Klimatizace
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Prosím HELP !! ...
Ahoj, prosím Vás opět o pomoc. Tak mám klimu naplněnou (nic neuteklo tak jsme plnili) ale bohužel jeden problém (který se bohužel zjistí až o naplnění) totiž chladič klimatizace je vařený a asi ho někdo zavařil moc a nejde to úplně všude a tak zadní část je vařicí a přední skoro vůbec, no a tím pádem to chladí už v trubkách od nádoby na klimu (hadice se dost rosí a to nemá) a tlak v chladiči je nyní při 20°C venku asi 18 atmosfér, a ten pán co mi to plní říká, že až bude 30° tak tam bude 25 atmosfér a to už něco prdne. O co mi jde - Nevíte o nějakém odborném ale i slušném (cenově) servisu na Klimatizace v Praze ? Nejlépe okolí Holešovic, Prosek ,... apod. Jsem totiž z Mělníka. Prosím Vás o telefon nebo alespoň název firmy, zbytek si najdu v tel. seznamu. Děkuji předem. Ondra PS: prej se náplň co tam mám nyní vysaje a po opravě chladiče se to opět naplní. Je to tak ? -
« problém s klimou
Mám Felicii 1,3 (50kw) s klimou. Je to super věc a to i s tímto poměrně slabým motorem to jede úplně v pohodě až na jednu věc! Když ji mám zaplou tak se mi dřív nebo později stane, že to s autem doslova cukne!Nemyslím tím sepínání a vypínání kompresoru, to je sice cítit, ale jen nepatrně. Prosím Vás o radu, jestli se Vám to taky někdy stalo, co to může asi dělat a jaká je Vaše rada.Docela mě to zneklidňuje! Díky.
-
« Re: Teplota
Ondra: Na kolik jsi to měl tím dusíkem natlačený? Pokud vím, tak se tam moc přes 1 bar nedává.kazan: Já v autě teploměr, kterej ukazuje naráz obě teploty mám. Těch teploměrů je zhruba 20 druhů. U jednoho teploměru jsem viděl v návodu, že čidlo je nejlepší umístit na vnitřní stranu předního nárazníku, ale tak, aby bylo odstíněno od sálavého tepla chladiče a co nejníže. Je důležitý, aby se měřila teplota co nejblíž nad vozovkou, především pro teploměry, který mají signalizaci nebezpečí námrazy. Kromě toho i auta, která mají tento teploměr ve výbavě z fabriky, maj snímače teploty v tomto místě. Na mým autě někdo umístil toto čidlo ve větrném stínu na sloupku dveří u splujezdce. Je to vtipný řešení, ale nikdo nemůže vědět, jestli tudy při jízdě zrovna nejde nějakej průvan, o námraze už ani nehovořím, takže to může bejt dost zkreslený. Ani nevím, jestli to něco ukazuje, zatím mně nenapadlo se na to při jízdě kouknout:-). -
« Bez nadpisu
vnejsi odpoledni teplota cca 27C na vystupu klimy cca 3stupne, auto na slunci, cely cerny.
k maximalnimu vykonu vetraku, naprosta vetsina opravaru klimy mi potvrdila ze mit to na nejvetsi vykon zvlast kdyz to bere vzduch z venku je naprosta hovadina protoze ten vzduch jde moc rychle a nestihne se tak dobre ochladit. -
« Re: Teplota
Aha, tak k těm 4,xyz stupnum dodavam, ze ventilace viz nize na max v mem pripade na ctyrce (o: a vnejsi dopoledni teplota cca 17 stupnu (auto stalo jeste ve stinu:o)
BTW, kam nejlépe zavést čidlo vnější teploty u toho levnýho teploměru co se dá koupit na pumpě? Aby ukazovalo nějakou realitu, tudíž neohřejvaný motorem, či příslušenstvím a ani nechlazený porudem vzduchu. BTW2 nevíte proč ti chytrolíni dělaj přepínací mezi oběma teplotama a ne takový který by ukazovalo obě najednou.. asi šetřej krystalama nebo já nevím (o: -
« Re: Teplota
Pánové, u měření výkonu klimy je lepší dělat to při normální "vnější" cirkulaci a především je potřeba udávat, kolik je venkovní teplota (tj. vstupní teplota do výměníku). Pak lze porovnávat výkon jednotlivých klimatizací.
Při vnitřní cirkulaci člověk neví, kolik je vstupní teplota vzduchu do výměníku (to by to musel měřit tam někde dole spolujezdkyni před kolínkama) a tudíž neví o kolik klima vzduch vychladí.
Jinak je dobrý měřit při maximálních otáčkách ventilátoru (viz Kazan), aby to byla alespoň trochu porovnatelný. -
« Klima ...
Ahoj všem "Klimařům", mám problém a tak se obracím na toto fórum. Nejde mi plus (+) do kompresoru, Klima je plná, relátka jsou v pořádku a když proklemuji ventily na vysoký a nízký tlak, tak se taky nic nestane. Kabel ke kompresoru je v pořádku. Tak nevím kde to plus vázne... Prosím víte někdo kde hledat chybu ? Vím že to může být plno věcí, ale zkusím vše. Děkuji předem. Ondra -
« Re: Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,
nevim z ceho je vyrobenej muj chladic (neco mekkyho) :-) v praze jsem narazil na dost velkou neochotu neco opravit, takhle kdybych chtel novej chladic, to by bylo jina.
takze jsem volal fy KVINTO, 0433/544212. V Praze maji sberne misto odkud si to nechaji vozit na opravy, pak ti to zase privezou do Prahy. tel na kontakt v Praze: 0602/269619.
stalo to 850Kc. a je to v pohode.zatim. -
« Re: Chladim,chladis,chladime
Pokud máš měděnej chladič tak ho vykuchej ven, sežeň si nejakou tvrdou pájku a zaletuj to.Jestli to máš z hliníku (a ten bývá po 5 zimách pěkně rozežranej od soli,ti nespraví vůbec nikdo)můsíš mít specielní mašinu.che.Mám taky starou klimu s mědí,dali jsme tam místo R12 - R134 chladí to o 20% míň,podělat se nic nemůže,jenom se nesmí smíchat.Olej tam dejte vzdycky,protože zadřenej kompresor nestojí za tech ušetřenej pár korun .V Brně to dělají na ulici "ledničkáři" (pokud je problém tak je to naho_no) na doplnění dobrý.750 g R134 za 1000,-jinak trochu solidní servis s kontrolou olejem vyfoukáním a detek. za 1800,-.Plnící ventily jsou buď šroubovací (R12)do rv.cca 95 a potom dávali bajonety(R134).Olej taky maže všechna těsnění a utěsňuje je je nejdůležitější.Tak ať Vám to chladí.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
to MB_560SEC: před nedávnem se tady objevil kontakt na pražskou firmu ARNYAUTO (viz níže).