FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
Diamant 05.04.00 23:45
« Re: Ojetá Felicia
Skvelé argumenty. Chcelo by to niečo konkrétne, nie iba neurčité osočovanie. Pokiaľ niečo tvrdíš, tak musíš vedieť prečo. Ja s Felíciou jazdím, tak viem o čom píšem. Ale inak aj ja by som vedel povedať, že povedzme "Mercedes E je hrozné smetie". Lenže keby som to chcel tvrdiť, musel by som mať argumenty ("stačí sa previesť" nie je argument, ale iba kec)! -
« Ojetá Felicia
Koupil jsem ojetou Felicii Combi. Motor 1,3 BMM 50 kW. R.v. Únor 1996. Dle servisní knížky pravidelná údržba, najeto 140 000 km. Cena 102 000 Kč. V ceně autorádio Blaupunkt, sada zimních pneu na ráfcích - ojeto na 50 %. Napište Vaše zkušenosti s podobnými auty a názory na cenu apod. Dík. -
Diamant 29.03.00 22:35
« Re: olej
Pokiaľ sa zmieriš s tým, že si pri studenom motore musíš dávať pozor, tak stačí tzv. polosyntetický olej. Ak je studený, nie je ešte tak tekutý ako plnesyntetický a nemá také mazacie vlastnosti. Ja používam polosyntetiku. Otec má syntetiku. Nevidím v tom veľký rozdiel. Akurát to, že otcovi ten olej skôr ubudne, lebo ak je motor studený, tak si z toho oleja pri štarte pák vlapiek "cucne". -
« Felicia-* total
S Felici na kterou je 1 rok záruka jsme presne za rok najeli (bez problemu) 17 000 km , po 1 roce a 14-ti dnech(po zaruce) prestal motor po ujeti nekolika km jet ,nekdy po 20 km jindy po 80 km,vadny byl snimac otacek na setrvacníku,za dalsich 14 dnu po oprave bezel motor ve volnobehu na 3 valce,zavada byla v prasklem tesneni pod sanim.Tak si rikam jsou to sice zavady za par penez ,ale co mne ceka v budoucnu za opravy,kdyz mam najeto teprve 20 000 km , proste TOTAL * !! -
« Re: Gapa
Máš pravdu v tom, že jsem se zabýval jenom GTčkem, protože o ostatních Subarech přehled nemám a rozdíly tam můžou bejt daleko větší. Pravdou je, že českej dovozce prodává přibližně polovinu GTček cizincům (Evropanům). To je pak totální demagogie celýho Subaru. Jo a GTčko se v USA neprodává, protože tam maj přísnější emisní limity, který nesplňuje a tak tam místo něj prodávaj atmosférickej dvouapůllitr. O šedých dovozech (fungujou především v UK s Japonskejma verzema) jsem taky přemýšlel, bylo mi ale líto přijít o záruku (např. na podvozek je 5 let). Zase když už dávaj tak dlouhou záruku, tak neni moc pravděpodobný, že bys jí potřeboval. Na kolik vyjde takový dovezený auto? Čau Aleš -
« Re: Gapa
AlesKu, AlesKu buďto jsi docela dobrej demagog anebo neúspěšný prodejce SUBARU v ČR...... Když si pořádně přečteš svůj příspěvek, tak zjistíš, že jsi vlastně potvrdil vše co jsem napsal já...... Možná jsem se třošičku spletl a ta nejdražší Impreza je u nás "jen" o 25% dražší (937.000,-Kč vs. 1 117.000,-Kč pozn. obě ceny jsi spočítal ty)......... Ovšem když se podíváš na nejlevnejší Imprezu (v Aust. 530.000,- vs. 817.000,- v ČR). To je rozdíl 54%!!!.......... Zanech demagogie nebo obhajování neschopnosti SUBARU ČR. Kypr je možná řešení, ale proč bych jezdil na Kypr, když žiju v zemi, kde většina automobilek prodává svá auta přibližně za stejné ceny jako kdekoliv jinde ve světě???.......... Mimochodem, když jsem diskutoval s jedním regionálním prodejcem, který viděl, že mne neopije rohlíkem, přiznal, že se množí individuální dovozy SUBARU z USA. Posteskl si, že i přes naše vysoké DPH a dovozní přirážku se dá takto ušetřit cca 30% (odtud tato informace, poprvé jsem ty procenta počítal až dnes a dopadlo to jak vidíš ještě hůře!). Taky mi přiznal, že strašení tím, že americké verze SUBARU mají jiné komponenty (díly), je úplná blbost (tedy vyjma toho hybridu = 1.6-ky). Férovej chlap, škoda jen, že v té prodejně měl více sekaček na trávu a jiných blbostí, protože prodej aut by ho neuživil. Prostě nadšenec........... Ovšem to nic nemění na tom, že SUBARU je to nejlepší auto co znám........ ovšem něco shnilého je v království SUBARU ČR (EUROPE)..........