Mistrovstvi CR
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 22.03.00 23:34
« Re: Rallysprint?
Moje řeč . Když začínat , tak se čtyřkolkou . Vem si kolik našich předních jezdců začínalo ( a příliš dlouho jezdilo ) se škodovkama atd. . Příklad - Sibera , kolik toho najezdil a efekt s WRC nic moc . Když zvykat - tak od začátku , abys nemusel měnit návyky . Naopak Trojan jr. - mladej kluk , žádný předsudky , žádný blbý návyky a Celica jezdí bokem jen to sviští . Proto kupovat Civic nebo Integru jsou vyhozený prachy . Smůla je že dobrý N-ko čtyřkolka je akorát Lancer a to je drahý . Osobně bych hlasoval pro H-áčka , ať už pro soutěže nebo kopce . Je spousta aut u nás , který by v téhle skupině mohla jezdit . A nejsou to nutně starý vraky . -
"-- skrytý --" 22.03.00 18:56
« Rallysprint?
Tak to poradne pritop. Homologovany auto ve slusnym stavu pod 1 mil sezenes jen tezko. Nabouchani motoru vyjde tak na 250-400tis, vyfuk 50-100tis, sani 5-150tis, jedna sada tlumicu 50-250tis, sada pruzin 20-80tis, brzdovy system 60-350tis, atd. Jedna guma stoji 6 az 15tis korun, jedna sada kol 15-80tis, benzin, mechanici atd. Startovne 20-30tis je v porovnani s tim jenom par drobnych. Uz hotovy Lancer EVO V po Arazimovi je za 1,9 mil, s par dilama vyjde asi na 2,2mil a to v tom nemas spotrebku. Urcitym resenim by byla moznost startu aut sk. H nebo aut s proslou homologaci (Audi S2, Sierra/Escort Coswotrh I., Delta Integrale 8V/16V, atd.) Nemam na mysli Becka, z toho bych mel strach (predstava novice v Delte S4 nebo 205 T16E2 je moji nocni murou). Ale rozhodne souhlasim s tim, ze mene podniku = vyssi uroven. A co se Hrdinky tyce, nevite nekdo, kdo to vsechno vlastne plati? A fakt je, ze to auto neni pro maly deti na hrani. Nikdy jsem sice WRC osobne neridil, ale mel jsem to poteseni ridit A8 a udrzet to auto v primym smeru je fakt zahul. Ze to nerozflakal hned v prvno zatacce je vlastne uspech. To neni autokros, kde se jezdi nizkou rychlosti na uzavrenym place, ale tady jde fakt az o kejhak. Zacatek na eNku take povazuji za lepsi reseni, protoze se clovek vic nauci pracovat s hmotou, coz je na rally prave to nejdulezitejsi. -
« Re: Sezona 2000 - konec hyenismu?
No ta Šumava byla super, jen mi tam dost chyběli střelci z poloviny startovního pole, na které byla ještě před 2 roky radost se podívat. Připadá mi to, že stále víc jezdí ti co mají dobré strýčky ve velkých firmách a závodění berou jako relaxaci, než ti co by za závodění dali život, ale nemají prachy. Hlavně se u nás strašně málo prosazují mladí talenti. Chtělo by to nějaké takové závody, jaké mají např. ve Finsku. Mladí střelci si za dvě výplaty koupí 15 let starého eskorta, opla, volvo nebo něco jiného s rámem. Pořádají se pro ně tzv. sprinty, kde se jich sejde 150 na startu, a tam už je z čeho vybírat. Snad se to u nás zlepší s těmi Sprintrally, i když je to pořád drahé - jeden závod pořád vyjde na asi 20.000 - 30.000,- Kč -
« Re: Sezona 2000 - konec hyenismu?
On ten Hrdinka si za ty miliony koupil i novinare.Uz s nim otravujou od Prazskyho Rallysprintu.
V nedelnim Blesku jsem se misto proc vypad Kresta, Trajbold, Stolfa atd. dozvedel ze Hrdinka ma potize s pojistenim. Jinac Sumava byla supr. Vydel jsem 7 vlozek. Mistama byl opravdu led. -
« Re: Sezona 2000 - konec hyenismu?
