Mistrovstvi CR
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
« Re: MAGNUM VYSKOV - havárie
Omylem jsem viděl havárii Chovance. Omylem proto, že byla na Nově. Klasická reportáž pro tupce. Nejdřív normálně, pak zpomaleně, a potom záběr na Ch s hlavou v dlaních, pro přiblblé Nováky přiklíčovali kroužek, aby každý věděl, který to je. Komentář jsem celý neslyšel, ale neopomněli k dodání důrazu připomenout, že loni v Krumlově havaroval taky a že se zabil spolujezdec. Postiženým byl chlap s děckem v náručí, který dřepěl v příkopu u cesty. Sice prchal, ale auto letělo příkopem až ho připláclo. Ten co to filmoval, byl v pohodě, protože byl daleko. Problémy měli ti, co byli na výjezdu a seděli na hraně příkopu, asi proto, aby když někdo vyletí, tak aby z nich udělal placky.
Kdysi jsem taky fotil, ale dneska není co, protože nejsem sebevrah. Proto přede mnou často stojí trojřad "lidí", kteří si myslí, že všichni pojedou po cestě. A co když nepojedou? Když v roce 1996 zrušili skupinu B, tak to začalo tím, že nějaký Španěl na Fordu RS 200 vymetl díru v 8-mi řadém špalíru lidí, kteří stáli na krajnici a za nimi byl les!
Každý kdo se dívá na rally, by si měl být vědom toho, že auto může vyletět, a tomu by měl přizpůsobit svoji pozici a připravenost na zmizení. Utopie.
Už jsem se vykecal dost. -
« Re: MAGNUM VYSKOV
Asi to dneska bude delší.
Tratě (RZ):
Jo kde jsou ty doby, kdy se jezdilo po lesních cestách bez keců o rozbité trati, kdy na RZ s délkou 10 km bylo 10 i více míst, kde se bylo na co dívat. Za podívanou nepovažuji svištící stroj 240 km/h po okresce šířky 8 m. Rychlostní průměry jen zřídka přesahovaly 100 km/h, a když, tak to byly jen špičkové posádky. Dneska na RZ jsou 3 vracáky navíc plné mamlasů, a jinak je to řežba, jak se říká, sklopit čelo a vyrazit. V takové situaci může chyba znamenat velké následky. Držkomet ve 100 je v podstatě v soutěžním autě legrace, ve 200 je to otázka štěstí.
To hop:
Jelikož Křečků a spol. se moc nerodí, jsou zbývající špičkové posádky nuceny jet na hraně nebo za hranou. A viděl jsem i Křečka, jak se točí po silnici bez dalšího vlivu na události. Chovanec není případ pro psychouše, jede proto, aby byl nejlepší. Jak říkal jeden Fin, kdo nejde jednou za rok přes střechu, není dost rychlý. Do psychiatrické léčebny patří oblečenstvo, stojící ve výjezdech a vnitřcích zatáček jak v Itálii. Ovšem v Itálii nemelou nesmysly o tom, jak to ten jezdec zmršil. Navíc si myslím, že Ch letos definitivně dojel, a tak máš v soutěžích o 1 špičkovou posádku míň. Kdo chce být v popředí, jede tak rychle, že havárie přijde, a je jen otázka času, kdy, a otázka štěští, jak to dopadne. A ty fotíš, tak se podívej na svoje fotky a v klidu si zhodnoť, jak by to dopadlo, kdyby někomu praskla guma nebo upadlo kolo, když jede kolem tebe. Já vím, že tam stojí plno blbů, a aby jsi něco vyfotil, tak se bezpečné místo nedá najít. Ale stojíš tam na vlastní nebezpečí, tak by to měl být jen tvůj problém, až tě přejedou. A když jsi vzpomenul Doláka, tak ten si svoje odboural před pár lety.
