FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: precizne a kvalitne ?
to RSD: Ještě něco. Co ty si myslíš, můžem vůbec Octavii považovat za český auto? Já bych řekl, že ne. / Ještě jsem si vzpoměl na jednu zajímavost, který jsem se celkem zasmál. Jeden můj známý tvrdil, že Octavii nedali zadní stěrač proto, že ho nemá ani Passat. Potom by prý byla Passatu velkou konkurencí. No není to k zasmání? -
« Re: precizne a kvalitne ?
to RSD: Máš naprostou pravdu. Ten jejich marketing je super, málokdo to dokáže tak podat. Jen mi připadá, že v tý jejich posedlosti (jestli to tak můžu pojmenovat) se skrývá trochu "hitlerovskýho syndromu". Maj za nejlepší jen to svoje a ostatní je póvl. Např. pořád si stěžujou na naše dálnice. Já jel loni přes celý Německo jen po dálnicích a teda řeknu ti zlatá naše, dost kritizovaná, D1. V některých úsecích jsem myslel, že mi upadnou kola. Taky tvrdí, že se u nich nemůže stát něco jako zácpa, opět omyl. Stál jsem ve dvou a to pokaždý skoro 2 hodiny. Takže jak je vidět, nic moc. No a takhle to je asi i s těma autama- teda myslím, co se kritiky týče. / Ještě k tomu Fiatu. Jak jsem už psal, měli jsme dlouho jako rodinný vůz Fiat 125 Special. Byl to r.v. 69! Samozřejmě motor 2xOHC, 74kW a pětikvalt. Na tehdejší dobu celkem nářez. -
« Re: precizne a kvalitne ?
naprosto souhlasím s tvrzením že VW vs FIAT není černá ani bílá. Vždycky je to jen nějaký odstín šedé. Ten u Fiata je v mých očích trochu tmavější.
Co se týká zmiňované Alfy Romeo - mají vždycky při uvedení na trh šmrnc, sportovního ducha a skvělé jízdní vlastnosti. Kdybych měl srovnávat s němci tak je to italské BMW...jenže po pár letech je vždycky z Alfy obluda, a střízlivé ,oproti Alfě nenápadité BMW je najednou po deseti letech pořád in, zatímco Alfy se prodávají ...však to znáte. Netvrdím a nikdo tady ani z "odpůrců" italských auťáků ,že vozy VW, které tu rádi zase vy připomínáte jsou nejlepší a nejkvalitnější na světě. Tvrdím jen , že mají o 200% lepší marketing, o nějaké to procento lepší a samostatnější vývoj motorů, brzdí, řadí, nevržou a z té sugestivní stránky jsou pro mne hodnotnější. Jestli je někdo spokojený s Fiatem, tak mu to přece nevyvracím, a ať si příští auto (pokud byl teda spokojený) koupí třebas zase Fiata. Co se týče toho "technického náskoku Fiatů před VW již od r 1983, tak já bych to hodnotil pro Fiata spíš do r. 1983. Již v ranných sedmdesátých letech dělal Fiat 2X0HC, o motorech se tvrdilo ,že jsou nesmrtelné, karoserie, zvláště úpravců Bertone (X1/9) nebo Pinninfariny Fiat 124 Spider byly opravdu nádherné. Pak přišla éra Panda/Ritmo/Regata a pověst byla tatam.... -
« Re: precizne a kvalitne ?
to všem: Pro upřesnění, moje bývalé login bylo BROUK. No s tím, že italové to s tou kvalitou trochu nezvládaj, je fakt. Na druhou stranu naše rodina měla většinou Fiaty (od Fiat 125 Special po Cromu a Bravu) a nebyly s nima nikdy větší problémy. No a ke kvalitě německejch aut můžu říct jen to, že se jen tak vytahujou. Ono to zas tak slavný není. Např. Švédi dělaj výborně svoje Volvo a Saaba. Nebo Japonci, taková Toyota Camry, nebo moje oblíbená značka Subaru... Takže určitě nelze říct, že Němci jsou ti nejlepší. -
« Re: precizne a kvalitne ?