Souhlasím s tebou Magicu. Snad se konečně rozjasňuje. Vliv na to má i zkrácení celého mistráku na 6 rally. Jen Hrdinka ukazuje, že je absolutně namistrovaný a přitom na to nemá. V tomto jsme zase rarita. První soutěž a hned Subaru WRC. Kdyby se s tím alespoň naučil jezdit, ale tak to vidím spíše na vyhozené peníze. Mnoho humbuku, nádherný tým, ale to je všechno. Každý normální závodník pro kterého nejsou peníze problém, by si pro začátek koupil např. eNkového Lancera a objel by s ním 15 soutěží za rok. Naučil by se jezdit, zjistil by, jestli na to má nebo ne a pak by si pořídil nějaké Ačko. Jenže Hrdinka není normální. Víte jaký má rozpočet na letošní sezónu?? 35 miliónů korun. Vždyť za ty peníze odjede celou sezónu málem celý zbytek startovního pole.
PS: byli jste na WWW.autoklub.cz? Jsou tam zajímavé články a rozhovory. -
"-- skrytý --" 21.03.00 14:21
« Re: MR
...kdyz to tak pujde dal, tak se mame v Liberci fakt na co tesit. Navic se tam uz da pocitat i s Michalem Gargulakem s EVO VI sk. A, zlepseni se daji ocekavat hlavne u techniky Stolfy, Trinera, Trajbolda a dalsich. A Trojanovi doufejme vydrzi penize i forma. Hrdinka jezdil druhy den uz o neco lip, alespon to nebyl takovy trapas jako v patek. Je fakt, ze prave ta velka konkurence prinutila Krecka zase po letech makat, a na posledni RZ jsem mel chut na neho zarvat: "vitej zpatky v rally, Lado..." -
"-- skrytý --" 20.03.00 12:39
« Bez nadpisu
Je fakt že to byla bomba , hlavně všichni závodili až do konce , dokonce i Křečka jsem viděl dvakrát dveřma napřed . Krestu jsem viděl jen na okruhu a tam to ještě moc v ruce neměl . Jinak klobouk dolů . Peták jezdil jak k ohni , Dolák jak říká Magic klasika - buď jede na 100% nebo nejede , Trajbold se zlepšuje , příjemně mě překvapil Liška , nakonec i Hrdinka , kterej to hned nerozbil .Proti loňské 100 a 1 . Když to tak půjde dál .... -
"-- skrytý --" 20.03.00 10:04
« Sezona 2000 - konec hyenismu?
Ja nevim jak vy, ale byl jsem Sumavou nadsen! Jizda Dolaka je klasicka parada, ale Kresta, Trajbold, Trojan, a dalsi, to byla konecne soutez! Nedopadla sice tak prekvapive, jak zacala, ale byla prvni, takze uvidime dale. Hrdinkovo Subaru nakonec sice porazilo bozsky jedouciho Petaka, Stolfu v cili snad ani nikdo necekal, ale zda se, ze se konecne rozjasnuje. Sponzori zase po letech stagnace davaji penize na dobrou techniku i pripravu a celkova uroven Sumavy byla o 1000% vyse, nez sezona 1999. Nakonec i divacka prozen jasne dokazovala, ze reklama na Nove jsou proti dobre rally jen vyhozene penize. Doufam, ze me nadseni jeste sdili alespon nekdo. Mejte se a priste! -
« Re: Sumava
Škoda hlavně KRESTY, který jezdil druhá místa kromě první RZ, kde ztratil 8 sec na startu, protože se mu rozkuckal motor. Jinak ale bylo vidět, že s Oktávkou jel před závodem jen 15 minut, až na 4 a 5 RZ jel nejen rychle, ale i plynule. Myslím, že největším problémem bude kvalita a spolehlivost Oktávky. -
"-- skrytý --" 15.03.00 09:52
« Triner vs. Dolak
Pokud Dolak sezene penize na Corollu WRC [je to neco pres 6000 Kc na 1km RZ - celkem 250 km], tak by to nemuselo byt zly. Preci jen je to jeden z mala cechu, co s takovym autem umej zachazet. Skoda jen, ze bude chybet konfrontace s nekym jinym. Krecek s Dolakem nikdy nezavodi, Hrdinka asi nejede, Triner nema jeste zazemi a Krestovi nedali dost casu na pripravu. Je to skoda, na zacatku to vypadalo hodne nadejne.