Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Al kola
OK, presne tohle jsem predpokladal. Jak takova znacka vypada? Ja mam na kare OZka a u tech takovej problem nehrozi takze jsem se o to nikdy nezajimal:o) Tyhle kola jsou pro pritelkyni na skodovku:o) A nerad bych aby si na nich natloukla. Uz jen proto jakej bude mit v te 120 motor... na nakych 90k musi byt poradna kola a gumy -
« Re: Al kola
Vici>protože ji (rentgenovou značku) musí mít. Kola která si někdo odlije "doma do písku" mohou (a asi budou) mít nedolitá místa - dutiny - zvlášť v úzkých místech a v přechodech (z paprsku na ráfek apod.). Když to je na povrchu, je to vidět ale uvnitř to je vidět jenom rentgenem. A proto se všechna litá kola musí rentgenovat (nebo alespoň dřív se musela a policajti to kontrolovali i na silnici). To moje varování vychází z toho, že speciálně tyhle litá kola (ať se jim říká jak chce) se odlívali před cca 15 lety načerno leckde a lecjak. -
« Re: Al kola
Mělo by to jít "zakytovat" hliníkovou pastou - lepí se s ní díry v hliníkových blocích motoru, opravují se s ní poškozené závity atd. To všechno za předpokladu, že ty kola nejsou ruplý a že je to jenom estetická úprava. Jestli to jsou ty klasický loukotě (říká se jim tuším kopretiny), co se montovaly na soutěžní eresa, tak se dobře podívej po rentgenový značce. Když jsem chodil na strojárnu, dole v dílnách se tyhle kola odlejvaly jak na běžícím pásu. -
« Al kola
Potrebuju radu. Sehnal jsem na skodovku takove ty osmipaprskace, nevim jak se jim odborne rika:o) Jsou ale v dost KO stavu, 1000 vrstev barvy a dost vyzrany povrch pod tim. Necham je otocit na vyvazovacce at vim jestli vubec ma cenu s nema neco delat. Pak je necham opiskovat. Nicmeme me zajima jak a jestli vubec lze opravit ten vyzrany hlinikovy povrch tak aby po nakomaxitovani ty kola byly aspon trochu k svetu.. dik -
« jen tak
....uz jsem zase tady, po kratke nezamestnanosti, kterou jsem stravil pod autem, srazu v Tabore a dovolene se opet vrham sem....... konecne jsem dodelal ty trubky k chladici o kterejch se tu debatovalo celkem dost - takze vysledek je tvrda medena trubka s letovanymi tvarovkami prumer 28*1, vapada to rozumne. Tenhle svatko-vikend probehjne tlakova a funkcni zkouska chlazeni a pokud vse dopadne dobre tak budu konecne POJIZDNEJ....chci podekovat vsem co se nejak podileli na prestavbe meho vozu (at uz radou, protinazorem nebo treba dodavkou dilu).... A protoze je auto od toho aby jezdilo tak bude k videnni na silnici denne na trase PHA-BNE
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!