FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: gregory
No.já fakt nevím, za koho mně máte - ale dělám 10-14 hodin denně v jedné obyčejné strojařské firmě dost odbornou práci. Takže - nechte si ty svoje kecičky o "gumách" a své miondráky si jděte léčit sami... A o psychologii mi nemusíte vykládat, vím o ní tolik, že by ses, ty neomalený urážeči, dost divil !!! Bavíme se o autech a jako slušný Čech se zastávám Slovenských kolegů řidičů-to Ti asi ušlo,gumo (když použiju Tvého slovníku). A nemám rozhodně na to, abych si koupil nějaké cizí drahé auto ! Dá se říct, že jsem ŠKODOVÁCKÝ patriot a Feldu považuji za velmi solidní, spolehlivé a dobré auto- mám pro to dost osobní zkušenosti s tímhle autem z jízd po celé Evropě . A jestli si někdo, hlavně LADA_H , chce ty mindráky ze ženských či své velikosti (...) léčit , NELEZ S TÍM NA INTERNET A NEURÁŽEJ SLUŠNÉ LIDI , kteří si tady chtějí v klidu popovídat o autech . DOMLUVIL JSEM - HOWGH ! -
« TO Téma !!! co?
Nechci nikomu radit ale bavit se v rubrice felicia * o tom jaká je felicie dobrá a zastávat se jí proti takové přesile je tyčovina.
Inu mě se Felicie z výroby vůbec nelíbí ani sport ani excellant nebo jiné výbavy. Po uvedení Fabie bych ani trochu nemyslel na koupi Felicie a už se mi ani trochu nelíbí. Je stará hlavně vnitřní interiér. Kdybych se mněl rozhodnout tak to radši litrovou Fabii. I mně by naštvalo kdybych si koupil před půl rokem felicii a teď vidali Fabii.
A ůplně mně naštve až bude nová Octavie 2000 upravená tak aby se podobala novému trendu Škody "Fabie". A srovnání Feldy s Octavii to ani nejde jelikož no ............ -
« Re: gregory
Ty mas chlapce problem. Ty bys totiz potreboval lecit svoje mindraky, jenze, kdyby ti je psycholog vsechny vyjmenoval, tak by si to asi rovnou hodil. To, ze nekdo maka 10 hodin denne a je za to patricne ohodnocenej asi nesouvisi s tim, jak kdo krad, ale spis s tim, jak je kdo schopnej. Coz bezesporu neni tvuj pripad, gumo. -
« Re: gregory
Za prve neurazim slovaky,za druhe jses dement a
za treti i vy ostatni tupe hlavicky,vzdy zalezi
kolik mas penez a jestli ma nekdo 200litru a
kopi si za to luxusni vuz je u mne blb a pracurak!
Myslim tim,ze jak se vsude potvrzuje Felicie je
vychodisko pro normalni lidi co si nestacily
nakrast miliony na ty vase AUTA! -
« Re: Problémy s Feldou
VÍŠ CO, ladoH (asi Láďo H.) ??? Jdi do * s tím napadáním našich kolegů ze Slovenska !!! Oni nemůžou ani za to,jak dlouho se vyrábí "1203",ani za závady na Feldě, ani za to, že Mečiar je blb a má hlavně prsty na tom, že už nejsme Československo ! Mně osobně je moc trpko z toho, že se musím cítit jako cizinec třeba v Piešťanech, Trenčianských Teplicích, Tatranskej Lomnici, na Hrebienku, v Bardejove,... Byl jsi tam, víš vůbec, hlavo dubová, jak je tam krásně a jak jsou tam fajn lidi ??? Tak je neurážej! A na vysvětlenou - je mi 35 let (za týden mám akorát narozeniny) a narodil jsem se (v Praze-Čechům) a zůstanu napořád ČECHOSLOVÁK !!! A tady na tom tématu jsme se všichni sešli jako lidi, co mají rádi auta a Tvoje výpady tu,Láďo,nemají místo ! Jestli chcete všichni znát mé zkušenosti s Felínou, mrkněte se na rubriku "Kterou značku preferujete? Proč?" a na moje příspěvky "Jakou značku preferuji" ze dne 11.2.2000 : 13,13 a 14.47 hodin . Tam je o "Felíně" všechno . - A Pecku, Whiplashi, Jazzmane, Isimuthe, Diamante a ostatní Slováci ! Pozdravujte doma ! Přeji Vám všem - motoristům i ostatním z Československa hezký den ! -
« Re: Problémy s Feldou
Vies co ladaH ? Aj ja som sa pozrel na nasu slovensku 1203 a musim uznat, v porovnani s nou sa Felicia naozaj da nazvat autom. Mimochodom, vo Felicii je aj kopa sraciek zo Slovenska, tak sa netvar narodnostne urazeny.
