Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: RE:...RE: Aby rec nastala...(vyfuk)
pajku: ta druhá komora otevírá v závislosti na podtlaku v karburátoru, takže to nejde jednoduše říci při kolika otáčkách to je. Na spodek ti mohu doporučit něco od BODY nebo MOTIP, jsou to dobré a dostupné prostředky. Pokud jsi nový majitel a sháníš informace tak zkus www.tuning.cz/s110r/ Laďa -
« Re: RE:...RE: Aby rec nastala...(vyfuk)
Trošku odbočím-Jak jsi udělal tu indikaci odevřené druhé komory karburátoru?Nebo alespoň na jakým principu to funguje.Chtěl bych si tam něco takovýho udělat,jen tak pro informaci.A nevíte náhodou někdo při kolika ot. se druhá komora asi otvírá?Mimochodem-splnil se mi sen-mám ERKO!!!!:-)sice v dost děsným stavu:-(,ale už se na něm pracuje:-) -
« RE:...RE: Aby rec nastala...(vyfuk)
VICI> Nemam ziadny nahradny motor. Viem, ze je to odvaha takto vytacat seriovy motor (ked neratam ten vyfuk a vzduchovy filter kingdragon, ale blok motora je v serii). Vychadzal som z toho, ze ked je motor zohriaty, tak tu sekundu-dve to tych 8500 vydrzi. Vydrzal. A ten zvuk bol absolutne bozsky. Normalne sa cloveku rozbucha srdce, ked to pocuje... Sice mi motor zacal trocha blbnut, ale to uz cestou tam. Pod 3000ot. auto skace ako studene a na volnobeh zhasina. A akosi skor mi spina 2. komora (mam v interieri indikaciu). Budem sa na to musiet pozriet, co tomu je.
VSETCI> Ozaj, ake sviecky mate vsetci v eRku? Tam tusim idu oproti 100vkam tie dlhsie. Mam na mysli tu cast kde skace iskra. Mate tam niekto tie brisk? Ako to s nimi slape? A aky je ich presny nazov?
LADAO> Predo mnou bola aj ta 130RS-okruhova (tiez s netlmicom), ale ten bol mimo sutaz, lebo to bol zavodny special a nie tuningove auto. Na prvom mieste bol akysi favorit, s naznakom tlmica. Ale nechapem ako ma mohol trhnut. Vysvetlujem si to tak, ze som to drzal v otackach kratsie ako on. Ono tie digitalne meraky (s akym to merali) su dost pomale a asi sa za tu sekundu-dve nestihol ustalit na maxime. Alebo ten Fackovy vyfuk mieril viac na mikrofon. Neviem. Tomu facku namerali vyse 127dB. A predsa, facko je 1300 a objem je tam dost dolezity. No a cestou som neohluchol. Motor som nepocul - mal som pusteny prehravac. :o)) Prave je obdobie dazdov, takze moznost montovat to az tam som zavrhol - valat sa po zemi a chytat rozpaleny "pricnak" ma nejako moc nelakalo... Ale stalo to za to. Ten pohar je prekrasny. :o))) -
« 130RS
Na tom zraze bol chlapik so S130RS. Okruhova, vraj original (nie stavana cez svazarm). Kopu dielov mal z hlinika, ostatne laminat, motor s 2 webermi, proste parada. Hovoril, ze prave dokoncil jej renovaciu. Vyzerala ako nova. Bola tam aj jedna S120 (S100 c 1200ccm - predchodca 130RS), ale bola uz "scivilizovana".
Musim si kupit digitalny fotak, toto mohli byt prekrasne obrazky... -
« RE:...RE: Aby rec nastala...(vyfuk)
Tak som bol v tej Dunajskej Strede na tuning-zraze. S tym vyfukom som skoncil treti. Namerali mi 124dB pri 8500ot. Je to sranda, ze som dostal pohar za to, za co by mi policajti na fleku zobrali technicak... (P.S. Ten technicak som radsej nechal doma, ale nastastie ma nezastavili ani raz).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!