Mistrovstvi CR
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Rally
-
"-- skrytý --" 11.10.00 23:30
« Re:
Taky myslím , že mezi jezdci vládne daleko větší pohoda než třeba u F1 . Všimli jste si taky rozdílu mezi fandou rally a F1 . Když mrknete kolik témat na tomhle portálu je o F1 - každej fandí někomu jinýmu ( jednotlivci ) a ti ostatní jsou volové ..... Fanda rally fandí sportu jako takovýmu a dokáže ocenit průjez každýho jezdce . Ještě zpět autocross vs. rally . Neumím říct kolik kol se jezdí v autokrosu ( kolik km ) ale je to pořád dokola ten samej okruh ... do zblbnutí . Je to o tom ( můj lickej názor ) , u kterýho kolíku mám brzdit a jak udržím ideální stopu aby mě z ní nikdo nevytlačil - rally se jede " pořád někam jinam" , když nepočítám opakování RZ a navíc je perfektní souhra min. dvou lidí . To je kouzlo rally. -
« Bez nadpisu
Já mám rally radši ještě z jiného důvodu a to, že nejsou jezdci na trati najednou, nechtějí se navzájem zabít a bojují jen s danými podmínkami, které jsou pro všechny stejné (samozřejmě nepočítám déšť v průběhu RZ, vydřenou silnici ap.). V ostatních soutěžích nastane po každém druhém závodě hádka mezi více drzými a méně drzými, podávají se protesty ap. -
"-- skrytý --" 11.10.00 17:30
« Re: Par slov o autokrose
Ja si myslim pravy opak - sotolina je jina nez asfalt a tezko rict co je tezsi. ALE. V autokrosu jedu na trati, ktera je dost bezpecna. Na blate je asi tezke cokoliv videt, ale jedu dokola, takze to zase tak neva. A mam kolem sebe prostor, ktery je omezen "jen" ostatnimi zavodniky. V rally ne, tam jedu mezi stromama a na rozbitem asfaltu nmnohem rychleji. Otazka smyku je spatne postavena - i F1 jezdi smykem, jen ho neni tolik videt. V rally se pouziva pro rychlejsi zatacky powerslide (pretoceni auta dovnitr zatacky), pro vracecky sideways (druha harmonicka smyku vyvolana podbrzdenim). I na suchem asfaltu s pneu 225/665/18. Zkus to nekdy. Uvidis sam. Ale radeji na letisti. Na urvani takovehle plochy musis jet do ty zatacky hodne rychle. Nechci podcenovat autokros, ale msouhlasim s hrdinkou v tom, ze rally je kralovnou automobiloveho sportu. -
« Par slov o autokrose
Autokros vubec neni jednoduchy, jezdit na asfaltu porad ve stope je jednodussi nez pohybovat se neustale ve smyku, kdyz vam navic lita bahno do ksichtu a musite se jeste starat o cisteni optiky.Vyhoda autokrosu oproti rally spociva i v cene zavodeni (across je levnejsi). Dobre obsazeny autokrosovy zavod je casto lepsi nez soutez, kdyz si na rally vyberete spatne misto, tak muzete odjizdet domu pekne zklamani. Ale nechci nijak shazovat rally, nejspis mam rad obe discipliny stejne. Jinak pro vsechny fandy autokrosu - na svete ja nova stranka s autokrosovou tematikou - www.volny.cz/lhracing -
"-- skrytý --" 10.10.00 17:53
« Re: Pro vwkubi
Ano, mas pravdu - autokross jsem nikdy nejel, takze soudim jen naprosto lajcky a bez znalosti prostredi. Ale pokud se podivas na zpusob, jakym se jezdi rally - byt u nas po Dolakovi tak nejezdi uz nikdo - je to o vyuzivani setrvacnosti auta a jezdeckem stylu. To je fakticky kumst. Autocross je o akceleraci a o rvacske nature. Jde spis o to, jaky ma kdo lokty. Prave ta hmotnost hraje zasadni roli. Ale jak rikam - tak to vidim coby lajk. -
« Pro Magice
hele, dost mne zaujala tvoje pripominka k autokrosu a k Hrdinkovi. ( Uz ani nevim, kdy jsi to psal) Chtel jsem ti jen rict, ze asi nevis, o cem mluvis, pokud rikas, ze se v autokrosu jezdi pomalu. Podle mne je prumerna rychlost 90 km/h na takovem povrchu vic nez vysoka. Dovedes si vubec predstavit co to je letet po blate 140 km/h v takovem aute? Prumerna buggy(pro tridu 1600} totiz vazi 550 kilo, coz je zhruba polovina rallyoveho specialu. Jejich vykon je zase casto pres 200 koni( trida 3500 ma az 450 koni} takze
zvladnout takovyho dablika neni zase tak velka sranda. Nevyhoda rally je ale jizda do neznama a horsi ovladatelnost auta-to uznavam. -
« Barum rally
Chiapponi, spolujezdec Bertoneho na tiskovce říkal, že by se ve Škodovce měli zamyslet nad tím, proč zaměstnávají různé německé a španělské jezdce, když mají v týmu Krestu. No, jsem zvědav, jestli Zenkl a spol. seženou pro Krestu a Tománka peníze, aby se mohl zůčastnit ještě letos nějaké dobře obsazené soutěže v zahraničí. Podle tajných informací přitom Octavii chybí oproti ostatním WRCéčkám více něž 70 koní. To je dost, co myslíte. No jo, ona ta pětiventilová hlava je dost velká brzda…