Inak, dobra kara je Octavia (cena, vykon, spotreba, interier, kufor a.i.), tu mozno porovnat aj s inymi vehiklami ako s 1203. Aj s Felicitou moze byt clovek spokojny - a nemusi byt dement, ale nesmie nikdy sadnut do skutocneho auta, lebo inak mu ostanu len oci pre plac. -
« Re: Problémy s Feldou
Veď práve, že sa tu jedná o Feldu. Ak by sa jednalo o problém s jedným modelom, to by sa dalo zniesť, ale že si Škodovka robí zo svojich zákazníkov posmech a nedokáže odstrániť základné problémy za XX rokov, čo sa tieto autá robia, je už drzosť. Mimochodom, v čom sa líšia motory 1,3 Fav. a Feldy? -
« Problémy s Feldou
Mám Feldu už dost dlhý cas (momentálne už druhú v poradí). Je zaujímavé, že množstvo bežných závad sa opakuje (dokonca od Š 100!!!). Jedná sa predovšetkým o tieto veci: rozvodová retaz sa už po asi 10-15.000 km vytahá a poriadne to na zvuku motora pocut. Neskôr sa to zhoršuje až tak, že už nie je možné nastavit predstih. Chladenie je problémom pre Škodovky snád typickým (kolko ludí má dorobený vypínac namiesto snímaca na chladici). V mestských zápchach je prakticky nemožné udržat teplotu pod 100 stupnami (niekedy aj so zanutým vetrákom). Zatekanie a hrdza je taktiež poznávacím znakom Škodovky, s ktorou sa v tomto prípade dajú porovnávat len FIATy (aj to len do una). Moja skúsenost je taká, že už v druhom roku zacala Felda hrdzaviet v odtokových žliabkoch pod prednou kapotou a na dalších typických miestach (že by nebola pozinkovaná??). Zámky na dverách (hlavne tých zadných) sú tiež témou na dlhé diskusie. O systéme sklápania svetiel by mohli hovorit hlavne na STK, pretože 30% odobratia TP má na svedomí práve on (priemerná životnost asi 3 roky) - väcšina vodocov ani nevie, že im to už nefunguje. A takto by sa dalo pokracovat capmi, osvetlením znacky vzadu, kvalitou tesnení (pod hlavou, na olej. vani, guferá a pod.). Unikanie oleja a chlad. kvapaliny je už taká vec, že v servise už len mávnu rukou - výmena tesnení pomôže na max. 500 km. Je pravda, že motor vydrží 200-300.000km, ale po 130-150.000km sa pomaly spotreba oleja zacína vyrovnávat so spotrebou benzínu atd. (cím viac auto behá po meste, tým skôr). Bolo by ešte o com písat, ale Král je mrtvy (Felda), nech žije král (Faba). -
« Re: Diamantovi-palubovka z felicie na favotita
Isimute, zkus si zatelefonovat přímo k prameni,kde to vyrábějí. Mám tam pár přátel a ochotně Ti tam odpovědí. Telefon : ČR, 0202/80 01 11 . A nechej si přepojit oddělení technologie na výrobě palubních desek Felicia. A tam Ti to odpovědí - má tam přímo u ruky vzorovou palubku i s ovládáním topení. To se všechno vyrábí ve VDO Brandýs nad Labem . AHOJ . -
« Re: Diamantovi-palubovka z felicie na favotita
Vďaka Diamant. Posielam Ti môj mail : isimuth@pobox.sk Som rád, ze mi niekto pomôze s touto prestavbou a som vďačný za každú radu. Inak, ako by si riesil to kúrenie a po druhé, pasuje volant z felicie na favorita (na ozubený kužel). Vďaka vopred a cakam odpoved.
-
Diamant 15.02.00 01:00
« Re: Diamantovi-palubovka z felicie na favotita
To je dobrá pripomienka. Nemyslel som na kúrenie. U Felicie je otváranie klapiek riešené taktiež lankami (pozri si diel ovládania kúrenia zozadu u predajcu náhradných dielov). Mám však strach, že otočné gombíky budú príliš slabé na tie veľké odpory ventilu vody (otrasného), ktoré si z Fa. pamätám. U Felicie sa už teplota vzduchu reguluje výlučne klapkami a radiátor je stále teplý a nemá už ten nešťastný ventil. A ešte sa mi zdá, že jeden ovládač mal u Fa. lanko na dve strany (tuším to tak bolo). U Fel. je všade len jedno. Pokiaľ mi pošleš mail, tak môžme komunikovať aj tak. -
« Re: BUDUCNOST FELICIE
to gapa: Ale já sem feldu kupoval v 96. Navíc pro mě bylo tenkrát důležitý moc nevyčuhovat z řady. Na to byla felicie ideální.
Je pravda, že jsem si chtěl loni koupit Octávku (proč ne, s feldou jsem byl fakt spokojenej). Nakonec jsem všechno spočítal a minulý týden jsem si přivezl Imprezu. Pokud vydrží 200tis.km vyjde mě levnějc než 2x Oktávka. Jízda je samozřejmně nesrovnatelná. -
« Re: Diamantovi-palubovka z felicie na favotita
Diamant, vďaka za tvoje mnohé rady, ale ešte raz Ta budem otravovat. Na favorite sa ovlada kurenie a klapky kurenia packami s lankami a na felicii sú to otocne gombiky. Tieto gombiky tiez ovladaju pomocou laniek, alebo nejako cez elektrický prepínač? Ak cez prepínač, bude sa to dať zameniť za tie favoriťacke a ako?
Vdaka.
mas na to cas!