Škoda 110 R - česká legenda
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA - naše značka
-
« favas v erku
V sobotu jsem nasadil novy motor (blok Fa, hlava Fab atd..) do svyho vozidla. Pasnul bez vetsich potizi, ale je tu jeden zasadni problem: pri pouziti original saciho potrubi (742.136) pro SEDR mi lehce koliduje karburator se zadnim chladicem. Nerad bych se zadniho chladice zbavoval. Takze se ptam, je tu nekdo komuse podarilo skloubit facko s erkem aniz by musel vykuchat zadni chladic? Co je potreba doladit a jak? (napadlo mne chladic posunout o 20mm nahoru a 8 mm vlevo + ohnout vstupni natrubek chladice o 25o nahoru - jenze i tak tam zbyva malo mista...) -
« Re: Odvod vody z naporaku
U té stovky měl vyřezanou zéměř celou vaničku a odstranil tu část podlahy kufru nad ní- ten plech s oválnými otvory. U té vaničky ponechal jen ty části co drží plech pod nádrží a tyto řádně vystužil aby mu neupadla nádrž a nekroutil to stabilizátor. -
« Re: Odvod vody z naporaku
Srandoval som o chladici z LIAZky a nie o nadrzi. Aj ked v kombinacii s tym motorom 613 by to bolo dokonale... :o)
Ale vazne:
Tricha vecsia nadrz by fakt neuskodila. Takych 48L by bodlo... Nie?
Ten znamy zo 100vkou tam mal vyrezany obdlznik, alebo odrezany cely predok? Inak, priznam sa ze pod 120kou som nelezal, takze neviem, ako je to tam - ale viem si to predstavit. -
« Re: Odvod vody z naporaku
Mám ten chladič zn 1,6 a ten tam vleze bez jakýchkoliv úprav, jelikož je stejně vysoký jako u 1,3 jenom je delší, takže tam tu vaničku mám. Pokud tu díru tam vyřežeš nemělo by se nic stát. Jeden známý měl na stovce takhle udělaný odvod vzduchu od chladiče-tedy podobně jako 120cítka a chladilo mu to taky a nevím o tom, že by to mělo nějaký vliv na tuhost. Pro jistotu si můžeš dát vzpěru mezi tlumiče, podobnou jako tř. Felda. A tu nádrž z Liazky dáš pohodlně místo zadních sedaček, beztak tam budou na nic a na ni můžeš přidělat reprobedny aby jsi tu nádrž choval a můžeš vykládat, že tam máš ten motor z Tatry. Ten motor 1,6 jěště není hotový měl by být během 14 dní a pak se uvidí. CMT má teď problémy s časem, nastoupil do práce a dělá u týmu, který připravuje Ford WRC -
« Re: Odvod vody z naporaku
Diky Lado. Tak nejako to aj mam zatial vymyslene. Ta priecka bude ala RS, akurat hore trocha viac vytvarovana kvoli "exotickemu" tvaru vydychov na kapote a cela bude z laminatu (samozrejme). Nevies, co by sa stalo (ohladne tuhosti), keby som tam dole vyrobil obrovsku obdlznikovu dieru (tak 10cm x sirka kufru)? Ze by som to vybral a bolo by vlastne vidiet skrz kapotu na cestu. (To by tam potom vosiel aj chladic z LIAZu :-) A mozno by sa to dalo sikovne skombinovat s vymenou nadrze za vacsiu (tych 32 litrov je pri mojom style jazdenia dost otrava :-). Inak chladic zatial vyhrava octavia, na druhom mieste je tesne za nou felda 1.6.
A ako to mas teraz pri tom nadupanom fabiovom motore vyriesene ty? Mas tam chladic z feldy 1.6, ak sa nemylim. Takze ta "vanicka" zarovno masky isla asi dole, nie?
Jo, a ako ten motor slape? Musi to byt parada... -
« Re: Odvod vody z naporaku
Milane budeš mít za chladičem přepážku ala 130 RS ? Potom je nejlepší navrtat pár dír do podlahy kufru a vaničky, pokud ji tam ponecháš vzhledem k tomu, že tam chceš dávat ten vysoký chladič z Fabie. Ty to díry bych potom doporučil proklepat důlčíkem nebo průbojníkem a tím se vytvoří takový kužel-trychtýř, který lépe odvádí vodu a ta díra tak nekoroduje. A celý ten spodek doporučuji pořádně natřít a vystříkat protikorozivním prostředkem. -
« Re: Ach jo
Asi tak, kazdou volnou chvilku travim v dilne nebo pod autem. Motorove velikonoce se vydarily, mam konecne hotovej novej motor, ted uz ho jenom implementovat do vozu.... Rad bych touto cestou podekoval vsem, kdo se podileli na stavbe meho motoru at uz to bylo primou dodavkou dilu nebo jen radou ci konzultaci....
PS: Uz aby motor vrcel v aute....
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!