Klimatizace
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Spotřeba
No ono když máš automat a velký motor tak to opravdu nepoznaš. Když máš spojku a motor, řekněme do těch 3 litrů tak je znát na spojce větší odpor. Ale u automatu na to šlápneš a frnk away. No a čím větší motor tím % své energie potřebu na pohon kompresoru. Je jasný, že 1.4, nebo 1.6 bude odevzdávat víc svého výkonu do kompresoru, než velký motor. No a pak taky ale záleží jestli je to klimatizace, která má spínananej pohon před elekromagnetickou spojkou. Tedy vypnuto/zapnuto nebo ted u moderních aut kde, je tuším kompresor v pohonu pořád a tlačí tak jak je potřeba. Tedy když máš vypnutou klimu a máš nastaveno 22°C tak to stejně pořád chladí a snaží se vyrovnávat teplotu. Když jí zapneš tak teprve se rozjede na plnej výkon, nebo spíš na výkon jaký potřebuje a na plno jede jen když máš venku 50°C a v autě chceš mít 17°C. Tedy aleposn tak nějak by to mělo fungovat. Já mám standardní elekromagnetickou spojku. Ten druhej systém je relativné novinka. -
« Re: Spotřeba
Nemyslel jsem ten gesichtík, jako že je to hodně.. smál jsme se tomu vtípku se 30ti korunama a spocenýma zádama (o:
I ve VeRuně cejtím, když klima jede, právě v těch nízkých otáčkách to cítit je, přesně jak říkáš/te. Spotřeba mi opravdu vylezla nepatrně, ale logicky u slabšího motoru tu musí bejt víc, ne? Jak na výkonu, tak pak de facto na spotřebě, musíš víc točit abys jel stejně jako bez klimy. Samozřejmě, je to jen o malinko. Ale říct, že se to neprojeví, to by bylo od pravdy dál. A já těch 30Koček za záchranu zad teda dám (teda až budu mít v čem jezdit, že jo). -
« Re: Spotřeba
Tobě se to zdá hodně ? Nehlědě na to že u 2.8 V8 co máš ve VeRuně to může být už nárust v desetinách litrů. Imho se nemyslím, že bys to poznal. Když jsem měl půjčenýho Scenica 1.6 8v Tak jsem s ním jel do Frankfurtu a zpět a maximálka se zapnutou 190 km/h tacho. A nějak to vůbec cítit nebylo, že to auto přislo o výkon. Jo vlastně jen při rozjezdu je to trochu cítit, auto klade trochu větší odpor. Jinak pohodička. Na spotřebu jsem se nedíval, neb spotřebu nějakých 7l nepovažuji za spotřebu, takže jestli 7.5 nebo 8 to jsou naprosto nepředmětné hodnoty. -
« Re: Spotřeba
Sorry, nevím jakej je motor ve Scénicu. U slabšího motoru čekej zhruba něco mezi 1/2-1L navrch. U mýho šestivála to není skoro znát, tak maximálně do půl litru. Ale jen odhaduju a zpětně papouškuju cojsem se dozvěděl kdysi, když jsem se stal šťastným majitelem klimatizovaný káry (o: -
« Re: Climatronic a typový štítek Octavia
No problém je v tom, že digitální klimatizace má solární senzory a někdy i senzory vlhokosti vzduchu. COž jak uznáš sám není nijak jednoduchý, takže máš smůlu. Stálo by tě to naproto nesmyslný prachy a věř tomu, že ta digitální klimatizace od VW co je v Octavkách není nic moc... -
« Climatronic a typový štítek Octavia
Zdravim, da se upgradovat mechanicka klima na Climatronic? Pokud by to bylo za 17400 mel bych zajem (ale mam obavy, ze za tyhle prachy to jde jen pri vyrobe).Je to pak plnohodnotny?
Druhy dotaz se tyka zadniho stitku, pásek pod napisem Octavia, da se vymenit (a jak) a kolik pripadne stoji? viz foto www.skoda-auto.cz/share/model/gallery/81… - pripadne ty bocni stitky s Napisem Ambiente, Elegance
-
« Re: Naplnění
Jo v tom to právě asi je. olej se asi přidával do starých náplní..např do mýho Golfa se dávala původně jiná, ta k je dneska už zrušená a místo ní je nějaká ekologičtější a tou se to nahrazuje, a ta právě asi maže už sama o sobě..(o: doufám..ale já mám teď stejně vypuštěno..kvůli výměně radiátoru se to muselo rozpojit... a teď budu měnit olejovej chladič a to znamená další rozpojení a pak mne čeká odstrojení na lak, takže by se muselo znova, tak zatím neklimuju...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!