FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  13:05

    « Re: Vrzání ve sloupcích

    Zkus se podívat na dveřní spínače. U mé Feldy to dělaly. Mému kolegovi je v servisu vyměnili v záruce. Jinak nevím, možná by stačilo je vyndat a prostříknout silikonovým olejem, nebo nejakým mazadlem na plasty. Já jsem s tím zatím nic nedělal, protože se musej vytáhnout zevnitř sloupku, a to je docela drbačka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  12:50

    « Re: Zatekani do felicie

    Tak mne napadlo, nemuze to byt chladici kapalina z radiatoru ? Je to ale velmi nepravdepodobne, spis by to teklo do motoroveho prostoru. V tom pripade by ale voda byla mazlava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.00  11:53

    « Bez nadpisu

    S těma dveřma to zkusím, ikdyž tohle mi připadá spíš jako kdyby tam byla někde povolená matka, něco neutaženýho a ono to tak nějak divně klepe, ale každopádně díky.

    Zatékání předním sklem je známá věc. Máš porušené nebo jen trochu zahlé gumové těšnění kolem okna. Chce to dát nové těsnění nebo ho podlepit silikonem. Obojí je řešení, to druhé výrazně lacinější. Nejlepší je sklo sundat a prohlédnout jestli není poškozený plechový lem. Já tento problém na své Feldě řešil jako první, takže můžeš mít jistotu, že je to ono.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  08:51

    « Re:

    Jestli ti nevadi, ze nejsem priznivec Felicie a proto pisu do teto rubriky. O vrzani bych neco vedel, ale s tim skripanim mi to nejde do hlavy. V kazdem aute, co jsem kdy mel, mi vrzalo ( u Formana priserne ) gumove tesneni na ktere prilehaji dvere. Delaly to vsechny dvere, vzdy se tam po nejake dobe dostal prach a ja se z toho zejmena pri pomale jizde po nerovne silnici, nebo naklonu vozidla na stranu mohl zblaznit. Na nejakou dobu vzdy spolehlive pomohlo natrit vsechna tesneni vsech dveri silikonovym olejem. Nez s tim zacnes neco delat, zkus vsechny dvere krom patych otevrit a zavri je pouze zaklapnutim ( nedovrene dvere ). Dvere pak nebudou dolehat na tesneni a poznas jsetli to je ono. Pani, nez ja na to prisel, co mi to vrze !
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.00  07:08

    « Zatekani do felicie

    Vazeni kolegove, mam problem se zatekanim do felicie, zateka mi nekde v leve predni casti pod palubni deskou, predni okno jsem vyloucil, nemate nahodou nejake vlastni ci zprostredkovane zkusenosti, kudy tak tam muze teci...?
    Diky za kazdy nazor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.07.00  06:39

    « Bez nadpisu

    Zkusím se v tématu a Feliciích zeptat na něco ohledně Felicií. Doufám, že mě příznivci jakékoliv jiné značky neukamenují, že jim sem lezu. Něco mi klepe, vrže či skřípe jakoby ve sloupcích. Nevíte někdo, co by to mohlo být a popřp. jak na to ? Zámky mohu vyloučit. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  14:04

    « Re: Subjektivní x objektivní

    Neni co dodat. Je to takova pekna tecka za tim nasim pripadem. K tvym poslednim vetam: RSD je vysazeny na italske auta z kdo vi jakych dob a teprve nedavno jel poprve v Bravu, jeste k tomu ojetem a s nejslabsim motorem, co se do Brava kdy daval. To se pak tezko napravuje reputace Fiatu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  13:55

    « Dalsi total *

    Asi to sem vubec nepatri, ale mam tez jeden total * (bohuzel) a zlobi me centralni zamykani (bez dalkoveho ovladani). Je Daewoo Nexia. Stridave se nektere dnere neodemykaji a nezamykaji. Vedeni se zda byt v poradku, civky spinaji a v autorizovanem servisu krci rameny. Nemate nejaky tip? Nechte si prosim nazory tipu "kup si jine auto", "vetsi sracku nemuzes mit" a pod.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  12:50

