Klimatizace

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.02  22:17

    « Re: klima vs 1.4

    Jenom pro info: Dodatečná montáž klima do MB C 220 ve značkovém stojí pouhých 120 litrů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.02  01:59

    « Re: klima vs 1.4

    "Je rozumné si nechat do Astry G 1.4 16V nechat dodatečně dát klima. Díky"


    Kdyz si to udelas sam a dily sezenes z bouracky, je to za vikend hotove, vim, kdo si to takto do Oktavky udelal, za den.


    Ale jinak to vyjde na opravdový balik. Napr. dodelani klimy do Oktavky stoji cca okolo 40-50 tisic, pokud by slo o upgrade mechanicke klimy v Oktavce na climatronic, podle oficialniho ceniku ND jenom dily pro Climatronic (pokud uz je mechanicka klima) stoji cca 41000 Kč s DPH, práce může být za 5000 až 9000 Kč s DPH, takže si to celé spočtěte, automatická klima do Oktávky dodělat - cena řádově 100.000 Kč.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.02  01:39

    « Re: Klima do renaultu thalia 1.4 16v

    ... a neznáte někdo názvy firem, kteří dělají do klimatizací? Tedy konkrétně domontování klimy do osobních aut (ne náklaďáky:), konkr. Octávka... Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.02  01:24

    « Re: Klima laguna II

    Jed to sice OT, ale možná že eB není ani nejdražší, možná ano,nevím,ale spíš jde o to, že jako jediná (možná na světě? rozhodně ale první na světě) umí pracovat s účtem z libovolného počítače, bewz porodu s instalací asymetrického privátního klíče pro SSL nebo jiné hlouposti, má nejvíc možností a zatím nejrychlejší transakční systém (ale to je dáno pouze tím, že má zatím málo klientů). Jak je vidět, osobní přístup funguje. No ve skutečnosti, pokud chcete trochu složitější věci, si ty lidi neví rady a chce to napsat mailem problém a i pak platí, že úroveň a rychlost komunikace je u eB na prvním místě, i když mě odpovídají stále stejní lidé (možná proto, že jsem je párkrát zdrbnul kvůli procesním chybám). Rozhodně eB je nejjednodužší a nejlepší banka, pokud má člověk pohodlný přístup k Inetu a nepotřebuje často vybírat hotovost.


    Proti nákupu nejsympatičtější značky vozu nelze nic mít, ale služby prodejců v oblasti komunikace je katastrofa. Na maila Vám zpravidla odpovědí (pokud jde o Škodovku) pouze pokud se jedná o zájem o vůz a že by poskytovali (prodejci Škodovek) nějaké nadstandardní služby jsem si dlouho nevšiml.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  23:51

    « Re: Klima laguna II

    No podívejte se na to takhle. Třeba banka. Můžou vymějšlet různé věci a akční nabídky či nižší ceny, ale stejně pořád zůstávám u nejdražší banky v ČR. A to e-banky tedy bývalá Expandia. Vždy mě dostane individiální přístup k zákazníkům. Žádné přepážky a i když tam mám * prachy tak si na mě bankéř vyhradí čas a v klidu se mnou probere různé možnosti. A já mám pocit, že se mi opravdu váží. No takže i když není levná tak jsem stále u ní. To samé je to u automobilek. I když bude mít slevu XX% velkou tak to pro mě není důvod k zakoupení vozu pro svojí osobu. Koupím si vůz od automobilky, která mi bude nejsympatičtější a to jak fér přístupem tak i kvalitou služeb byť si za ní nechá připlatit. Hmm škoda, že mám Caddy ofiko zastoupení v ČR...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  23:46

    « Re: Klima laguna II

    To holt musíš chodit k dobrým prodejcům - třeba Toyota Dolák v Příbrami to dělá...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  23:45

    « Re: to mitsi

    V té Corolle jsou komplet kabely ke všemu elektrickému, co se do toho dělalo od zadních reproduktorů, přes hodiny, druhý větrák na chladič po kompresor klimatizace a její spínač. Motor to má řízený elektronicky kompletně, takže v tom by problém neměl být.


    Před těmi 10 lety v tom taky ta klimatizace mohla být, jenže to ještě v ČR zase takový strašný vedra nebyly, takže tatík chtěl auto bez klimy, což byla vážně hovadina. A jelikož to auto mám prostě rád a nikdy ho prodávat nebudu, tak si do něj chci tu klimatizaci pořídit,ale zase víc než 10k do toho vrážet nechci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  11:31

    « Re: Klima laguna II

    nojo no holt u nas porad bezi skoda fresh edition jako vrchol marketingu :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  19:20

    « Re: Klima laguna II

    No nekecej, to už je jak v USA :-) Tak to zase fungovalo, tak že když byl novej model Cadillaca tak se dealer zastavil u některého z dosavadních majitelů Cadillaca s tím jestli si nechce vyzkoušet tento nový model... jo jo tímhle si zavazuje automobilka zákazníníky a ne akčníma nabídkama...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  17:32

    « Re: Klima laguna II

    vo tom to je, kdyz prijedes do autosalonu renaultem 25kou tak ti A8cku nepuci ani kdyby ses zesral, kdyz ale predtim najarove koupis nejakou tu audinu A6 do firmy a jezdis tam do servisu tak ti sami poslou dopis jestli si chces A8 zdarma na dva dny pucit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  13:08

    « Re: Klima laguna II

    No a po mě dealer hodil klíčky od nového Jeepa ať si jedu sám. No a jestli chci na terény tak klidně :-) Pravda na weekend jsem ho půjčený neměl. Ale i tak jsem byl potěšen. To se jen tak nestane
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  12:11

