FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« e-mail do Škody Auto a.s.
Na svém autě Š Felicia se mi vyskytl následující problém, a to je vytékání chladící kapaliny přes víčko vyrovnávací nádržky. Byl jsem s tím servisu v Olomouci (Fromer a Jaromiš) a tam mi řekli, že je to konstrukční vada kterou má většina aut s tímto typem nádržky, a že to lze odstranit vložením plastového kroužku do hrdla nádržky za cenu 45,-Kč.Proti této ceně jsem se ohradil, ale bylo mi řečeno, že si mám ztěžovat jinde, tak píši Vám. Myslíte si, že je Váš přístup k tomuto problému je seriózní když chcete takovou cenu, za součástku, halířové hodnoty a navíc je to konstrukční vada? Kdyby Váš přístup byl seriózní, tak by jste tento plastový kroužek dávali zadarmo všem majitelům Felicií, třeba při ročních prohlídkách. Na tento dopis bych prosil Vaše vyjádření, jak se k tomuto problému stavíte. Tento dopis zveřejním v diskusním fóru na serveru AUTO.CZ.
Předem děkuji za vyjádření a za pružnější řešení obdobných problémů. Věřte, že takto značka Škoda na pověsti, již tak diskutované jenom ztrácí. -
« Re: precizne a kvalitne ?
Omlouvam se za pozdni reakci (byl jsem na dovolene), ale neda mi to. Shodou okolnosti mam 3 roky Golfa II Syncro(r.v.86). Tohle auto ma motor VW 1.8 typ GX. Motor se montoval do aut od r.v. 85 do r.v. 91 (tzn. skoro celou dobu, po kterou se vyrabel Golf II). Ma jak vicebodove vstrikovani, tak "pocitac" a taky rizeny kat. Kdyz se mrknu do "servisni prirucky", takrka vsechny Golfy II mely benzinove motory 1.8 (asi 13 typu), z nich pouhe 3 byly bez "pocitace". Kubatur benzin 1.6 a 1.3 bylo velmi malo. Ale i ty mely vetsinou "pocitac" (tedy lepe receno el. rizene vstrikovani) a tricestny kat. No a ctyrrychlostni prevodovku mely snad jen 1.3 -
« Re: vrzy vrzy
Nase firma si jako prvni auto poridila karburatoroveho Favorita r.v. 93 a ten byl naprosto perfektni. Zadne vrzani, nic. Jen hluk venkovniho proudeni vzduchu. Byl to taky duvod, proc jsem si jako sve auto tehdy vybral Formana z exportu. Ten Favorit byl tichoucky prvnich 70 000 km, pak jak se koupily Felicie byl drancovan, ale plasty nikdy nevrzaly. Nekolikrat jsem si toho Favorita pujcil domu, rozebiral oblozeni, abych zjistil proc nevrze a muj Forman jo. Neprisel jsem na to. Musi to byt pouzitym materialem. -
Diamant 14.07.00 23:10
« Re: vrzy vrzy
Ja musím zaklepať na drevo, ale moja Felicia je zatiaľ veľmi disciplínovaná. Nič v interiéri nerezonuje. Čo sa o rovnako starom Golfe povedať nedá. Rezonujú pravé zadné dvere, niečo ako keby v strede prístrojovky a samozrejme aj panel pomerne drahého autorádia Kenwood. -
« Re: vrzy vrzy
Ja radim jak zbesily, kdyz mi neco vrze. A prece jsem si koupil Fiata, i kdyz vzdy psali o vrzajicim interieru, ale musim zaklepat, je to O.K. Obcasne zavrzani na dlazebnich kostkach sve Brave promijim. Na Formanu jsem mel kvuli vrzani rozebrane snad uplne vse, palubku, kufr, strechovici, sloupky, ... Moc to stejne nepomohlo. Nejvic mne vytocila jedna vec. Vzdy se tesim, kdyz mne ceka nejaka dlouha cesta treba Liberec (450 km), nebo Brno (250 ),... . A vzdy a to si nedelam srandu, mi den nebo 2 dny predem zacalo neco pekelne povrzavat. K neuvereni jak mi to vzdy pokazilo zazitek z jizdy. Ackoliv jsem klidas, mel jsem chut vzit sekyru a rozmlatit to zku.vene auto.