Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« Re: Zadne bubny
Takže ta závada v blokování kola nezmizela, ale opakuje se ? hlavně při couvání. Potom jedině mohlo dojít k nějaké závadě na systému samostavů ruční brzdy popřípadě mohla i praknout některá pružina čelistí. Nevím jak mám přesně Clio udělané zadní brzdy, ale soudím podle zkušeností se škodovkama a tam podobnou závadu dělala prasklá pružina čelistí. Raději bych s tím zajel někam do opravny aby se to nekouslo natvrdo někde za jízdy. Sichr je sichr a brzdy jsou brzdy "A co neubrzdíš, to neukecáš" -
« Re: Zadne bubny
Vypozorovane chovanie z cesty domov - pokial auto ide vpred, je vsetko OK. Ale ked sa zacne pohybovat vzad, zadna brzda sa zase kusne, uvolni sa ale asi po 2m jazde vpred. Je to sice fajn efekt pre rozjazdy do kopca, ale ja musim do garaze cuvat a nie je to bohvieco, ked cuvnem 3m - pohnem sa vpred 2m a znova. Takze uvitam kazdu dalsiu radu (diky dakos). BTW co si myslite, mam to dat do znackoveho servisu alebo radsej kamosovi, co robi Skody a Zigule uz 20 rokov (ale dokial sa k nemu dostanem, urobim dalsich minimalne 1000km -> vydrzi to, nestane sa nic?)? -
« Re: Zadne bubny
to : luf No v podstatě by se do bubnových brzd nemělo dostat nic kromě vody a možná jemného bláta a rozdrceného listí, celé listí určitě ne. Pokud se voda a to blátíčko dostalo ostřikem za jízdy na buben a krycí štít, tak potom mohlo v garáži skapat do bubnu a tam do rána ztvrdnout a způsobit to dření v bubnu. To by potom nebyla žádná závada ale jedna z nectností bubnových brzd a to, že mají špatný samočistící efekt hlavně od vody na rozdíl od kotoučových. Předpokládám, že nemáš tak staré auto aby byla v krycím štítu bubnu díra od "hrdze" aby se tam ten sajrajt dostal tudy. Ale bylo to opravdu v bubnu, nebylo to v některém kotouči ? U Favo-Felda se toto stává právě u předních kotoučů. Tam lehce zapadne i malý kamínek mezi krycí plech a kotouč a ten pak dře. -
« Zadne bubny
Caf ladao. Si na bubnove brdy tu asi najvacsi odbornik, tak sa ta pytam priamo u teba doma :-) Vcera vecer som trosku pojazdil po krutom lejaku, vsade bolo napadaneho kopu listia atd. Vsetko bolo v pohode, ale dnes rano, ked som sa v garazi chcel pohnut, auto stale brzdilo. Nastastie nie nafest, takze som sa pohol a so skripanim presiel asi 15km, potom to povolilo. Jeden zadny bubon dovtedy stale brzdil. Rucku v garazi zatiahnutu nenechavam. Mohol sa do bubna dostat nejaky sajrajt alebo voda a nieco stihlo za noc zahrdzaviet? Co s tym ak sa to stane nabuduce? Co povedat v servise, aby skontrolovali? atd.
Diky -
« Re: š130RS
A jaký podložky+kola.jde mě o to,že chci dát lami.blatníky(rally) a nechci aby byly kola zapadlý dovnitř.To znamená:
1)M nápravy(moc se mně do toho nechce)
2)podložky,ale jak tlustý?
3)Prolisy,ale o kolik?
Chci se zeptat,co udělají prolisy,nebo podložky s gemetrií přední nápravy? při běžném ježdění?.Budou se víc sjíždět gumy?nebude auto v zatáčkách poskakovat?
Jinak Dík za odpověď,Džon měl pravdu-"když něco nevíš,zeptej se Láďi":-):-)Taxe ptám:-):-) -
« Re: š130RS
Rozchod byl stejný jako u 110R, všechno se řešilo podložkama a jinýma kolama. Přední náprava byla naprosto totožná z eRkem včetně maticovýho řízení, zadní byla jiná, vlečená. Podle řádů na úpravy aut, se nesměl měnit základní rozchod u toho upraveného auta.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!