FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Jeto prostě maxiSHIT
Nemůžu si pomoct, ale musím souhlasit s názvem této rubriky. Jezdil jsem se čtyřmi služebními feldami a fakt je to KLUMPR. Jel jsem už v mnoha různých autech od trabucha po MB 600SEL. Felda mě překvapila hned tím, jak je "božsky" hlučná !
Při 130km/h jsem myslel,že jedu v Ikarusu. Originál rádio nestíhalo přehlušit ten rachot a trapné desetiwatové repráčky jen prskaly. Další věc - totálně nestabilní auto např. při bočním větru apod. Další - u 1.6 je debilní převodovka - po ujetí cca 20000km začala mlátit. Musela se vyměnit. Po ujetí cca 35000km byla Felda na generální opravě přední nápravy,protože byla skvěle vymlácená. Takhle bych mohl pokračovat dál... Nejvíc mě bere, jak zánovní Feldy HNIJOU !!! už jsem viděl spousta felícií s orezlíma dveřma, nahnilíma prahama a podobně orezlá místa.
Tak už dost, je to prostě nákupní taška aneb TOTAL *.
-
« Čelní okno na felicii
Škodovka dělá "nádherné" auta. Po cca 5-ti problémech, které se povedly odstranit ještě v záruce mi v Pátek prasklo samo od sebe čelní okno (v Pátek jsem auto zaparkoval - bez praskliny a v Sobotu ráno už tam byla). Co na to říkáš Bestiáši? Je to podle tebe normální? -
Diamant 27.04.00 22:25
« Re: Citlivost na boční vítr u Felicie Combi
Možno niečo nemáš celkom OK. Práve včera som absolvoval 1.030 km s Feliciou Combi a dával som si pozor na bočný vietor. Je pravdou, že po výjazde povedzme spoza protihlukovej bariéry a silnejšom bočnom vetre to pocítim, ale rozhodne sa nedá napísať, že by som s tým mal nejakú veľkú prácu. Keby som si nedával na to pozor, tak to ani neregistrujem. Inak pri pomerne vysokej priemernej rýchlosti 88 km/h som dosiahol s plným kufrom a jedným spolujazdcom až neuveriteľnú priemernú spotrebu 6,00 l (údaj pal. počítača). Podľa tankovania je to dokonca 5,91 l/100 km. Je to s motorom 1,3/50 a takúto spotrebu som dosiahol pri jazde okolo 110 km/h (v obciach samozrejme nie).to xxxxx: nevyšlo, hehe, tu také srandičky nie sú podporované (našťastie). -
« Citlivost na boční vítr u Felicie Combi
Upřesním podmínky. Zkoušeno s novou služební Felicií Combi 1.6, se kterou občas jezdím. Jednoduše řečeno, citlivost na boční vítr je na úrovni Škody 105-120. Pokud fouká boční vítr a vyjedu z lesa nebo míjím kamión, musím velmi intenzívně řídit, protože se auto značně rozhází. Porovnat můžu s Favoritem nebo krátkou Felicií, kde jsem podobné problémy nikdy neměl. Při jízdě po dálnici v bočním větru musím s Combi prostě stále korigovat směr. To bych u nového auta nikdy nečekal. S Golfem IV zkušenosti nemám, jezdil jsem jenom s II GTD, který byl na boční vítr zcela netečný. -
« Není všechno zlato ...
Jo, ještě jednu věc jsem zapoměl. "Dlouhá filcka" je hrozně citlivá na boční vítr. Člověk má pocit, jako by jel ve Š105-120. Ověřeno u kolegy, který jezdí doma právě Š125. Ten tvrdí, že se jeho "auto" chová úplně stejně jako Felicia Combi. Jedeš-li po dálnici, trochu fouká, a míjíš-li kamión, je o zábavu postaráno. Porovnávat můžu třeba s Kadettem Caravan (r.v. 91), který je přitom určitě konstrukčně starší. U toho jsem nikdy takový problém neměl. -
« Re: Zlatá felda - nemůžu se stěžovat
Jsem fakt překvapenej, čekal jsem spoustu přísnejch nekompromisních reakcí včetně návrhů na psychiatrický vyšetření. Jak se zdá, není to zas tak strašnej *, jak se jmenuje tohle téma.
To walther:
S tou Škodou 105 nebo VAZ bych se hádal. Za prvé bych se na tyhle stroje moc nespoléhal, že se do bodu B vůbec dostanu. Za druhé minimální náklady nejsou tak úplně pravda, auta tohoto věku se už dost prodraží na závadách. VAZ jsem měl, nic proti němu, ale rozhodně jsem na něm nenatočil 180.000 km bez závady. Nemluvě o spotřebě. Mimochodem, teď jsem si spočítal spotřebu na poslední nádrž - 6.09. To auto fakt jezdí zadarmo a to nejsem žádnej ploužič. Prostě jenom jezdím plynule a nestojím pořád na brzdě. -
« Bez nadpisu
Mame doma jednu Felicii a jednu Oktavku(TDI).
Obe jsou OK. Samozrejme je Oktavia o necem jinym ale vsechno stoji sve. Felda nas doveze take z bodu A na bod B ale za minimalni naklady. Staci srovnat ceny ND a sazbu za praci. Je to levne a solidni auto, testy v zahranici to dokazuji!