Klimatizace
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: páska na chladič (?)
O jak velikej tlak se asi jedna.Ja to chci udelat asi takhle.Predstav si v pricnem rezu ovalnou trubku.Na jeji horni cast (kde je dirka )chci dat po odstraneni necistot a odmasteni, nejdriv lepidlo(silikon),gumovou zaplatu,kovovou zaplatu(sila 1.5-2 mm - aby se nedeformovala a neprohla) a pak stahovaci pasek na hadice sroubovaci.dva vedle sebe.Co ty na to ? Blbost ? -
« Re: páska na chladič (?)
to trona: problém je nejen v tlaku, ale i v teplotě (speciálně pokud jde o kovovou část okruhu). Pokud to budeš vážně zkoušet, tak dobře zvol materiál. Já měl malý únik z hadice mezi kompresorem a chladičem (hadice nebyla pořádně upevněna a v jednom místě se zčásti prošoupala o jinou). Šlo tedy o místo se stejným tlakem jako je v chladiči. Bylo to vyspravený pouhou plastickou lepící páskou, ale pan Arny-auto tam detektorem naměřil malý únik. Tak to před novým plněním strhnul a přelepil znovu, okruh naplnil a (klepu na dřevo) dodnes to drží a klima chladí slušně. Přitom jsou to 3 roky. -
« To Kazan
Hele Kazane.radil si me s varenim chladice klimy.Napsal jsi cislo na manika ale v KV.Nevis vo nekom z Prahy a vokoli ? A este jedna drobnost.Jak asi velikej tlak je v chladici(kondenzatoru)? Myslis,ze by se dala mala dirka od soli zatahnout tak,ze bych to zazaplatoval gumovou zaplatou + kovova zaplata(proti tlaku) a stahnul paskou ? Mam ty zebra chladice v prurezu ovalu a pokud tam nebude velikej tlak,tak by to snad mohlo drzet ne? Jenom se bojim,aby to chladivo tu gumu nenaleptalo.Nevim,nevim.Do novyho chladice se mi zatim nechce,protoze sem to auto koupil a uz ta klima nesla.A ja ted nevim,jestli nebude treba v * jeste neco jinyho. -
« Info o klime
Zdravim. Potreboval by som poradit:
Na vrakovisku som nasiel klimu z golfa (cca 15000sk). Nefiem ci je to mozne natlacit do pola.
Popripade ci to zvladnem sam, co vsetko je sucastou klimy (aby mi nepredali len kompresor :-)) atd.. A este ako by som zistil ci je klima v poriadku (to asi tazko, ze ?)
Vdaka za rady.. -
« Redaktor pro automobilovou oblast
Automobilový deník hledá redaktora – externistu. Podmínkou je orientace v oblasti automobilů / automobilového příslušenství / tuningu / běžného života řidiče.
Výhodou ne však podmínkou jsou kontakty v automobilovém průmyslu či motoristickém sportu. Bližší informace získáte na tel. č. 0603/70 45 44
-
« Re: přehřívání motoru při pracující klimě
TO Pavel_KR5: Ahoj !! To by mělo fungovat asi takhle. Pokud se motor dostane na vysokou teplotu Záleží jaké máš čidlo na termostatu !! Jestlli máš do 110 st. C nebo na 105 st. C. To si zjisti a také bys měl vyzkoušet jednu věc. Když čidlo odopjíš, tak se musí rozběhnout větrák (samo že musíš mít natočený motor). Mě to funguje tak že když jedu v Praze v zácpě a je teplo, tak klima si nejdříve zapne větrák a když už ani ten to neuchladí, tak se klimatizace vypne dokud motor neklesne na teplotě (u mě pod 105 st.C), ale větrák musí běžet dál aby chladil motor ! Tak hodně úspěchů. Ondra -
« přehřívání motoru při pracující klimě
U svýho motoru jsem zvyklý na teplotu 80-90 C. Takže jsem v poslední době dvakrát docela zíral, když se ručička začala drát ke stovce. Bylo to v situaci: horko, puštěná klima, plný výkon motoru (stoupání na dálnici apod.). Nevím kam by to došlo, ale raději jsem klimu na chvíli vypnul (knoflíkem "econ"). Dost možná, že se tak má stát automaticky (vypnutí kompresoru klimy od vysoké teploty motoru), ale nevím při jaké teplotě by se tak stalo a dost možná je to u mé ne zrovna zánovní Tempry nefunkční. Co Vy, nepotkali jste někdy v létě podobný problém? -
« Re: Chladic klima-oprava
POkud jsem pochopil spravně, tak kondenzátor se zavařuje.. ale nevím, možná jsem blbě koukal. Tady máš číslo na jednoho fakt super maníka v Karlových Varech. Mu brnkni, slušně popros o radu, jistě Ti to rád osvětlí, na mne byl moc příjemnej a za vyčištění kondenzátoru a zjištění, že není děravej si řekl jen stovku... no není to pohádka? 017/3232432 Pan Svoboda Alois (doufám, že jsem opsal správný číslo). Dej vědět co jsi zjistil. -
« Chladic klima-oprava
Nevite nekdo nahodou,jak nejlepe v domacich podminkach opravit chladic klimatizace(kondensator) ? Existuje nejake lepidlo jako tekuty kov a tak podobne,ktery vydrzi ten rozsah teplot a tlak,ktery v okruhu je ? Nebo se to musi nejak specialne letovat ? -
« Re: kontrola klimy ...
Tak mi řekl, že to uchází z chladiče.Chladič se vyndal a dal zalepit, lepič ho vyčistil a prohlíd, chladič ale děravej nebyl.Tak jsme jen vyměnili o-kroužky a vše namontovali zpět, pak to chlaďař znovu prohlíd a prý to nikde neuchází. Naplnil mi to celý znovu ZADARA. Super, ne. -
« Re: kontrola klimy ...
Zdravím uchlazený človíčky,
jelkikož se mi zdá, že mi moje slavná klima opět klimuje nějak málo (a nebo jsem zase o pár stupňů otužilejší?), tak jsem volal Chlaďařovi a na kontrolu teda pudu, zkontroluje mi tlak a hned mi poví, že otužilej sem furt skoro vůbec (o: ale že klima uchází, ač pomaleji než naposled. No a taky jsem se ho ptal právě na to promazaání,jak tady někdo psal, že tam můžou přicucnout nějaký mazivo při plnění, ale on mi řekl, že kompresor má mazadlo co se nemění a nedoplňuje a pokud jsme ho nevyndavali (ta mazivo), tak není potřeba ho doplňovat. Tak nevím, doufám, že tomu tak opravdu je, zdá se mi totiž kompresor klimy docela hlučnej. No ale však se taky točí jako ďas, že jo (o: -
« Re: kontrola klimy ...
No za něco Ti ty peníze při servisní prohlídce přeci musí účtovat. Jinak dokud chladí chladí, až přestane je čas začít zkoumat proč. Prý je důležité i v zimě čas od času klimu zapnout, aby se olej obsažený v kompresoru roznesl chladivem po mazacích kroužkách a ty nevyschly, nesmrskly se a chladivo neuteklo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!