Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: RE:...RE: Skoda 613 RS
mitom: ten "virus" - "zdomacneni" jsem uz asi chytil, castecne z duvodu popsanych v nazvu viru, castecne z toho ze se mi nejak nedari financne utahnout dve upravene auta a jednu seriovku a taky proto ze uz me tezce prestalo bavit placat se po cestach v CR, je to o rypak..:o(( -
« Re: RE:...RE: Skoda 613 RS
Jeden malý sen jsem si splnil a ten větší už nechám spát. Dneska sice v pohodě seženeš trubky, laminát, plasty, CO a vlastně co chceš. Jenže mi schází prostory a kompletně vybavená dílna a na tu mi schází peníze. A vůbec některé sny se mají jen snít.... -
« RE:...RE: Skoda 613 RS
A co tak zrealizovat ten sen teraz? Ja viem, rodina, zena, deti, vela uctov a malo penazi... Ale mas krasne urobene eRko, takze v podstate aj tak prezivas svoj sen. Ja mam vyhodu(?) v tom, ze som zatial slobodny, takze kludne mozem 80% prijmov nalievat do auta a davat do eRka veci, ktore si nekupia ludia ani do bavorakov. Teraz premyslam nad sedackami sparco evo 2, ktore by som dal na ten renaultacky sklapaci mechanizmus, ako to mas ty. Ale az "zdomacniem"... Potom asi aj mna zacne viacej zaujimat, ci ma auto airbag aj pre spolujazdca a ci sa vyraba aj vo verzii kombi a mejej sa budem pytat, aka je maximalka a za kolko dosiahne 100km/h. Brrr. Desiva myslienka... -
« Re: RE:...RE: Skoda 613 RS
Milane, ono to nemá nic společného se Š 110 R a tak by nebylo to vhodný cpát na naše stránky. No a v té době, co jsem to plánoval to opravdu nebylo lehký. Např taková svářečka CO na rám z chrommolybdenových trubek byl jenom sen, který měl pár lidí v republice. A pak mi navíc chyběly ty prostory, ale sen jsem měl. Pak jsem si koupil eRko a udělal, jsem si ho podle sebe. -
« RE:...RE: Skoda 613 RS
Tak auto vlastnej konstrukcie, to je aj moj sen. Presnejsie replika 130RS. Trubkovy ram, silny motor, lahka laminatova karoseria, vpredu 245R15, vzadu 345R15,... Ono to zase nie je az taky problem. Su firmy, ktore ti vyrobia cokolvek - u vas je to metalex (doma v garazi sa to az tak moc neda). Ale toto vsetko je trochu ina cenova skupina a nehram sa na to, na co nemam. Ale zastavba 613 do "seriovej" skodovky realna je (myslim aj financne). Nie doma, to uz som spominal, ale myslim, ze keby som sa pre to ozaj rozhodol, tak by som niekoho s potrebnym vybavenim nasiel. A ci mi zoberu papiere na motor z fava, alebo tatry... Aj tak to u mna vsetko speje k tomu, ze kupim este jedno (ojazdene) auto na normalne vozenie a druhe na "vyblaznenie". Ved aj ta laminatova karoseria bude asi paradne drazdit policajtov az ju nahodim... Obzvlast ten obrovsky zapusteny vydych od chladica v prednej kapote. -
« Re: RE: RE: Skoda 613 RS
Žádný srandičky. Když mi bylo tolik let jako tobě, tak jsem si chtěl postavit auto své konstrukce s podvozkem z T 613. Ještě mám doma nějaké skicy karoserie. Nikdy se mi to nepodařilo, ono to nebylo tak jednoduchý a tak to přeju alespoň tobě. Jo a to auto bez výfuku jenom z trubkou napříč pod nárazníkem jsem zkoušel už na naší 1000 MB v roce 1969. Takže ten zvuk a reakce sousedů znám velmi dobře. A nejen domluvy sousedů, ale i napomínání od policajtů a otce. -
« RE: RE: Skoda 613 RS
Aaaaa! Zase. Srandicky, srandicky... Ze ale do mna vrtas prave ty, Lado. Na tvojom eRku su seriove tiez len SPZ-ky. :o) A aj tie by si dal do farby vozu, keby sa to smelo... A co sa tyka vyfukov, poriadny sportak musi vydavat aj poriadny zvuk. Tym nemam na mysli tu trubku co som mal na zraze namiesto tlmica. To bol len ulet. Ked mne sa tie zlate pohare tak moc pacili a jeden som tak moc chcel... Mimochodom, zhod si doma tlmic a vytoc to na takych 6-7000. To je melodia... (No, susedia to v sobotu rano o 6:00 asi videli trochu inac, ale oni sa v tom nevyznaju...). Do tej 613 by samozrejme tlmice isli. Asi nejake vhodne naohybane remusy alebo im podobne. Aj ked... Ako si sam spominal, nenechal by som si utiect prilezitost, predviest na zraze, co dokaze V8... -
« Skoda 613 RS
Uz som ten blaznivy napad s krizenim tatrovky a skodovky skoro rozchodil. Ale od soboty v tom lietam zase. V telke na nemeckej stanici Kabel1 (v relacii abenteuer auto) ukazovali BMW X5 LeMans. Ten terennacik znizili o 30mm a narvali do neho 12valec pouzivany v "plackach" na LeMans. Tych 700 koni davalo maximalku 309km/h. A ten zvuk... (mal som to pustene cez bedne a dost nahlas, tak som to mal skoro ako "live"). To snad ani nemalo tlmice vyfukov. Cista brutalita. Nadhera... A teraz ma ospravedlnte, idem zhanat sikovne naburanu 613ku... :-) -
« Re: RE: T613 a Skoda
Já tedy nevím, ale tomu motoru asi bude jedno kudy půjde vzduch. On má takový veliký ventilátor, že néní problém aby si ho nasál odkudkoliv. Jestli oni při tom sprintu nesundávali klínový řemen pohonu toho ventilátoru, aby získali nějaké koně navíc. Ale i tak na 400 metrech by se motor neměl tak přehřát a vzduchem chlazenému motoru to vadí ještě míň. Tam je rozhodující teplota oleje. -
« Re: RE: T613 a Skoda
Tusim sa tu rozpravam sam so sebou... No, nevadi. Aspon mi nikto neodporuje...
Napadlo ma, preco by mohli byt problemy s chladenim motoru 613. Aj na pocitacoch sa obcas stava, ze ked sa odkrytuje, tak sa niektore diely hreju viac. Jednoducho ten vzduch neprudi tade, kade ma, ale inou cestou. Mozno je toto problem aj tej skodovky bez okien a kapoty. Vzduch ide "skratkou" a nie okolo motora. -
« RE: T613 a Skoda
Tatra je myslim chladena len vzduchom. Keby sa to okopirovalo priamo z tatry (myslim tym vedenie vzduhu a tak)... Ved tam je to tiez vzadu a zakryte karoseriou. Tak ked sa to uchladi tam, tak preco by sa to v skodovke nemalo? Ale zatial som sa este pre takuto prestavbu definitivne nerozhodol. Zatial to beriem len ako "ulet". (No, aj ta karoseria z laminatu bola zo zaciatku "len taky uleteny napad" a uz na tom rok makam...)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!