    « Re: Klima laguna II

    kamile to ze jsi jeste nevidel ze by prodejce nepucil na dva dny auto jen znamena ze jsi spatny typ zakaznika, ja takhle mel moznost diky Auto Jarov prozkoumat dva dny A8.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  12:10

    « Re: to mitsi

    jo tak s tou tvoji radou o nakupu ojetiny s puvodni klimou naprosto souhlasim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  08:54

    « Re: Klima laguna II

    kamil*-nejlebsi by bylo zmerit teplotu uvnitr. Mam Scenica a klima se chova presne stejne. Nejprve temer vubec, to proto, aby se klima nachladila, potom zacne chvilku foukat vzduch z venku, aby se ochladily pruduchy a o neco pozdeji prepne na vnitrni chod a zacne odsavat teply vzduch, ktery postupne ochlazuje, kdyz se teplota blizi nastavene teplote, proud vzduchu postupne slabne. Az dosahne temer nastavene teploty, klima se prepne na vnejsi ventilaci a jen udrzuje teplotu. To ze se Ti zda horko muze byt zpusobeno slunickem, ktere se do Tebe opira, ale teplota uvnitr auta bude presne takova, jakou si nastavis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.06.02  00:00

    « Re: Klima laguna II

    Me je jedno co ta klima ochlazuje.Ja se v tom aute proste musim citit dobre, tzn, ze kdyz je takove vedro jako dnes tak chci mit v aute ihned chladek, coz mi octavka nabidla.Laguna nejprve nechladi vubec, pak se rozbehne naplno a posleze se temer vypne a v aute zustava dal vedro.
    Jinak jeste jsem nevidel, aby Ti prodejce zapujcil auto jen tak na vikend, byt jsi velmi vazny zajemce.To byhc pak mel na kazdy vikend jinou karu.Zacal bych treba 7-kou Bramborem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  22:27

    « Re: to mitsi

    Ten servomotor je nazývá "krokovací" teda alespoň u mě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.02  20:38

    « Re: to mitsi

    Nechci teď polemizovat o technické stránce věci (já zas měl na Mits. Lanceru z té doby servomotor, který v určitém rozsahu ovládal škrticí klapku a tím řídil - tedy elektronika přes něj řídila - volnoběh). Na druhou stranu jsem velmi zvědav, kdo vrazí do auta, jehož zůstatková hodnota je někde na 50 tis. Kč, dalších 50 - 80 tis. Kč za domontování klimatizace. Ještě jsem takového člověka nepotkal! Pokud tu někdo jste, ohlaste se, prosím.
    PS: Pro všechny, kdo přesto dospěli k poznání, že "kdyby auto nemělo mít žádné doplňky, pak klimatizaci mít musí" (k tomu jsem já sám dospěl už před těmi 10 lety), mám jedinou radu - prodejte to a kupte si jinou ojetinu, ale s původní klimatizací!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  18:21

    « Re: to mitsi

    netvrdim ze vsechna auta pred deseti lety mela "drive-by-wire" lec hodne aut pred deseti lety to melo, dokonce i hodne aut pred 14ti lety. Tim sem jen chtel naznacit ze to je mnoholet stara zalezitost a jeden zpusob jak se v tak starych autech kontroloval volnobeh.

    druha zalezitost je mechanicky pres idlespeed control valve, kterej je ovladan elektronikou motoru a ciste jen otvira a zavira privod vzduchu. Banalni trivialni zalezitost. Zrovna Ford neco takovyho pouziva od nekdy kolem 85 roku.

    Jestlize se vsechno zaplo a standardni volnobeh sel do kolen tak byl pouze vadny ci ucpany tento ventil coz je u fordu naprosto bezny problem a trpi tim vsechny fordy osmdesatych a zacatkem devadesatych let. Staci ventil demontovat (dva srouby) rozlozit mechanickou a elektrickou cast (dalsi dva srouby) promazat elektrickou aby se dobre hejbala civka (pokavad je stale funkcni coz je jinak by auto neslo nastartovat) a pistek co ovlada pist v mechanicke casti. mechanickou cast poradne vycistit aby pist tam moh do obou krajnich poloh coz obvykle nejde protoze to je po tech letech zasrany a proto pri plny zatezi utika standardni volnobeh. Obvykle se taky zasekava v druhy poloze, coz pak zpusobuje ze volnobeh je nekde u 1200-1400 otacek.

    Je to naprosto bezna vec a pouzivaji ji vsichni vyrobci s elektrickou strikackou a aspon zakladnim managementem motoru. Jestlize neco takoveho je ve scorpiu z roku 86 tak nevidim duvod aby neco takovyho nemela mit toyota

    Takze sice silne pochybujes hezky ale z zcela spatne dedukce zalozene na tom ze na fordu to bylo vysrany, coz mne neprekvapuje protoze ford to ma udelany blbe a ten ventil se zacne zasirat uz po trech ctyrech letech provozu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.02  16:27

    « Re: to mitsi

    Oprava: za tu "desítku" vždy patří ještě slove "let", tedy dohromady "10 let". Inu, je hrozný vedro!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.06.02  16:26

    « Re: to mitsi

    Reagoval jsem pouze na příspěvek č. 549 - domontování klimatizace to 10 staré Toyoty Corolly. Silně pochybuji o tom, že všechna auta před 10 měla automatické (ať už elektronicky - "drive by wire" ještě nebylo, či jiným způsobem) dorovnávání volnoběhu: pokud si to dobře pamatuji, tak např. u Fordů před 10 lety když se "všechno elektrický zaplo", tak šel standardní volnoběh do kolen...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…