Je to presne tak jak pisi Ti dva panove prede mnou.Pokud tady nekdo hodla rozpitvavat kvalitu nemeckych a nekvalitu Italskych aut,jsem pro.Jelikoz vsak tomu jiz slouzi jina rubrika,tak to tady postrada smysl.Bavime-li se o kvalitnich autech,prosim vypuste slovo italske/a/y ze sveho slovniku.Vyjimkou je snad Alfa,jejimz hlavnim kladem je predevsim design a snad i podvozek,ani zde vsak rec o nejake kvalite nemuze byt, ani zbla oproti napr.Passatu.
V Brne mam zname, primo prodejce Fiatu.Co se tyka obchodu tak je to to nejlepsi,nejlevnejsi,nejkvalitnejsi.V praxi vsak vetsina managementu teto firmy jezdi v osvedcenych nemeckych autech/BMW,MB,VW/...proc asi???
Zajdeme-li s majitelem salonu na pivko,tak po prvnim pive jsou italove docela dobra auta,po tretim to ujde a po sestem jsou to ty nejvetsi * pod sluncem....JENZE se na tom daji vydelat chechtaky(zajemcu je vskutku dostatek,kdo by to nebral za tu cenu) a tedy az nazitri opet vystrizlivi a je z neho opet onen seriozni obchodnik, neda na Fiaty dopustit a prodava o sto pero. -
« Re: precizne a kvalitne ?
VW bylo už v roku 74 daleko před fiatem!!! Golf I byl tuším autem roku (ruku do ohně za to ale nedám). Vstřikování (samozřejmě jednobodové) bylo v Golfu už v roku 78 - copak dělal v té době Fiat? Počítače byly v Golfu II (zaleželo na verzi - v GTi byl vždycky). V Pasatech bylo MPI minimálně od roku 90 v motoru VR6. Od začátku vyroby Passatu III (rok 88) byly montovány jak karburátory tak jednobodové vstřikování. Některé karburátory byly vybavované katalyzátorem (i řízeným)!!! Co se týká turbodieselů byly montovány celkem tři typy - 1,6 59kW; 1,9 55kw; 1,9 TDi 66kW. O tom se Fiatu taky mohlo jenom zdát!!! -
« Re: precizne a kvalitne ?
..když se tu pořád MFilip ohání těma italskejma zázrakama, tak dneska jsem měl fakt zážitek. Kámoš dostal od taťky za index Fiata Bravo 1.4 V tomhle motoru jsem nikdy nejel a tak jsem za to usedl. V NIČEM LÍNĚJŠÍM JSEM OPRAVDU V ŽIVOTĚ NEJEL ! - to vám zde mohu odpřísáhnout na zdraví mých dvou dětí. Co se mi ale opravdu moooc líbilo byly prodřené (nechutně modré)sedačky od nastupování , a to nebylo starší než 4 roky!!! Navíc bych ti doporučil opravdu svezení s Octavií pro porovnání dílenského zpracování , zejména napojení přístrojové desky a jejího slícování ke dveřím, a chutně vrzající odkládací kapsou ve zmíněné Bravě. Kvalitu bych srovnal tak max. k Favoritu a to se na mě nezlob!(možná je Favorit ale živější než 1,4-ka). -
« precizne a kvalitne ?
To by mě fakt zajímalo kde byla Škoda s celým VW grupáčem, když Fiat vyráběl Uno (mimochodem auto roku 83), Uno Logo s MPI (rok 90), Cromu a Tipo (mimochodem pozink) nebo Tempru s TDS a intercoolerem (rok 92). O Škodě a Seatu škoda mluvit a Golf ani Passat v tý době ještě neměl ani počítač, ale jakési analogové obvody k řízení Lambdy a karburátoru. Faktem taky zůstáva, že všechny automobilky hodně pokročily, kvalita se srovnává, ale rozhodně bych nehodnotil kvalitu podle národa. P.S. kvalitní hodinky měli Švýcaři. -
« Re: frajeři v oktávkách!!!
