Klimatizace
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: klima
Tak sorry, takovej amík vlastně manuál mít nemůže, jelikož musí dávat pozor na spoustu věcí. Nesmí se pobryndat a nadrobit pod sebe nebo mezi přednosti peroxidky, potom musí kolenem udržovat směr a navíc plyn přidává a brzdí levou nohou, protože pravou honí brčko, který mu spadlo na zem před sedačku spolujezdce, (tuhle jsem zkoušel volant držet zubama - zavazoval jsem si za jízdy botu, ale nic moc :-( ), bliká a troubí loktem, v rukách si drží zmíněný pokrmy, v lepším případě mu je drží peroxidka a on naopak jednou rukou musí stíhat držet střídavě její přednosti a druhou musí udržovat pěšinku v jejím spodním účesu náležitě pochůznou, pojízdnou, no prostě přístupnou. Pokud stačí koukat dopředu, je to už asi jeho maximum, kterýho je schopen, a představa o tom, že by měl ještě řadit, je absurdita toho nejhrubšího zrna, leda by mu tam kvalty sázela jeho peroxidka svýma nožkama. Ale spojku by pak mohl mačkat leda jazykem a to se mi zdá až příliš krkolomný :-) Držet směr na dálnici je malina, já už pomocí kolena přejíždím z pruhu do pruhu :-). -
« Re: klima
Jo všimnul a přišel jsem na to dokonce sám. Prostě jsem se jednou takhle rozvalil v křesle a zjistil jsem že mám daleko volant, tak jsem dal koleno pod volant a hle, ono s nim jde i zatacet, Sic tak maximalne korigovat smer na dalnici, ale stejne je to maximalne pohodlne. Jeste by radio nemuselo chytat jen liche stanice byla by to dokonalost maximalni :) -
« Re: klima
jo to mám. I když ono se tomu nechce brzdit ani na "3". "2","1" to už brzdí docela dobře :)
Jinak abych se vratil ke klimatizaci sem si musel docela zvykat na plně automatickou klimatizaci. Neda se volit kudy to ma foukat, prostě to fouká kde si to myslí že by to mohlo být nejlepší. Chvilku jsem se nad tím podivoval, ale pak jsem zjistlil, ze je to tak lepší. Zvedá, nebo klesá teplota v celem autě a ne jen na obličeji, nebo na nohách :) -
« Re: smrad
jo tak to tě někdy posadím do svého auta a sešlápnu plyn :-) Až se rozplyne smrad a dým ze spálených pneu tak si i tom popovídáme :o)
Ne vážně, výkon to ubírat musí, když se to pohání motorem. Záleží na konstrukci motoru. Na nízkootáčkovém prd poznáte, ale na vysoko otáčkovém to poznat bude asi hodně. Jenže tam asi záleží na objemu. Vysoko otáčkovej 1.0 vs. 2.5 bude asi rozdíl :) -
« Re: smrad
Spotřebu to zvýší, to je jasný, porstě motoru dáváte větší zátěž, ale jestli je ta spotřeba 0,05l a nebo 2l, navíc, to je individualni podle auta a taky stylu jizdy ze jo... v tomhle vlhkým počasí jezdím s klimou takřka furt (a taky jsem v kombinaci se čekáním na hranicích odstonal) a nárůst je znát, ikdyž nikdy to není objektivní, nejezdím furt stejně dravě - nedravě. (o:
Ovšem u větších objemů je to stejně fuk, žrout je to tak jako tak a navíc silnýmu motoru to nedá tolik zabrat jao slabýmu, takže u slabýho je to žraní jistě znatelnější....bla bla.. KaZaN -
« Re: smrad
já jsem zvýšenou spotřebu nikdy nezaregistroval. Ani u V6 3.0 a ni ted u V8 4.5. Pravda nikde jsem po takovém udaji jako kolik deci to sežere navíc nepátral. Auto má tak nějak pořád stejnou spotřebu a popravdě jestli to žere o půl litru navíc tak to nezjistím. Stačí když vyjedu jeden kopec pod plynem a mám to tam taky :)) ne vážně, nikdy jsem to nezjištoval a nikdy jsem rozdíl nezaregistroval. Nicmémě pokud je klima u nějakého maloobjemového motoru tak, to může být poznat. Když jsem jel se Scenicem 1.6, tak to bylo znát hlavně při rozjezdu, spotřebu jsem netestoval neb byl půjčenej a tedy stejně bych nic nezjistil. -
« Re: smrad
No já jsem si říkal, když jsem se díval do motorového prostoru, jestli by se tam dal kompresor nějak dát, aby se dál hnát řemenem....
