Klimatizace
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: klima
Tak sorry, takovej amík vlastně manuál mít nemůže, jelikož musí dávat pozor na spoustu věcí. Nesmí se pobryndat a nadrobit pod sebe nebo mezi přednosti peroxidky, potom musí kolenem udržovat směr a navíc plyn přidává a brzdí levou nohou, protože pravou honí brčko, který mu spadlo na zem před sedačku spolujezdce, (tuhle jsem zkoušel volant držet zubama - zavazoval jsem si za jízdy botu, ale nic moc :-( ), bliká a troubí loktem, v rukách si drží zmíněný pokrmy, v lepším případě mu je drží peroxidka a on naopak jednou rukou musí stíhat držet střídavě její přednosti a druhou musí udržovat pěšinku v jejím spodním účesu náležitě pochůznou, pojízdnou, no prostě přístupnou. Pokud stačí koukat dopředu, je to už asi jeho maximum, kterýho je schopen, a představa o tom, že by měl ještě řadit, je absurdita toho nejhrubšího zrna, leda by mu tam kvalty sázela jeho peroxidka svýma nožkama. Ale spojku by pak mohl mačkat leda jazykem a to se mi zdá až příliš krkolomný :-) Držet směr na dálnici je malina, já už pomocí kolena přejíždím z pruhu do pruhu :-). -
« Re: klima
Jo všimnul a přišel jsem na to dokonce sám. Prostě jsem se jednou takhle rozvalil v křesle a zjistil jsem že mám daleko volant, tak jsem dal koleno pod volant a hle, ono s nim jde i zatacet, Sic tak maximalne korigovat smer na dalnici, ale stejne je to maximalne pohodlne. Jeste by radio nemuselo chytat jen liche stanice byla by to dokonalost maximalni :) -
« Re: klima
jo to mám. I když ono se tomu nechce brzdit ani na "3". "2","1" to už brzdí docela dobře :)
Jinak abych se vratil ke klimatizaci sem si musel docela zvykat na plně automatickou klimatizaci. Neda se volit kudy to ma foukat, prostě to fouká kde si to myslí že by to mohlo být nejlepší. Chvilku jsem se nad tím podivoval, ale pak jsem zjistlil, ze je to tak lepší. Zvedá, nebo klesá teplota v celem autě a ne jen na obličeji, nebo na nohách :) -
« Re: smrad
jo tak to tě někdy posadím do svého auta a sešlápnu plyn :-) Až se rozplyne smrad a dým ze spálených pneu tak si i tom popovídáme :o)
Ne vážně, výkon to ubírat musí, když se to pohání motorem. Záleží na konstrukci motoru. Na nízkootáčkovém prd poznáte, ale na vysoko otáčkovém to poznat bude asi hodně. Jenže tam asi záleží na objemu. Vysoko otáčkovej 1.0 vs. 2.5 bude asi rozdíl :) -
« Re: smrad
Spotřebu to zvýší, to je jasný, porstě motoru dáváte větší zátěž, ale jestli je ta spotřeba 0,05l a nebo 2l, navíc, to je individualni podle auta a taky stylu jizdy ze jo... v tomhle vlhkým počasí jezdím s klimou takřka furt (a taky jsem v kombinaci se čekáním na hranicích odstonal) a nárůst je znát, ikdyž nikdy to není objektivní, nejezdím furt stejně dravě - nedravě. (o:
Ovšem u větších objemů je to stejně fuk, žrout je to tak jako tak a navíc silnýmu motoru to nedá tolik zabrat jao slabýmu, takže u slabýho je to žraní jistě znatelnější....bla bla.. KaZaN -
« Re: smrad
já jsem zvýšenou spotřebu nikdy nezaregistroval. Ani u V6 3.0 a ni ted u V8 4.5. Pravda nikde jsem po takovém udaji jako kolik deci to sežere navíc nepátral. Auto má tak nějak pořád stejnou spotřebu a popravdě jestli to žere o půl litru navíc tak to nezjistím. Stačí když vyjedu jeden kopec pod plynem a mám to tam taky :)) ne vážně, nikdy jsem to nezjištoval a nikdy jsem rozdíl nezaregistroval. Nicmémě pokud je klima u nějakého maloobjemového motoru tak, to může být poznat. Když jsem jel se Scenicem 1.6, tak to bylo znát hlavně při rozjezdu, spotřebu jsem netestoval neb byl půjčenej a tedy stejně bych nic nezjistil.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!