    « Subjektivní x objektivní

    Jasně že z pohledu majitele je názor více méně subjektivní. Ale ruku na srdce, co tady hodnotíme? Z nadhledu jsou to všechno spotřební auta určité kategorie. Ani extrém zleva, ani z prava. Spousta aut od spousty výrobců má spoustu plusů a minusů a jde o to, co kdo považuje za prioritu a tak nějak když si to všechno sečte a podtrhne a porovná s cenou a náklady dostane výsledek. Názor by dostal nádech určité objektivity kdyby se například zprůměroval názor 20ti uživatelů jednoho modelu vozu po dejme tomu 3 letech provou. Hodně by taky mohli vyprávět mechanici, kteří rozmontovali spoustu aut a meli možnost je vidět z jiného pohledu než-li uživatel. Nikdy nezapomínejte na to, že výroba a prodej automobilů je především byznis a to hodně lukrativní. Výrobce, jeho reklama a potažmo různí renomovaní novináři jdou ruku v ruce za jediným cílem. Lidé mají taky značnou tendenci zveličovat a řekněme špatné zprávy se šíří mnohem rychleji, než-li dobré. Kapitolou jsou lide, a není jich málo, kteří vehementně šíří názor o nějaké značce či modelu a nikdy v daném autě ani nejeli. Ale to je realita.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  10:40

    « RSD

    to je prave ta subjektivnost. Taky mam pocit, ze auto, ktere se mi nelibi jede hur nez ostatni. Kdyz se ti nejake auto libi, prehlednes zase spoustu veci, ktere te u neoblibeneho auta biji do oci. Tim chci rict, ze jsme vsichni bez vyjimky subjektivni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  18:24

    « Re: precizne a kvalitne ?

    Jak napsal RDS čtyřkvalt se montoval ještě do nejslabších typů Golfa III, ale pětikvalt se objevil už V Golfu I, tuším kolem roku 80 a standartem byl už v Golfu II (opět kromě nejslabších modelů). Co se týká řízených katalyzátorů, nikde jsem nepsal, že se tím pádem standartně dodávaly počítače - psal jsem se se katalyzátory dodávaly už i s karburátory. To, že "nejnovější" techniku zavádějí Němci později než Itali bych připisoval hlavně tomu, že když Němci něco vyvinou, tak to nejdřív pořádně vyzkouší a až to funguje bez problému, tak to začnou montovat sériově.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  17:18

    « Re: mfilip

    promiň, nějak jsem to překouk. Jel jsem v Octavii 1.4 a subjektivně jela jako 1,6. Ta "ojetá" brava jela "zase subjektivně" o dost líněji a musela se víc vytáčet. Věřím, že připojit tripmastera , tak by to bylo jiný ale bohužel...je to jen můj názor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  13:14

    « Re: precizne a kvalitne ?

    Díky za upřesnění (u Golfa III to zamrzí), bohužel v neprospěch VW. Jinak né že by ten 4kvalt zas tak vadil, většinou je to zpřevodovaný dobře, takže se to dá přežít. Co se týká TD, tak taková Argenta s 2.5TD (dával se pak do Cromy), se vyráběla hodně dávno (jestli to bylo taky okolo 82, to bych se musel podívat).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.00  08:07

    « RSD

    vyjadris se k memu prispevku ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.00  17:35

    « Re: precizne a kvalitne ?

    ..jen poznámečku ruprechte. Němci dělali do motoru 1.3 čtyřkvalt i do Golfa III tuším až do mod. roku 92...Turbodiesely dělali němci v r.1982 a to do modelů Golf I (1,6). To k těm dálnicím (sic to tady asi nemá co dělat ) tak se mi opravdu líbí moc Belgický(hlavně to osvětlení).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.00  16:17

    « Re: precizne a kvalitne ?