Nicméně to sou věci to sou věci, sem nevěděl že tam vůbec klima šla. A netušíte kolik byl příplatek ? Předpokládám, že tak 1/4 ceny auta. -
« Re: smrad
ace2-klimatizaci do Felicie nabizel vyrobce jako priplatkovou vybavu! Ovladaci panel zustal stejny, jen tam pribily dve tlacitka, jedno na spousteni klimatizace a druhe na vnitrni cirkulaci vzduchu! Problem byl jen u motoru 1,3, kde mohla byt bud klima nebo posilovac, oboji ne! U ostatnich motoru mohlo byt oboji! -
« Re: smrad
Mam tenhle problem u S Felicia 1.6, zapnutou ji nemuzu nechavat, zere to vic a pripadne mi ujety ji mit zapnutou porad. Nekde sem slysel, ze je dobry nastrikat do sani klimy nejakej spray na dezinfekci. Nebo pripravek, ce se prej pouziva v nemocnicich na studenou dezinfekci nastroju. Prej i pekne voni. Dovodu, proc to smrdi je vic. Hlavne ta kondenzujici voda plus bordel, spina a prach z venku, ktery se tam dostanou. -
« smrad
Prosím vás, po akom čase sa objavuje ten zápach z klimatizácie? Ja mám auto od februára, to je už dobrých desať mesiacov, klimatizácia je od začiatku zapnutá, vôbec ju navypínam, keď treba, tak dokurujem, žiadne vypínanie pred koncom jazdy a zatiaľ nič! Príde to časom? Čo to máte za autá? -
« Re: RADA,RADA,RADA
Jasně, ale stejně se neubráníš náhlýmu závanu dost nepříjemně vlhkýho vzduchu... Ale je to fakt s tím ještě necháním běžet větrání po vypnutí klimy, když přijíždím k baráku, už to rychle vypínám (klimu) a nechám foukat dál a ještě i chvíli před domem... a za odměnu mne příště nepraští starej shnilej vlhkej hadr přes rypák (o: -
« Re: RADA,RADA,RADA
Jojo, i mně to dělá, prostě ta hnuso vlhkost, která se vysráží se pak tím ohřátím po vypnutí klimy dere dovnitř a více či méně otravuje. Všiml jsem si ale, že teďka napodzim je to mnohem míň výrazný, což je asi logický. No hlavně, jak už tu bylo mnohokrát řečeno, nezapomeň přes zimu párkrát tu klimu prohnat, samnozřejmě když bude nad nulou nebo v garage, jinak se ti nepustí. -
« Re: RADA,RADA,RADA
trona>To je normalka. Kdyz ji zapnes, tak se v ni vysrazi vlhkost z ochlazeneho vzduchu a kdyz ji vypnes, tak se ta vlhkost zase vysousi vzduchem ktery jde do auta. Smrdi to (alespon mne) pradelna u babicky - kdyz se jeste pradlo vyvarelo v kotli :-))). -
« Golf III klimoška
Už jste někdy někdo přendaval klimu z jednoho golfa do druhýho? Je Golf be klimy připravenej na klimu? Nebo se musí něco nějak speciálně upravovat? Stačí jen přišroubovat kompresor k motoru a vyměnit řemen a přidat chladič atd a natahat trubky, na štítu je připravená díra pro vstup klimy a ty ventilky? Co všecko se musí překuchat po palubkou v "klimatizaci/ventilaci?" Jsou přednatažený kabely pro ovládání nebo nejsou (u Audi A4 jsem je třeba našel, přestože tý verzi se o klimě tak možná zdálo)? Atd atd.. nebo jsem si vymyslel totální koko*inu? (o: Všecky vás zdraví VR6ková Hyena -
« Re: Kouření
co se tyce klimy a huleni, se svou denni kutnohorkou 40citkou se muzu vyjadrit, normalne mi to nak ani neva kdyz klima bezi, a taky nikdo te nenuti mit ji zaplou na vnitrni okruh, ale kdyz ji mas na vnitrni a pak ho zapnes treba druhej den tak tam ten "smrad" zustane takovej hutnej :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!