Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« náhradní díly
ZAjímalo by mě, jak je to s ND ze Š 120, jestli se dají ještě sehnat někde nové. Chtěl bych použít některé podvozkové prvky do svého erka.
Jinak včera jsem dal nabít u svého erka baterii, dnes jsem ji dal do auta ( naposledy v provozu 10/2000 ), napumpoval jsem benzin, napoprvé to chytlo a vyjel jsem. Je to k neuvěření, ale tuhle proceduru dělám už asi 5 let a pořád stejně úspěšně. Za tu dobu jsem ještě neměl venku svíčky, víčko od rozdělovače, zkrátka vůbec nic. Znám jenom jedno auto, které po půl roce napoprvé zabere a to je PRAGA S5T. Měl jsem ji cca 10 let a naposledy jsem ji takhle natočil po 2 letech stání, když jsem ji vezl do šrotu. Dodnes z toho nemám dobrej pocit, jediný co mi po ní zbylo je značka kterou mám pověšenou na stěně. Ale tohle může pochopit jenom ten, kdo se se svým autem zžije a tím pádem si vytvoří k němu pouto. A o tom to všechno je, a ne o tom v čem jezdím a co je in a co shift. -
« Re: průřezy
jsem rad, ze se ti auto libi, apropo spoiler uz mam pripravenej v komore doma. Ty narazniky jsou bohuzel nutnost zvlaste kvuli cajtum, ale taky ridicum co neumej parkovat - kazdou chvili jsem mel rozmlaceny mlhovky jak lidi couvaj na doraz. Proto jsem jednak volil narazniky a jednak ctyroky celo, je v nem problem rozbit svetla (narozdil od rampy kde se daj nejen rozbit ale i snadno ukrast coz vidim jako velky problem - v Praze se krade jako o zivot za dva roky celkem 14 kusu zrcatek 3 kusy mlhovek a jedna sada list). Tu diru v cele jsem vykrajel nadoraz co to slo (alespon co do sirky, vysku jsem co nejvetsi abych zajistil dostatecny prisun vzduchu na chladic. Bohuzel se mi to taky az tak moc nezamlouva, ale funkcnost je funkcnost bohuzel. Ja mam ty diry strihany nuzkama (stejnejma jakejma se striha dira na stresni okno) lak nemas sanci poskodit, ale protoze maj ty moje prurazy pulcentimetrovej pertl, kterej je normalne vyklepanej tak sel lak do haje. Problem byl, ze bez pertlu se plech kapoty kroutil a vypadalo to hodne divne. -
« Re: průřezy
Protože mám v plánu ty díry udělat dost atypického tvaru, mám představu, že bych to udělal nějakou strunou ( ala Kájínek ) nebo nějakou coby lupenkovou pilkou na kov. S tím asi nikdo zkušenosti nemáte ? Mimochodem travexi koukal jsem se na to tvoje auto, líbí se mi jak jsi to vymyslel s těma nárazníkama, jednak to vypadá dobře ( myslím, že tomuhle autu vymyslet spojler aby to ladilo dá práci ) a jednak budeš mít pokoj od hluchavek. Co se mi moc nelíbí ( je to jen můj subjektivní názor ), tak to je ta díra v předním čele. Promiň mi to, ale připadá mi to jako brácha té nové 1203. Podle mého díra na chladič musí být spíš užší a delší aby předek opticky snížila a ladila s tvarem karoserie. -
« Re: průřezy
original mrizka v kapote se da udelat z mrizky na prednim cele z Karosy, bohuzel to nejde bez svareni. Pokud budes jenom strihat coby mrizku pouzijes tahokov, doporucuju ti zaklepat lem (tak 2-3mm pertl). Tim ale laku taky ublizis....muzes to zkusit zaklepavat pres gumovej spalek a plech nahrat tak na 70-80 stupnu, lak zmekne a plech se da ohnout. No uvidis sam
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
2Hombre: Autopotreby na Pankraci (Dekanska Vinice) a v Jeremenkovy ulici oboje v Praze. Tam se da koupit temer vse.
2Jhferrari: muzu ti poslouzit starsima (2 kusy) ty se daj skloubit ze zamkama z Favorita. (tedy myslis-li zamkovou vlozku + klice)