Havárka CH:
Dám to do dalšího příspěvku. -
« Re: MAGNUM VYSKOV
To, ze rally nikdy nebude "bezpecny" sport, to je pravda. Ale vsechno ma sve meze. A jsou souteze, kde je trat zajimavejsi nez ve Vyskove a relativne bezpecnejsi (i kdyz zabit se muzes vsude). Samozrejme je to dano celkovou lokalitou, tezko si poradatel vymysli zatackovitou sinici v kopci kdyz je kolem nej sama rovina a silnice jak kdyz streli. Pristi rok asi bude soutezi mene nez letos, tak jen doufam, ze mezi nimy nebude Vyskov (uz loni se mi moc nelibil). A co se tyce toho Chovance - radsi se podivam na Krecka, jeho super ciste prujezdy anebo vyuziti powerslide v mistech kde vetsina ostatnich brzdi - to je pro me podivana. A kapitolou samou pro sebe je Dolak, ktery jezdi velmi rychle, spolehlive a divacky velmi atraktivne. -
"-- skrytý --" 21.06.99 15:52
« Re: MAGNUM VYSKOV
Souhlasím s tebou Hope, že zařazovat do RZ bývalé vojenské prostory je pěkná hovadina, protože si snad každej představí cestu po kterej jezdila vojenská technika. No a hlavně s přístupem těch zelenejch mozků je to těžký pro normálního fandu rallye, protože to patří vojákům, tak sem civilista nesmí !!! No a k tý bezpečnosti - rallye vždycky byla a bude nebezpečná, daleko nebezpečnější než okruhy, kopce, apod. V tom to ale podle mě je. Ano, když pořadatel vybere těžkou trať, je to těžší, ale kdyby vybral něco bezpečného (např. "závod do vrchu" na 1. RZ rallye ČK), tak by to byla nuda nemyslíš a bylo by to o něčem jiným. No a k Chovancovi, máš pravdu, nepřu se dělá chyby (velký chyby), ale když kolem tebe projede, tak to je zážitek !!! (ne třeba jako profesor Křeček). Namítneš, že to jsou průjezdy pomalejší, ale ty by jsi se šel dívat na RZety, kde by auta jezdili jenom jednu stopu jako po kolejích? Rallye nikdy určitě bezpečná nebude a to jak pro diváky, tak pro posádky ... -
« Re: MAGNUM VYSKOV
Souhlasím s tím, ľe to byl letos zatím nejhorąí podnik. Skoro vąechny tratě ve vojenském prostoru (pohádal jsem se s jedním brunátným nadporučíkem), tím pádem nízká návątěvnost, dlouhé úzké roviny v lese atd. Viděl jsem feldu v rychlosti kolem 150km/h ve smyku na rovině na mokré kluzké asfaltce ąiroké tak 3m. Uľ jsem měl pocit, ľe letí do stromů, ale v poslední chvíli to vybral. Stačilo hodně málo a byl by daląí průser. Já neříkám, ľe by pořadatelé měli stavět ochrané bariéry a bezpečnostní zóny, ale pokusit se vybrat přeci jen trochu bezpečnějąí tratě. Vľdy» rally je o tom, kdo bude rychlejąí, né o tom, kdo přeľije. Kdyľ se to zkombinuje s nervem typu Chovance tak je průser jasnej. Ten tam udělal tolik chyb, co Křeček s Dolákem za celou loňskou a letoąní sezonu dohromady. Tenhle člověk by měl navątívit psychiatra. Jezdí rychle, ale za jakou cenu? Mladýho Trojana loni jsem jeątě chápal, potřeboval se zviditelnit, ale na co si proboha hraje Chovanec? On nemá smůlu, on dělá chyby - a to se počítá.
