Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Brzdy
Takhle to mam udelany - 19 hlavni 22 vzadu. Nejakej dlouhej chod to nema, nebo me to alespon neprijde. Jeste me napadlo jestli tam nema byt jinej typ 19mm valce. Delalo se jich vic, ne? Ja mam original z eRka a pak mam dojem ze byly jeste dva typy. Vcem se lisily to nevim, asi konstrukce, ale je mozne ze i v rozdeleni pomeru tlaku. Czus. -
« Brzdy
Cau, tak uz brzdim na 4 pistkach. Nechal jsem originalni 19mm hlavni valec, a dozadu jsem dal ty 22mm. Kotouce sedly bez problemu, trmeny taky, jen se musel dat jejich originalni drzak. Drzak na 2 pistkove brzdy je mensi. No a jake to je v praxy? Pedal ma mozna nepatrne vetsi chod a brzdy maji pomalejsi nastup. Sila k ovladani se me zda stejna, jako u 2 pistku. Po vetsim zmacknuti pedalu to zacina pomerne hodne brzdit a po jeste vetsim zmacknuti dochazi k zablokovani zadnich kol, pricemz se blokuji zcela soumerne. Pokud se na to heftne s razanci, tak blokuji i predni, ale az za zadnima. V predu jsou nove kotouce a starsi desticky, takze predpokladam, ze si to poseda a bude se to chovat trochu jinak nez ted. Z vysledkem jsem spokojen, protoze zvlaste ve vetsich rychlostech jsem mel s predchozima brzdama problemy(oni teda byly v dost zoufalem stavu) a mam lepsi pocit i z toho, ze kdyz vysadi jeden okruh, ubrzdim to s tim druhym. Snad. :-) Czus a Skode ZDAR -
« Re: Chladic v predu
samozrejme musi se predelat predni celo, dale predni kapota, do kufru se usadi chladic, za nim se vyrobi chladicova stena. Trubky nebo hadice, to mas jedno - nekdo jenom hadice, ja chci tahnout medeny trubky, dotahnes skrz stenu z kufru do kabiny, dale po prave strane tunelu do prostoru pod zadnimi sedadly a odtut je mozno nekolik tras az k motoru. Bud spodem kolem prevodovky (vetsinou vlevo, ale je mozne i vpravo) nebo vrchem skrz stenu prirucniho zavazadelniku a chladicovou stenu (pokud nemas tuhle stenu uplne vybouranou).... proste co kus to original, kazdej to resi po svem. Vzhled to nijak nenarusuje a kupodivu to i funguje. K tomu topeni - neuchladil bych to ani kdybych mel dve..... -
« Bez nadpisu
Jak chcete dat chladic do predu ? Upravite predni masku ? Kydy potahnete trubky ? Vlastne hadice ? Jestli spodkem, nenarusi to pohled z dalky ? Mozna bude stacit jezdit se zapnutym topenim. U Erka jsem si udelal upravu, ze jsem ze stredoveho kanalu vyndal krytku na stelovani rucni brzdy a misto toho jsem dal nadbytecnou krytku ofuku bocnich skel. Muzu objektivne tvrdit, ze se zahrati kabiny hodne zlepsilo a zrychlilo. -
« Re: Brzdy
pockej s tou 22kou, k ty budes posilovac potrebovat, nejdriv bych zkusil tu 19ku...nevim jak to bude brzdit, jenom mam strach aby nebyl prilis velky krok na pedalu (maly objem valce)... tu 22ku bez posilovace neuslapes. Zkusil jsem ji dat do hundrtky s normalnima brzdama a bylo potreba vyvinou "kravskou silu" abys aspon trochu brzdil.... takze nejdriv prubni 19ku, treba to zachodi. Nechtel jsem rejpat nebo ti ji rozmlouvat, spis jsem projevoval zajem o informaci jestli to chodi nebo ne.... sam jsem se do toho na svym aute jeste nepustil a rad bych vedel co me ceka (i kdyz mam komplet novy brzdy -original a jsem velmi spokojen) takze spis uvazuju o vahadle..... prijde mi lepsi nez vsechny posilovace - aspon co jsem zkusil u kamose ve 120ce.
ty tapecirunky se shanej dost blbe - naposledy jsem je videl na Melniku - jenom kozenka bez sololitu za 2500 kus... zlej sen.
chladic dopredu dat nezbytne musim, jednak jsou diry v RS blatnicich strasne malinky a navic uz predtim jsem mel velky problemy muj motor uchladit pri venkovni teplote kolem 28 stupnu a vice..... v lete to byl dooost vopruz. takze hura na nej
taky by jsme se mohni nekdy sejit - az to teda dodelam - takze nekdy mozna v zari nebo tak nejak -
« Re: mfilip
Tos mel tedy smulu. Me ty teply starty take jednou blbly, ale zavada byla trivialni - jednou spatnej plovak a jednou spatnej karbec(to bylo dany tim mym experimentovanim). Ted tam mam WEBER a je naprostej klid. Chyta to bez plynu a to jak teple, tak studene. S tim prehrivanim to ted take jde, minulej rok to bylo horsi. Tenhle rok jsem procistil motor a chladic a je to v pohode. Nalozeny auto skoro na maximum, 40° ve stinu a pri pohodovy ceste(90-105) se to drzelo kolem 90°. Samozrejme pokud prisel vetsi kopec tak se to zahralo az k tem 105°, ale zase se to ochladilo, aniz bych musel poustet topeni. Jo a chce to mit taky origos medenej chladic. Czus. -
« Re: Brzdy
No jak do me furt rejpes s tim 19 valcem, tak ti tu radost neudelam a davam automaticky 22. Ted jsem tak nad tim dedukoval a ta 19 by to opravdu nemusela utahnout. Ted me jeste nekdo reknete ze to bude potrebovat posilovac, jinak to bude brzdit jako kdybych mel vsude mechanicky bubny a ja si pujdu hodit...
Tak konecne se tva kara chyli k finalni podobe. Ja chladic do predu zatim cpat nechci, to tam spis chci namontovat 5kvalt. Tapecirunk nemam, sam se ho mel tak zdevastovanej, ze jsem si nechal udelat u jednoho calounika novej. Uplne obycejnej, bez prosivani, ale ucel to plni. Origos se take snazim sehnat, ale zatim bezuspesne. Jednou jsem mel docela peknej, jen ho nicili dost sileny diry po reprakach...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!