Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« RE: RE: Laminaty
Tak je to jasne. Uz som rozhodnuty. Plan B. Rezat a dolaminovat vlastne. V tomto ale bude asi PascalPlast nevinne. To bude asi problem predlohy, podla ktorej robili formu. Rovnako zdeformovanu ma zadnu kapotu napr. aj Skoda 2000MI. Tie rozmery si doma pozriem, merat ma to nenapadlo. -
« Re: RE: RE: Laminaty
kdyby jenom zvlena, nesedela tvarem k ramu zadniho okna (malo prohnuta - dolaminoval jsem zespodu plechove zebro ktere ji drzi ve sptravnem tvaru), je uzka, jedne strane je kratsi nez na druhe, vpravoje nizsi nez vlevo.... proste je sice nejlevnejsi, ale taky je nejhorsi z tech co jsemkdy videl. Jelikoz jsem vzdycky chtel tenhle dil z laminatu a ne z laminatovyho a tmelovyho pancire tak jsem ji doladil jsen jemne s tim, ze casem bude vymenena za uplne jinou... Mimochodem Prasek ma podobny ceny jako Pascalplast a kvalita je o neco lepsi... -
« RE: RE: Laminaty
Z PascalPlastu mi prisli 2 zadne kapoty. Jednu chcem nechat origo RS a druhu trocha "dotvorit". Bral som ich tam, lebo su absolutne najlacnejsi (1600/kus (MK Kosa cez SpeedyCars 5700/kus)). Su OK, ale pri pohlade zboku mi v okoli toho vetracieho otvoru pripadaju akesi zvlnene. Mal si tiez ten problem? Co si s tym robil? Plan A: necham to tak; Plan B: vyrezem cely stred kapoty a dorobim si vlastny rovny. Do planu B sa mi ale moc nechce. Pocitam, ze po nalakovani je to zvlnenie vidiet este viec, nie? -
« Hybrid
V stredu som videl zaujimave eRko - z dialky som si najskor myslel, ze je to okruhove RS (podla sirky). Mal tam 6-lucove okruhove elektrony (asi aj eMkove napravy) a seriove blatniky vytiahnute do sirky ako RS (predne aj zadne). Ako som to tak ocumoval, prisiel majitel, ale strasne sa ponahlal, tak sme prehodili iba par slov. Vraj to robil tak, ze blatniky nastrihal smerom od kolesa, vyhol a do medzier navaril plechy. Ta nasavacia mriezka na zadnom blatniku bola pri pohlade spredu skoro pod 45-stupnovym uhlom a blatniky naberali na sirke hned od dveri. Vyzeralo to fakt zaujimavo, ale RS je RS... -
« Re: Prosba na Travexra
ta fotky ze stodoly jsou uz dooost stary... dneska uz auto vypada trosku jinak :-) hlavne na vetsine tech fotek jsou pouze prepravni kola
laminaty jsou v rally verzi a vyrobcem je pascalplast o tom jak pasovaly bych se nerad zminoval, protoze se zde nesmeji vyskytovat sprosta slova.
kola bez podlozek vpredu standartni vzadu prolisovana 4,5J13. V planu jsou hlinikace...ale az po motoru
napravy eMkove vpredu se snekovym rizenim vzadu kyvadlova -
« Re: To Ladao
Te motor z Fabie, je skoro stejný jako 105-130+Favo/Felda. Akorát se nusí dodělat pravý držák motoru, protože Fabia má úplně jinak přidělaný alternátor.To všechno mi udělá CMT. Ten chladič jsem tam dával loni v květnu(máji).Předtím jsem tam měl ze 120cítky. Chladiče z Fabie jsou vysoké a do předního čela by ti nevešly. 1,4 má uzký-vysoký, TDI a 2,0 + možná 1,04/74 mají chladič stejně vysoký, ale širší. -
« Re: To Ladao
Ty si tusim vyhral v sazke/sportke. Dost radikalnych a hlavne nakladnych zmien naraz... To uz tam mas naporak z Fel.1600? Ked sme sa pred nieco vyse rokom bavili o naporakoch Fav/Fel/Oct, tak si tam mal tusim nieco mensie. Ozaj, nevies aky naporak ma fabia (v porovnani s ostatnymi (rozmery))? Ozaj, a co ten motor. Ako je na tom s rozmermi? Sadne tam rovnako lahko ako fav/fel, alebo tam bude viacej rezania a zvarania? Clovece, uz sa tesim, az to budes mat. To musim vidiet... -
« Re: To Ladao
Celý motor vyjde tak na 60 000 Kč úpravce a CMT ho dodá komplet včetně pořízení staršího motoru pro úpravu.Převodovky by to měla udržet přesto budu dávat jinou s jiným osdtupňováním převodů a pokud se zadaří a bude již k dispozici 6 stupňová. A musím dát jiné polosy- tedy jenom hřídele, protože tam současně budu dávat vlečenou nápravu. -
« Re: To Ladao
Je to prijemny pocit vediet, ze nie som sam, kto ma "uletene" napady s motormi. Tu tatru613 asi budem musiet zavrhnut, lebo nemozem najst nikoho, kto by si na to trufol urobit to (a ja sam nemam moznosti to doma realizovat). Ta fabia je zaujimava myslienka. A preco nie octavia? Tu uz do eRka ktosi daval. Na kolko asi tak vyjde motor do fabie (seriovy/vytuneny)? Budes menit aj prevodovku a poloosi? ERkove moc velky "kroutak" nezvladnu... Inak, drzim palce a moc moc tomuto napadu fandim...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!