Klimatizace
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Chladim,chladis,chladime
Nazdarek hosi,
tak sem nedal na tu radu neplnit vzduchem u pumpy a zkusil sem to.A svete div se,syci mi to nekde vepredu u chladice jako svine.Budu to muset o vikendu prozkoumat.Nevite,jak se da opravit chladit nebo kde se to da opravit ? Novej by stal asi majlant.Na vrakaci nevim.Cekam na rady typu,zacelit lepidlem tim a tim,nebo zaletovat atd.Dik -
« Re: Chladim,chladis,chladime
KaZaN to nakonec nechá plnit (jak už jsem psal níže) ve velice solidní firmě Chlaďaři v K.Varech - Staré Roli (u Rybníčku, když jedete z centra, tak je to po levý straně, uprostřed prostranství sídliště, je tam i stejnojmenná hospoda, hihi, kdybyste náhodou neměli nervy na to plnění koukat) a ta se opravdu solidně chová a cenu přislíbil kolem 1300, možná to bude malinko víc, jestli bude ještě muset hledat nějakej únik, ale člověku, kterej na první pohled ví co a jak, nekecá blbosti a nestěžuje si, nýbrž jde rovnou k věci, dokonce bezplatně prohlídnul a natlakoval systém aby nám našel kde to tolik uchází, takovýmu člověku mi není líto nějakou tu stovku přidat. Dobrou pověst mají i chlaďaři v K.Varech Sedleci -
« Bez nadpisu
telefon na pana ArnyAuto (Arnost Rihacek) je 0602 108047, naplneni mne stalo necelejch 17stovek. S tim ze sem daval nahradu za R12 cca 750gramu. R134a je levnejsi. pokud nemas predsudek ze ti to bude delat na ulici z kombiku piana tak do toho bez, zaroven tam dava ten fluorescencni kram na kontrolu uniku. -
« Re: Chladim,chladis,chladime
Problém může být v typu "připojení" tedy buď ventilky a to ještě ke všemu se to nějak dělí na evropský a americký nebo co a pak to můžou být jakési rychlosvorky. Já třeba mám ventilky, každej dokonce jinaj, mám Golfa z konce roku 92 a náplň bylo R12, tedy jak mne zde poučili freon, za který se musí dát jedna z náhrad, tady jsem došel ke třem možnejm, kde každá je asi jinak drahá. Někteří chlaďaři tedy nemusí mít stejný "připojovadla" a nebo nemají vhodný plyn, či jeho náhradu. -
« Re: Zklamání...
Byl jsem tam s tím, že nevím co s tím je, že prostě nejede chlazení. Za nadávání na germánský auta a VW obvzláště maník zjistil, že je to prázdný, pak na mne vyhrkl čím to má naplnit(?), jakobych to měl snad vědět já, po telefonu mu úplně stačilo že je to golf, cca hodinu s tím nesmyslně laboroval, přičemž minmálně polovinu času trávil zalezlej kdesi shánějíce nějaký svý kousky nářadí, baterie do detektoru atd. Pak mi hodil víčko ventilku omylem za podběh ): a to nahradil jiným .. no prostě případ pro skrytou kameru. Mezitím jsem jen v tričku pěkně promrzl, pak mne ještě posadil do auta s už naplněnou klimou a na plný výkon po mně chtěl přidávat plyn, v autě se teplota blížila pomalu ale jistě ke čtyřem stupňům .. no věřte, hezky sem si s sebou odtáhl bolení v krku a rýmu. -
« Re: Chladim,chladis,chladime
Podle toho co uz jsem vyzjistil je cena rozumna od 1200 do 1600.. ovšem kvalita práce se může lišit ):
Bohužel v Praze nevím. V Karlových Varech mi doporučili, po mém fiasku v Počernech, velice solidní firmu Chlaďaři v K.Varech - Staré Roli a ta se opravdu solidně chová a cenu přislíbil kolem 1300. Dobrou pověst mají i chlaďaři v K.Varech Sedleci. -
« Chladim,chladis,chladime
Kdyz uz se nam tady tak pekne rozbehla diskuse o klimatizaci,poradte,kde se to da v Praze za "rozumny" penize naplnit.Mam Hondu a v jednom servisu mi rekli asi tak 1500 a v dalsich dvou 3000 a vic.Nevim,co si o tom mam myslet.Ze sou ve vetsine servisu zlodeji zlodejsky?No to asi jo. -
« Re: Zklamání...
no jestli sis vsim jak to plnili tak k tomu pridaval z flasky takovej olej. to je ono.
takze zadnou paniku, normalne se plneni dela tak ze vysajou vsechno co tam je, a plni to tou chladici smesi plus tou troskou oleje.
cela tahle sranda stoji kolem 1600 tak proc ji neabslovovat a mit klid
nicmene mluvil sem dneska s ARNY auto panem, a ekvivalent R12 se u nas prodava pod nazvem ted nevim jestli si to dobre pamatuju SCO49 nebo tak nak.
-
« Re: Kontrola Klimy
Jo díky, díky moc. Že ten řemen dostává kouř, to mne taky mohlo napadnout, dyť už jen ten motor, jak chudinka sebou dycky cukne a stáhnou se při volnoběhu otáčky, při jízdě v nižších otáčkách má taky pak trošku jiný chování. Tak teďka už vím snad všecko a tak hurá za chlaďákama. Všem díky za rady a držte place ať nemám nikde žádnou další díru (o: -
« Re: Kontrola Klimy
Ten řemen není zas tak důležitej, pouze u něj je trochu nebezpečný to, že sice běhá pořád, jako ostatní řemeny, ale na rozdíl od nich dostává docela pecky, když klima zapne. Tohle střídavý zapínání a vypínání je horší, než kdyby běžel pod trvalou zátěží. Když rupne, vůbec nic se nestane, je to jako bys vypnul klima ovládáním. Horší je, když pohání třeba ještě něco jako vodní pumpu, nebo servo, (ale toho by sis asi brzo všimnul). Jestli chceš mít klid, tak jenom sleduj, jestli nemá takový ty trhlinky, který se zčínají objevovat vždycky na tý užší straně klínovýho profilu. Pokud máš drážkovanej řemen, tak to je to samý, ale ten je daleko odolnější a vydrží podstatně víc. -
« Re: Kontrola Klimy
to Prof: Na toho zloděje chladivýho si to vymyslel dobře, asi se za ním vrátím s kopačkama na pokec o provedeném dílu.. (o:
Díky za vysvětlení matlání olejem, chlaďaře se na to pořádně vyptám pro případ, že by zapomněl (o:
Nakousl jsi dotažený řemen, kdyby náhodou dotažený nebyl, stane se co? Nebude to chladit, ale nerozbije se to, že ne?! Ale zkontroluju ho!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!