Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Lesk jak blesk
Nevím,jak vy já jsem dělal amatérský lak jednou.Stříkal jsem dvanáctstettrojku syntetikou.nebylo to zas tak strašný,povedlo se to.S akrylátem je to prej lehčí,nedělá takový kapky jako syntetika.Uvidíme,v daleké budoucnosti budu dělat na erku nový kabátek:-)(akrylatovej).Ta práce je na ho...,hlavně vybrušování kitu,kitování a zase vybrušování.Docela opruz,ale výsledek dobrej.Je to nekonečná a nezáživná práce.Myslím,že by to zvládnul při moc a moc trpělivosti každej. -
« Re: Lesk jak blesk
Suhlasim. Lak musi robit profik. Najaky ten spoiler sa da sice nastriekat aj doma, ale robit cele auto... A pri metalize uz domorobo nehrozi vobec.
V jednom bazare som v lete videl zelene erko za 25000. Videl som ho cez plot a bol som rozhodnuty ho kupit. Ked som sa ale dostal k nemu blizsie (mali obednu pauzu, tak som tam cakal pred branou), uz som ho nechcel. Lak tam bol vyslovene naplacany. Vyseralo to ako mozek. Brrr. Tak som ho tam nechal. -
« C-vahadla
Zdravim, mam problem s rozlisenim obycajnych 120-tkovych vent. vahadiel a R-kovych (C). Okrem predliateho pism. C na vahadlach - ako sa daju poznat? Standardne 120-cinove mozu mat vytlak oleja bud hore na vahadle, alebo sikmo dole, maju 4 hlavne nosne kozliky a 2 krajne. Zaujima ma komplet vahadiel aj s capom. Ma R-kovy cap ine uchytenie? -
« Re: Motor svépomocí
Sraz teďka pořádá Džon,někde v hospodě na Praze 4.Nějaký info. je na jeho stránkách.Ještě ani nevíme kdy,ale už se těšíme:-).Stavíš se?:-)
Klika je v pohodě,žádný rejhy,ale jedno ložisko je má(téměř neznatelný na omak,takže ho tam nechám)Motor je erkovej,jeden z pozdějších(vana,karbec z s120)Vačka jak nová(alspoń z toho co jsem viděl -
« Re: Motor svépomocí
Kroužky by se měly ještě dát sehnat v nějaké prodejně autodílů , která vede Škoda nebo přímo ve značkové prodejně. Musíš ale vědět jaký motor( 110 R,105,120 ??), rok výr. a nejlépe je vzít sebou na porovnání. Jo a ještě - ložiska na klice nesmí být poškrábaný( pokud ano, ale klika je lesklá bez odřenin je dobrá - tak vyměnit ložiska kliky, pokud je podřená klika tak nechat udělat výbrus a dát nový ložiska. Džon ti trochu poradí on to už dělal. Jo a jaký sraz bude, že tam nebudu ?? -
« Re: Motor svépomocí
Tak nějak jak to napsal Dakos: očíslovaný jsou nejen hlavní ložiska kliky ale i ojnice, takže bys to přehodit neměl a pokud by se ti to tedy podařilo, tak je s motorem ámen. Jestli je vyběhanej motor se pozná podle toho jestli je na válci hrana , tam kde končí ta vyleštěná dráha pístních kroužků-zkouší se to nehtem, prostě po té hraně přejedeš a pokud je dost znatelná tak na výbrus( u těchto motorů většinou do 100KKm jsou válce dobré-hrana tam není, ale kroužky jsou fuč) a jestli jsou jen vyběhané kroužky se pozná tak, že se kroužek sundá z pístu- zasune do válce a pokud je ta mezera v kroužku velká tak jsou v * kroužky, někdy stačí vyměnit jenom ty kroužky alespoň stírací aby motor nebral olej. Kde ti odlehčí a vyváží setrvák i kliku v Praze se zeptej Džona s naších stránek s110r, on je přažák a už si to někde nechal dělat. Možná to i najdeš ve článku na přestavbu motoru z Feldy do eRka. Já jsem kapku dál od Prahy , já jsem z Vysočiny. -
« Motor svépomocí
Pokud nejde sundat,tak klepni do šroubů, popoleze.Setrvák musíš sundat.Že je motor dobrý poznáš, když je na šálách bez vůle.Ale takhle na koleně to pozná jen ten,kdo už v tom má nějakou tu praxi. Momentový klíč je potřeba na víka ložisek.Ložiska nesmíš přeházet a navíc, snad jsou očíslovaný.Dakos
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!