Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: To hombre - Š110R
Ohledně úprav karburátorů mohu poradit jenom úpravy, které se prováděly okolo r.1970, mladší nevím. Pro karburátor, který má difuzér prům.24 mm seřízení: tryska hlavní 125, vzdušník hlavní 190, tryska obohacovače 57. Karburátory 32 BS difuzér prům.27 mm seřízení: 140, 200, 42. Dále se používaly karburátory 32 SOPc ze staré Felicie, ze Š MBG (dvoukarburátorová verze), nebo karburátory Weber 28/36 DCD nebo 40 DCOE 2, ale to už je dneska asi pasé. Spíše by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti s použitím novějších systémů vstřikování paliva na těchto původních motorech. Přivítal bych, kdyby se v budoucnosti na TECHWEBU objevil článek s touto tematikou, myslím, že by to bylo k prospěchu nás všech. -
« To hombre - Š110R
Částečná odpověď ohledně úpravy eRka. Vyleštění kanálků, slícování potrubí s hlavou, zvýšení kompresního poměru - zvýšení středního efektivního tlaku. Dále použití upravené vačky, což má vliv na posunutí výkonu do vyšších otáček. Vačka se volí podle požadavků zákazníka, čím větší úhel otevření, tím vyšší otáčky, tím vyšší zatížení, menší životnost atd. S tím pak souvisí úprava pružin, rozdělovače a karburátoru. Pro zvýšení objemu pak je možné použití kliky a sady pístů ze Š120 obsah 1172 ccm. Dražší je pak převrtání na objem 1289 ccm - klika ze Š120, sada pístů, válců a píst. kroužků ze Š130 nebo FAV/FEL., ojnice FAV/FEL, větší ventily. Pak lze ještě zvýšit na objem 1342 ccm - klika Š120, válce a ojnice FAV/FEL, písty, píst. kroužky speciální, větší ventily. Dále je možno zvýšit objem na 1462ccm, ale jde už o velké zatížení klikového mechanismu. Na tento objem je lépe upravit motor ze Š130 - klika tolik netrpí. pokud máš otázky tak se ptej, ale budu tu až v úterý. -
« Re: Ostré vačky
Dále co se týče mého příspěvku na Techwebu, neslibuji příští týden všechno, ale něco pošlu v úterý.
To MONTI - myslím že tě přesvědčím, jak se věci mají. Tech web je velice dobrý, ale každý kdo tam přispívá, by měl psát jen o tom čemu rozumí. Když tam ale někdo napíše blud a pak to všichni, kteří si to přečetli považují za fakt, tak je těžké je potom přesvědčit o něčem jiném - viz MONTI -
« Re: Ostré vačky
Odpovedet na reakci na techwebu jsem nemohl, nebot jsem o ni nevedel, me se nikde neukazuje ze mi prisel nejaky komentar k memu clanku a neni v mych silach byt jen jednou tydne projizdet vsechny clanky a koukat jestli mi nekde neco neprislo, v tomhle pripade je lepsi posilat reakci prima na mail adresu autora aby se s pripadnymi nepresnostmi mohlo neco udelat. Jinak dnes jsem reakci na toto napsal na techwebu u toho clanku.
-
« Re: Ostré vačky
Omlouvám se, pokud mé příspěvky vyvolaly dojem, že chci někoho hanit. Nicméně mi Chipmene řekni, proč jsi mi neodpověděl na moji reakci na Tech webu v článku o snižování hlavy, protože ten článek je jedno velké kopyto. Tvrzení, že větší kompresní poměr se dělá pro to, aby se spálilo více směsi svědší o neznalosti problémů funkce spalovacího motoru. Stejně tak Travexr, který radí, že stačí namontovat vačku 320 stupňů a seřídit!! Zkusil jsi si to!! Myslím že by ses divil. -
« Re: Ostré vačky
Pravda je, že záměnu vačkového hřídele je nutno provést spolu s ventilovými pružinami včetně misek pružin. Druhá pravda je, že věci sehnané na burzách jsou většinou šrot. CMT zajímalo by mě ve stručnosti, jaké úpravy jsi schopen doporučit a udělat na motoru Š 110R pro zvýšení objemu motoru, středního efektivního tlaku a otáček. P.S. Diskuse zde by měla sloužit k rozšíření obzorů nás všech a ne se jakoukoliv formou vzájemně urážet.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!