FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Zhasínání motoru 1,6
Přátelé, nesetkali jste se se zhasínáním motoru u 1,6? Mě při plynulé jízdě (teplý motor)někdy na cca vteřinu zhasne motor, škubne, ale ihned se opět chytne a jde dál jakoby se nic nestalo. Ale stalo se mi, že motor zhasl úplně a auto se zastavilo. Okamžitě po zastavení nejde natočit ale asi po 1-2 minutách čekání chytne a jede normálně dál.V servisu jsem zatím nebyl (špatné zkušenosti), po výměně víčka rozdělovače a palce snad zmizelo chcípnutí (ještě jsem od výměny málo najel) ale škubnutí motoru se opět objevilo. Pro úplnost dodávám, že všechny konektory v motorovém prostoru mám čisté, motor nebyl nikdy myt tlakovou vodou. Napište prosím má-li někdo s takovou závadou zkušenost. -
Diamant 30.09.00 21:04
« 1,3 / 50 MPI vs. 1,9 / 47 D
Dnes som mal možnosť sa trochu ponaháňať s krátkou Feliciou 1,9 D. Ja mám Combi 1,3 / 50. Išlo o to, kto z koho. Musím povedať, že sme boli na tom s maximálkou skoro rovnako. Obaja sme išli, čo to dalo. Diaľnica má v tom mieste skoro nebadateľné stúpanie, takže sa to odohrávalo pri rýchlosti cca 165 km/h (opačným smerom je maximálka tak 172 km/h). Dieslák sa za mnou statočne držal, ale stále o trošku viacej zaostával. Ale fakt len o malilinký kúsok. Takže by som povedal, že je to tak na rovnako. A ešte dodatok. V oboch autách sme boli traja (ja som mal možno trošku ťažšiu posádku - možno o 40 kg?). -
« Re: Palubka
Neni to nic složitého, musíš si vzít kus stejného plastu jako je palubní deska a hladit s ním škrábanec. Tím srazíš hranu toho škrábance a jakoby ho zaleštíš. Nikdy ten škrábanec nezmizí na 100 %, ale tohle hodně pomáhá. Mám to vyzkoušené, ale je nutný stejný plast, kvůli tvrdosti a tak. -
« Re: Opravdu normální?
Moje Felcka dela to same (1.3 50kw MPI, r.98, najeto 36000km), po startu se nekdy nechce rozjet, jakoby se zahlcoval motor. Uz jsem se s tim skoro smiril, odhadem se to stava pri 1/3 rozjezdu a myslim, ze nezalezi na teplote nebo vlhkosti vzduchu - musim pak chvili pockat (5-20s) nez muzu zmacknout pedal plynu. Budu rad, kdyz nekdo zjisti cim to je :-) Jezdim casto s jinymi modernimi auty (Honda Accord, HR-V, Fiat Croma) a tohle jsem jeste u zadnyho nezazil... -
Diamant 28.09.00 22:31
« Re: Opravdu normální?
Moja Felka ale blbla už odnova. Myslím tým, že niekedy nechce krátko po štarte akcelerovať pri nižších otáčkach. Nakoľko je však hallova sonda pomerne drahá (990,- Sk), tak ju nehodlám len tak na slepo meniť. Pozeral som sa na kontakty priamo na RJ ako aj na sonde, ale všetko OK. Auto (motor) som tlakovou vodou neumýval nikdy. Tak neviem. -
« Re: Opravdu normální?
Moje felda před časem dělala podobné psí kusy. Ve třech značkových servisech nic nezjistili. Vždy to napíchli na diagnostiku a konstatovali že auto je v pořádku. Už jsem z toho byl nešťastnej a tak jsem začal procházet celou elektriku. Zjistil jsem, že byl úplně zaoxidovanej konektor čidla teploty nasávaného vzduchu. Stačilo jej vyčistit a nakonzervovat a bylo to OK. Musí se ale ještě na chvíli odpojit baterka a nejlépe spojit přívodní kabely. To proto, aby se řídící jednotka nastavila na základní nastavení. Usuzuji z toho, že jakmile mechanikům v servisu diagnostika VAG neukáže závadu, tak jsou bezradní a auto je pro ně v pořádku. -
« Re: Vytékání vosku
ano mam skusenost, ked som bol v lete bez mojho naburaneho auta, mal som pozicanu feldu s najazdenymi 10tkm, ked bolo vonku 38 st. zacal z 5tych dveri vytekat vosk, neviem preco, neviem co s tym, myslel som si o felde vselico, ale ze je robena len do 30 st. celzia ma fakt dostalo ;) -
Diamant 23.09.00 14:46
« Re: Vytékání vosku
A zabudli ste ešte na vytekanie z bočných dverí na podbeh. Ale tam vidno iba tmavé pruhy, nakoľko sa na vosk ihneď nalepí prach. Prvé leto som vosk statočne umýval benzínom. A teraz, po dvoch rokoch mám už celkom pokoj. Prebytočný vosk vytiekol a ten zvyšný sa stabilizoval. Takže je to OK.