Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Odvod vody z naporaku
Mám ten chladič zn 1,6 a ten tam vleze bez jakýchkoliv úprav, jelikož je stejně vysoký jako u 1,3 jenom je delší, takže tam tu vaničku mám. Pokud tu díru tam vyřežeš nemělo by se nic stát. Jeden známý měl na stovce takhle udělaný odvod vzduchu od chladiče-tedy podobně jako 120cítka a chladilo mu to taky a nevím o tom, že by to mělo nějaký vliv na tuhost. Pro jistotu si můžeš dát vzpěru mezi tlumiče, podobnou jako tř. Felda. A tu nádrž z Liazky dáš pohodlně místo zadních sedaček, beztak tam budou na nic a na ni můžeš přidělat reprobedny aby jsi tu nádrž choval a můžeš vykládat, že tam máš ten motor z Tatry. Ten motor 1,6 jěště není hotový měl by být během 14 dní a pak se uvidí. CMT má teď problémy s časem, nastoupil do práce a dělá u týmu, který připravuje Ford WRC -
« Re: Odvod vody z naporaku
Diky Lado. Tak nejako to aj mam zatial vymyslene. Ta priecka bude ala RS, akurat hore trocha viac vytvarovana kvoli "exotickemu" tvaru vydychov na kapote a cela bude z laminatu (samozrejme). Nevies, co by sa stalo (ohladne tuhosti), keby som tam dole vyrobil obrovsku obdlznikovu dieru (tak 10cm x sirka kufru)? Ze by som to vybral a bolo by vlastne vidiet skrz kapotu na cestu. (To by tam potom vosiel aj chladic z LIAZu :-) A mozno by sa to dalo sikovne skombinovat s vymenou nadrze za vacsiu (tych 32 litrov je pri mojom style jazdenia dost otrava :-). Inak chladic zatial vyhrava octavia, na druhom mieste je tesne za nou felda 1.6.
A ako to mas teraz pri tom nadupanom fabiovom motore vyriesene ty? Mas tam chladic z feldy 1.6, ak sa nemylim. Takze ta "vanicka" zarovno masky isla asi dole, nie?
Jo, a ako ten motor slape? Musi to byt parada... -
« Re: Odvod vody z naporaku
Milane budeš mít za chladičem přepážku ala 130 RS ? Potom je nejlepší navrtat pár dír do podlahy kufru a vaničky, pokud ji tam ponecháš vzhledem k tomu, že tam chceš dávat ten vysoký chladič z Fabie. Ty to díry bych potom doporučil proklepat důlčíkem nebo průbojníkem a tím se vytvoří takový kužel-trychtýř, který lépe odvádí vodu a ta díra tak nekoroduje. A celý ten spodek doporučuji pořádně natřít a vystříkat protikorozivním prostředkem. -
« Re: Ach jo
Asi tak, kazdou volnou chvilku travim v dilne nebo pod autem. Motorove velikonoce se vydarily, mam konecne hotovej novej motor, ted uz ho jenom implementovat do vozu.... Rad bych touto cestou podekoval vsem, kdo se podileli na stavbe meho motoru at uz to bylo primou dodavkou dilu nebo jen radou ci konzultaci....
PS: Uz aby motor vrcel v aute.... -
« RE: RE: Laminaty
Tak je to jasne. Uz som rozhodnuty. Plan B. Rezat a dolaminovat vlastne. V tomto ale bude asi PascalPlast nevinne. To bude asi problem predlohy, podla ktorej robili formu. Rovnako zdeformovanu ma zadnu kapotu napr. aj Skoda 2000MI. Tie rozmery si doma pozriem, merat ma to nenapadlo. -
« Re: RE: RE: Laminaty
kdyby jenom zvlena, nesedela tvarem k ramu zadniho okna (malo prohnuta - dolaminoval jsem zespodu plechove zebro ktere ji drzi ve sptravnem tvaru), je uzka, jedne strane je kratsi nez na druhe, vpravoje nizsi nez vlevo.... proste je sice nejlevnejsi, ale taky je nejhorsi z tech co jsemkdy videl. Jelikoz jsem vzdycky chtel tenhle dil z laminatu a ne z laminatovyho a tmelovyho pancire tak jsem ji doladil jsen jemne s tim, ze casem bude vymenena za uplne jinou... Mimochodem Prasek ma podobny ceny jako Pascalplast a kvalita je o neco lepsi... -
« RE: RE: Laminaty
Z PascalPlastu mi prisli 2 zadne kapoty. Jednu chcem nechat origo RS a druhu trocha "dotvorit". Bral som ich tam, lebo su absolutne najlacnejsi (1600/kus (MK Kosa cez SpeedyCars 5700/kus)). Su OK, ale pri pohlade zboku mi v okoli toho vetracieho otvoru pripadaju akesi zvlnene. Mal si tiez ten problem? Co si s tym robil? Plan A: necham to tak; Plan B: vyrezem cely stred kapoty a dorobim si vlastny rovny. Do planu B sa mi ale moc nechce. Pocitam, ze po nalakovani je to zvlnenie vidiet este viec, nie?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!