Porad to tocis kolem jedineho argumentu, proc si nekoupit italske auto. Ten argument je, ze je to auto italske. Jiny argument proste nemas. Nezajimaji te vubec Bravy, Punta, ale poruchovost odvozujes od starsich Temper, Tip, Un Je zvlastni, ze zrovna ty si koupis auto od naroda, ktery ma v Evrope nevalnou povest, krome rceni "Co Cech, to muzikant". Asi namitnes, ze Skoda je vlastne nemecka, ale ono to s to nemeckou preciznosti nebude nijak slavne, kdyz fabriku opusti vuz, ktery je po 30 000 km malem nepojizdny a nebezpecny. Viz Fabia: kompletni vymena vsech kotoucu, vymena ridici jednotky. A co rikas na svy v sedacce ? Taky v pohode ? No, jen aby se nereklo, ze Skoda ma spatne dilenske zpracovani. Jestli se nepletu, tak na tyto fakta nebudes reagovat, pouze zase nekdy treba v jine rubrice vypustis oblibenou vetu: "italske auto si nekupuj, znama kvalita italskych aut,...." -
« Palubovky felicie
Nevie niekto, ci je nejaky rozdiel medzi palubovkou a pristrojovkou do roku ´98 a od roku ´98 (sivočierna). Ide mi hlavne o zapojenie pristrojovky a ci ich mozem dat novu palubovku s pristrojovkou do starsieho typu felicie (do ´98).
Vdaka.
P.S. Pasuje vypln z dverí felicie do dverí favorita? -
« Re: frajeři v oktávkách!!!
Ale to je prece hloupost.Ja proti Italskemu narodu nic nemam.Pokud jsem se k Italum vyjadroval,tak to bylo vzhledem k nekomu,treba Nemcum a za tim srovnanim si plne stojim.Italove auta sice neumi,ale zase umi spoustu jinych produktu docela dobre/napr.Campari,Pinot,Merlot/.Schopno… tohoto naroda vetsinou konci tam,kde je treba neco udelat precizne a kvalitne(nebo jsi slysel nekdy o kvalitnich ,presnych italskych hodinkach italskych mobilnich telefonech apod.???) a to je u vyroby aut dost podstatna vlastnost. -
« Kamil*
Nevykladej, ze nejsi ze sveho auta nadseny. Jen si precti sve prispevky, ktere jsi psal den po tunningu ( "opajim se rychlou jizdou" ). Nevim, co mas na mysli tvrzenim, ze jsi v rubrikach dal padne argumenty, proc by sis Fiat nikdy nekoupil. Jediny duvod, ktery vsudemozne uvadis je ten, ze to auto je proste italske a tomu narodu neveris. Pokud to je u tebe padny argument, podobne jako u predchoziho prispevku nemam, co bych k tomu dodal -
« Máte nějaký zkušenosti?
Omlouvám se, že ruším, ale nemáte náhodou někdo zkušenosti s lidma z "go.to/konkurence"? Chtěl bych se na ně obrátit, ale nevím.. Nějaký * ukrajinci po mně chtějí výpalný, jinak mi prej moje auto vylítne do vzduchu i se mnou. Už se mi ozval jeden člověk, že jsou prý velice schopný, ale potřeboval bych to potvrdit ještě od někoho jinýho.Děkuji -
« Re: frajeři v oktávkách!!!
Omlouvam se ten parametr je spravne 103 Kw,nejak jsem se upsal.Stejne jsou ty hodnoty jen priblizne.Jeste pridam KN filtr a mozna casem ladeny vyfuk a pak to jeste o neco povyroste.
Co se tyka tuningu,obrat se na p.Nade v rubrice autokomplex on Ti poskytne veskere info.
Jinak k Mfilipovi ,ze svehoi auta nejsem hotovy,obvzlaste kdyz jsem mel moznost testnout si Hondu S 2000,jak uz jsem tady nekde psal.
Pokud me ctes,tak muj nazor na Fiaty znas.Nehodlam to jiz vice komentovat,domnivam se ,ze v rubrice Wolff atd. jsem uvedl dostatecne padne argumenty. -
« Re: frajeři v oktávkách!!!
to: AlesK To musí bejt paráda. S těma gumama je mi to jasný. Taky bych na to musel hodit něco širšího, aspoň něco kolem 205tek. Bohužel mám zatím jen 13" kola a to mě příšerně žere. Kámoš má na kupátku 14", ale jen 195/60. Takže ty máš AlesiK asi Imprezu, že? Myslím, že jsem si vás tam taky "četl" v Subaru. Někdy se tam stavím, ať tady neotravuju s něčím, co se Felicií a Octavií netýká.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!