Klimatizace

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  11:54

    « Re: Teplota

    to kazan: U mýho auta je teploměr podobně jako prof na předním nárazníku, ale není to úplně ideální, protože když zastavím s teplým motorem (u pumpy apod.), tak teplo od motoru zvedne hodnotu měřené vnější teploty. Taky jsem slyšel, že u některých aut se teploměr dává do vnějšího zrcátka.
    to MB_560SEC: před nedávnem se tady objevil kontakt na pražskou firmu ARNYAUTO (viz níže).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.01  09:38

    « Re: Teplota

    Je mi jasné,že je to údaj nepřesný.Přesto se mi zdá,že by mě to mělo chladit o něco víc(jestli má někdo sierru s klima,zkuste změřit teplotu).Taky nevím,jestli tam mám správné chladivo.No nic,hlavně že to nějak chladí,pátrat po tom asi nemá cenu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  21:16

    « Prosím HELP !! ...

    Ahoj, prosím Vás opět o pomoc. Tak mám klimu naplněnou (nic neuteklo tak jsme plnili) ale bohužel jeden problém (který se bohužel zjistí až o naplnění) totiž chladič klimatizace je vařený a asi ho někdo zavařil moc a nejde to úplně všude a tak zadní část je vařicí a přední skoro vůbec, no a tím pádem to chladí už v trubkách od nádoby na klimu (hadice se dost rosí a to nemá) a tlak v chladiči je nyní při 20°C venku asi 18 atmosfér, a ten pán co mi to plní říká, že až bude 30° tak tam bude 25 atmosfér a to už něco prdne. O co mi jde - Nevíte o nějakém odborném ale i slušném (cenově) servisu na Klimatizace v Praze ? Nejlépe okolí Holešovic, Prosek ,... apod. Jsem totiž z Mělníka. Prosím Vás o telefon nebo alespoň název firmy, zbytek si najdu v tel. seznamu. Děkuji předem. Ondra PS: prej se náplň co tam mám nyní vysaje a po opravě chladiče se to opět naplní. Je to tak ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  20:07

    « problém s klimou

    Mám Felicii 1,3 (50kw) s klimou. Je to super věc a to i s tímto poměrně slabým motorem to jede úplně v pohodě až na jednu věc! Když ji mám zaplou tak se mi dřív nebo později stane, že to s autem doslova cukne!Nemyslím tím sepínání a vypínání kompresoru, to je sice cítit, ale jen nepatrně. Prosím Vás o radu, jestli se Vám to taky někdy stalo, co to může asi dělat a jaká je Vaše rada.Docela mě to zneklidňuje! Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  15:44

    « Re: Teplota

    Ondra: Na kolik jsi to měl tím dusíkem natlačený? Pokud vím, tak se tam moc přes 1 bar nedává.

    kazan: Já v autě teploměr, kterej ukazuje naráz obě teploty mám. Těch teploměrů je zhruba 20 druhů. U jednoho teploměru jsem viděl v návodu, že čidlo je nejlepší umístit na vnitřní stranu předního nárazníku, ale tak, aby bylo odstíněno od sálavého tepla chladiče a co nejníže. Je důležitý, aby se měřila teplota co nejblíž nad vozovkou, především pro teploměry, který mají signalizaci nebezpečí námrazy. Kromě toho i auta, která mají tento teploměr ve výbavě z fabriky, maj snímače teploty v tomto místě. Na mým autě někdo umístil toto čidlo ve větrném stínu na sloupku dveří u splujezdce. Je to vtipný řešení, ale nikdo nemůže vědět, jestli tudy při jízdě zrovna nejde nějakej průvan, o námraze už ani nehovořím, takže to může bejt dost zkreslený. Ani nevím, jestli to něco ukazuje, zatím mně nenapadlo se na to při jízdě kouknout:-).

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  13:36

    « Bez nadpisu

    vnejsi odpoledni teplota cca 27C na vystupu klimy cca 3stupne, auto na slunci, cely cerny.


    k maximalnimu vykonu vetraku, naprosta vetsina opravaru klimy mi potvrdila ze mit to na nejvetsi vykon zvlast kdyz to bere vzduch z venku je naprosta hovadina protoze ten vzduch jde moc rychle a nestihne se tak dobre ochladit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  12:49

    « Re: Teplota

    Aha, tak k těm 4,xyz stupnum dodavam, ze ventilace viz nize na max v mem pripade na ctyrce (o: a vnejsi dopoledni teplota cca 17 stupnu (auto stalo jeste ve stinu:o)
    BTW, kam nejlépe zavést čidlo vnější teploty u toho levnýho teploměru co se dá koupit na pumpě? Aby ukazovalo nějakou realitu, tudíž neohřejvaný motorem, či příslušenstvím a ani nechlazený porudem vzduchu. BTW2 nevíte proč ti chytrolíni dělaj přepínací mezi oběma teplotama a ne takový který by ukazovalo obě najednou.. asi šetřej krystalama nebo já nevím (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  12:28

    « Re: Teplota

    Pánové, u měření výkonu klimy je lepší dělat to při normální "vnější" cirkulaci a především je potřeba udávat, kolik je venkovní teplota (tj. vstupní teplota do výměníku). Pak lze porovnávat výkon jednotlivých klimatizací.