    Fiati montovali sériově počítač se vstřikováním (a to i vícebodovým) a katalyzátory do všech svých modelů a motorů dávno před VW (ten je jak bylo uvedeno dával jen do lepších modelů jako GTI a VR6). Do ostatních si to netroufl nebo na to neměl. Co se týče třícestného katalyzátoru, tak to neznamená, že tam musí být počítač. Turbodiesely vyráběl Fiat taky dávno a to opět v mnoha objemech a do všech modelů.
    Jinak co se týče marketingu, tak ten mají němci skutečně lepší. Možná je to tím, aby ta svá auta prodali. Jsou to totiž opravdu krkouni. Málem bych zapoměl, že do svých modelů dlouho (tak r. 90) montovali standardně 4kvalt, jen aby ušetřili. Někdo to holt nemá zapotřebí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.00  14:00

    « Re: precizne a kvalitne ?

    Tak to jsi asi nejel v Octavii 1.4 MPI. Nebo si myslis, ze Bravo 1.4 12V 58 kW/1010 kg/170 km/h/12.5 s bude linejsi nez Octavie 1.4 MPI 44 kW /1175 kg/155 km/h/18.5 s ? Myslel jsem, ze pokud si z oboru, nebudes si delat zavery na lenivost Bravy/Brava po jednom svezeni ojetym Bravem. A pokud chces jeste vyse uvedene parametry srovnavat s Favoritem ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.07.00  20:14

    « Re: precizne a kvalitne ?

    POTLESK - to muzu jenom potvrdit - mel jsem Fiata
    (Tipo) - nejvetsi srot jakej jsem kdy mel.
    Fuj.. Italove neudelaj poradne NIC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.07.00  21:41

    « Re: precizne a kvalitne ?

    pro RSD: Hm, asi máš pravdu. Ty tři pruhy by bodly i tady. Bohužel když jsem v Německu jel třetím pruhem (a to celkem pořád), zdál se být nejplnější. Ten nejpomalejší byl celkem prázdný, byly to většinou auta s přívěsama. Prostřední byl většinou obsazen kamiony, autobusy a těmi pomalejšími. Bohužel ten nejrychlejší byl někdy téměř nejpomalejší, protože stačil jeden pomalej a bylo to. Asi to znáš. Co se ale kvalit dálnic týče, nejvíc se mi líbily ve Francii a k tomu ty jejich nádherný "aire" (odpočívadla) ve mě zanechaly nejhezčí vzpomínky. Pak jsou taky pěkný v Belgii, jestli je znáš, skoro celý osvětlený, což je velmi příjemné. Je fakt, že se naši mají co učit, a to nejen od Němců.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.07.00  19:26

    « Re: precizne a kvalitne ?

    to: Pierre No s těma dálnicema musím drobounce oponovat. V německu totiž do konce r. 2001 musí být všecny dálnice min. tříproudové(!), což se nám může jenom zdát... Navíc technologie výstavby jejich dálnic nemá v Evropě ani nikde jinde na světě obdoby. Co je ale pravda jsou páteční zácpy(které by snad měl eliminovat ten třetí pruh). K tomu Passatu a Octavii bych měl také něco. V roce 1996, kdy byla Octavia představena světu už skoro rok jezdil nový Passat. Jelikož jsou Ňěmci jako národ všeobecně krkouni, který by si nechali pro pfenig vrtat koleno, zdálo se jim při tomto uvedení, že koupí auto srovnatelné velikosti(opticky) ,navíc evokující vzhled Passata za mnohem nižší cenu. Na jaře 1997 , když se Octavia dostala na trh zaznamenali Němci opravdový zájem o Octavii, a tak zareagovali uvedením Bory, která je defakto technickým dvojčetem, kterému dali navíc do vínku jak jinak než vyspělejší techniku, a komfortnější vzezření. To s tím stěračem jsem nikde neslyšel, ale je to opravdu k pousmání... :o)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…