No abych jenom nenadával, tak se mi moc líbil Trajbold. Ne proto ľe vyhrál, protoľe to je zatím spíą náhoda, ale protoľe viditelně zrychlil při zachování "čistoty a stylu". Jezdí rychle, ale hlavou a jistě, s minimem chyb. Doufejme, ľe brzo tohle budeme moci bezezbytku říci i o Trojanovi, Pechovi a daląích. Takľe konečně mladá krev, která snad jiľ brzo bude tvrdě zápasit s tradičními "matadory" D-K-Ch (jak uľ řekl Karel ©paček). -
« MAGNUM VYSKOV
... tak co tomu rikate? my jsme prijeli v patek a videli jsme
v tiskovem stredisku. stolfa nejede, krecek, kresta, pech a nas
favorit zelenka je az na 49 miste... hruza. tak jsme byli zvedavi
na druhy den. videli jsme trojana s vodickou jen jednou, pak
odstoupil dolak... fakt drsne. mluvili jsme s lidmi, co tahali
kourila se spolujezdcem z horici feldy. pry tam byli 6 min.
bez jakekoli pomoci... pak pomahali historikum ze skody 1000,
vrtulnik, hasici auta aba... a pak ten chovanec. vite o tom nekdo
neco vice? pry vletel do lidi? kde? skvele jely vsechny oktavky
(stary, lank, zelenka) - nadoraz. poradatele nic moc. spis nic, nez moc.
spis protivni a pritroubli. neochotni a agresivni. bezduvodne. sprosti.
trosku takovy buranov a strejcovstvi. co jinym neproslo, sousedum
poradatelu ano. staci pozdravit, nekam se vecpat.... jak proste.
moc se nam to nelibilo. letos nejhorsi podnik. (videli jsme 4 z 5ti)
michal. -
« vyskov - magnum
cau rallysportaci. znate to nekdo u vyskova? ja jsem si vcera stahnul
mapy z rallysportu a z autoklubu. podival jsem se doma do mapy
ceskych turistu a zjistil jsem, ze se neda nikam dostat. vsechno je tak
blbe umistene, ze se neda autem nikam dojet. jak se tam teda lidi
pohybujou mezi jednotlivejma rztama? na kole? silnice, co jsou ke vsi,
jsou trasou pro dalsi rz... tak nevim... mohl by jste mi nekdo poradit,
prosim? na sumavu byla skvela priprava vc. mist pro divaky vhodnych
a zajimavych, na krumlov,...... tady nic. diky michal -
« Re: fotky, john, peugeot
Michale, jak velky mas mailbox ? Bylo toho cca 5 MB, adresu mas asi do skoly nebo nekam, takze si zjisti, kam ti to muzu poslat, nebo se dohodneme, a ja bych ti umoznil pristup na neverejny server, kde by sis to mohl postahovat, ok ? Posli ale radsi mail, nevim, kdy se sem zase dostanu. John -
« Startovní pořadí
Teda, nestačím se divit, kolik Vás tu potkávám :-)
Holt má někdo víc času než já :-)) Ještě tu chybí Carlos a jsme kompletní. Ale k věci. Radek nakousl startovní pořadí do závodu - je to opravdu tak jak říká - nejdřív FIA A a FIA B, pak následují jezdci s ASN (národní) prioritou a pořadí další je průběžně počítáno podle výsledků dosažených v aktuální sezóně. Bylo dohodnuto, že je budeme zveřejňovat v rubrice MČR, ale zatím ...
Uvidíme. -
« Re: Diskvalifikace na VW Rallye !!!
Pokud se to k vám ještě nedostalo tak diskvalifikace posádek: Arazim/Gál a Tošovský/Sláma byla po konzultaci s FIA anulována a posádky byly zařazeny zpět do klasifikace rally :-)))
Na [odkaz] jsme zveřejnili podrobnosti. Situace kolem Garguláka ještě není jasná.
-
« HoP PEUGEOT 306 KITCAR -- VOJTECH (OVI) -- TOTAL SPORT
to by jsi byl hodnej, fakt by me to zajimalo. nemas hope nejake fotky (ktere by jsi mohl poskytnout) 306tek z rally i z okruhu? je to moje nejoblibenejsi auto. fotis olympusem? to je tvoje ta 1400ka? nebo ma rallysport erarni od sponzora? diky, michal
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!