    Při vnitřní cirkulaci člověk neví, kolik je vstupní teplota vzduchu do výměníku (to by to musel měřit tam někde dole spolujezdkyni před kolínkama) a tudíž neví o kolik klima vzduch vychladí.


    Jinak je dobrý měřit při maximálních otáčkách ventilátoru (viz Kazan), aby to byla alespoň trochu porovnatelný.

  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  11:57

    « výkyvy v tlaku

    Ahoj, zajímalo by mě jestli je normální, že jsou výkyvy v tlaku klimatizace, nyní mám klimu naplněnou dusíkem a chystám se jí už plnit, aby to chladilo. Je možné že tlak klesne za týden o 1 atmosféru ? Dík Ondra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  11:28

    « Re: Teplota

    U mne to chladí těsně nad 4 stupne pri max tlačítku (vnitřní okruh) a max ventilátoru.. ovšem minule jsem tento test odstonal (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  09:47

    « Re: Teplota

    Mě nijak :-( ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.01  08:30

    « Teplota

    Tak jsem v pátek měřil teplotu vzduchu z klima:větrák na plno,přepnuto na vnitřní cirkulaci-cca 8'C ,na venkovní vzduch-cca 10'C.Kolik to chladí vám?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.01  06:50

    « Klima ...

    Ahoj všem "Klimařům", mám problém a tak se obracím na toto fórum. Nejde mi plus (+) do kompresoru, Klima je plná, relátka jsou v pořádku a když proklemuji ventily na vysoký a nízký tlak, tak se taky nic nestane. Kabel ke kompresoru je v pořádku. Tak nevím kde to plus vázne... Prosím víte někdo kde hledat chybu ? Vím že to může být plno věcí, ale zkusím vše. Děkuji předem. Ondra
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.01  13:11

    « Chladím (o :

    Tak už zase chladím, výměna O kroužků na "hlavě" s ventil(k)y pomohla a tak mi to za pár korun, řekněme tisíc kočiček, hezky naplnili a už neumírám vedrem ani vlhkem... jipí. Doufám, že to vydrží.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.01  10:12

    « Re: Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,

    nevim z ceho je vyrobenej muj chladic (neco mekkyho) :-) v praze jsem narazil na dost velkou neochotu neco opravit, takhle kdybych chtel novej chladic, to by bylo jina.
    takze jsem volal fy KVINTO, 0433/544212. V Praze maji sberne misto odkud si to nechaji vozit na opravy, pak ti to zase privezou do Prahy. tel na kontakt v Praze: 0602/269619.
    stalo to 850Kc. a je to v pohode.zatim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  21:42

    « Re: Chladim,chladis,chladime

    Pokud máš měděnej chladič tak ho vykuchej ven, sežeň si nejakou tvrdou pájku a zaletuj to.Jestli to máš z hliníku (a ten bývá po 5 zimách pěkně rozežranej od soli,ti nespraví vůbec nikdo)můsíš mít specielní mašinu.che.Mám taky starou klimu s mědí,dali jsme tam místo R12 - R134 chladí to o 20% míň,podělat se nic nemůže,jenom se nesmí smíchat.Olej tam dejte vzdycky,protože zadřenej kompresor nestojí za tech ušetřenej pár korun .V Brně to dělají na ulici "ledničkáři" (pokud je problém tak je to naho_no) na doplnění dobrý.750 g R134 za 1000,-jinak trochu solidní servis s kontrolou olejem vyfoukáním a detek. za 1800,-.Plnící ventily jsou buď šroubovací (R12)do rv.cca 95 a potom dávali bajonety(R134).Olej taky maže všechna těsnění a utěsňuje je je nejdůležitější.Tak ať Vám to chladí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  16:00

    « Re: Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,

    V Praze a okoli samozrejmě
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  15:59

    « Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,Kde,

    Ale porad ste tady nikdo nenapsal,kde ten chladic klimy nechat opravit.Pokud vite o nejaky firme v Praze tak sem s ni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  14:19

    « Re: Chladim,chladis,chladime

    to fakt nevim, dal jsem si ten chladic opravit ve specializovane firme na opravy chladicu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.01  13:35

    « Re: Chladim,chladis,chladime

    Klasicka mekka pajka asi na to zaletovani nepomuze, co?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…