc netrúfam) tak, aby som sa v tom nemusel báť jazdiť. -
« Lité disky 2
Už ste niekdo rozmýšľal, kde a ako zohnať (a čo najlacnejšie) 3-dielne 15" hliníkáče na eRko (brouka) (alebo aj s inou roztečou + kvalitné AL podložky na zmenu rozteče - to by bolo možno ešte lepšie - keby som ich chcel niekedy predávať, navyše podložkovať budem tak či tak)? Rozmer pneu na ne si predstavujem okolo 225/255 (pred/zad) alebo 225 všetky 4. Ísť pre to do nemecka nie je to pravé (lebo clo a tak). Som ochotný ísť asi do 10000SK/kus (bez pneu). Staviam erESO a chcem ho postaviť na nelaké dosť brutálne kolá so širokým ráfikom (preto 3-dielne, aby som ich mohol ešte vzadu eventuálne otočiť). -
« Re: Lité disky
Asi jediný způsob je přidělat matkama na náboje železné mezikusy, ve kterých jsou závity na kola z roztečí tř.4x100. Ty mezikusy musí být, ale široké 3 cm. Je to nejjednodušší, ale poněkud nevhodný způsob, a hliníkové mezikusy s ocelovými vložkami na závity nebo originál z kovaného hliníku asi jen tak jednoduše neseženeš. Zkus se mrknout na www.tuning.cz/s110r/ někde v rubrice úpravy-kola nebo tam někde. -
« Re: Vytazeni zadnich blatniku
Diky, za nazory. 155R14 se tam vesly dobre, ale 165R13 ne. Nakonec jsem vzal nuzkovej hever, par prkynek a bylo to. Vim, je to brutalni, ale hlavne, ze to pomohlo. Ted mam pri 165R13 misto asi 7-10mm k lemu. Musi se ale VELMI opatrne, protoze se blatnik mirne prohnul v jednom miste. Lehce se to ale doladi. Vytahl se o 4 cm, ale pak se samozrejme asi o 3 cm vratil zpet. Jinak Renocar jsem oslovil uz drive (po vasi prvni rade) a jako velmi solidni firma se vubec neobtezovali odpovedet. -
« Re: Vytazeni zadnich blatniku
na starym erku jsem mel emkovou napravu a gumy 185/60R14 (je s podivem, ze se vesly na disky) a bylo to potreba vytahnout asi o 1 cm - bohate stacilo vzit to v ruce pres hadr - tahali jsme to ve dvou lidech jako repu (tu pohadku znate urcite) a stacilo to, jinak RENOCAR je spravnej tip, jeste bych pridal jednu firmu v Praze Krci (Pro-Bull) ale to mas dost z ruky..... -
« Vytazeni zadnich blatniku
Po nasazeni eMkovych naprav na eRo jsem s hruzou zjistil, ze dozadu se sice natesno vejdou puvodni 155R14, ale nedostanu tam 165R13 (myslim, ze nizkoprofilky by moc nepomohly). Hledam proto nekoho, kdo dokaze vytahnout zadni blatniky. Nejlepe Brno a okoli. Predstavuju si to nejak tak jako to ma vozidlo STINGRAY I., ke shlednuti zde: [odkaz]
Nechci jit do kastle s flexkou a prevarovat lemy, protoze karoserie je pozinkovana. Diky za pomoc.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!