FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: diamant
Chci se ohradit !!! :))). Ja jsem sice delal tuning, ale nereklamoval jsem unik kapaliny. A zase obracene. Ten co reklamoval unik nedelal tuning. Mas to trochu pomotane. Ale jinak si myslim, ze na tom neni nic divneho. Proc platit 45Kc za gumicku v cene 2Kc ? -
« Re: Opravdu normální?
Neni draha, tot otazka. V prostredi automobiloveho trhu, ktery si tady udelala Skoda vypada Felicie levneji. Uz za komunistu se rikalo, ze pulka ceny Skody jsou dily a zbytek patri statu. Vzhledem k "levnejsi" pracovni sile, levnejsim ceskym dilum, nezatizeni clem ( EU tusim 3%, zbytek 15 % ), atd. by ale odstup Felicie od napr. Twinga, Corsy, drive Punta I mohl byt mnohem vetsi. Co myslite ? -
« Palub. pocitac
Chcem namontovat pal. pocitac felicie do favorita ´92 s karburatorom a menenou palubkou z felicie. Mam prietokomer, ktory by teoreticky mohol snimat prietok benzinu. Dava 8500 impulzov na liter benzinu. Nevie niekto, kolko impulzov dava jednotka felicie pre pal. pocitac, ale sa to meria nejako inak? Vdaka. -
« Re: Zhasínání motoru 1,6
Mam podobnou zkušenost. Při vytočení otáček a následném poklesu motor někdy chcípne. Měl jsem dojem, že se to stalo po přestavbě na LPG, ale dělá to i na benzin. Stalo se to asi 2x do měsíce, jak kdy, takže jsem to toleroval, ale nyní se mi stalo, že jsem ujel 200km po dálnici, auto odstavil a druhy den při startu se volnoběžné otáčky držely příliš vysoko. Po 5ti minutách motor volnoběh vůbec neudrží a musel jsem napnout lanko od plynu v motoru, abych dojel domů. Dnes (asi po ujetí 300km od závady) jsem zjistil, že volnoběh opět někdy drží, ale na asi 1500-2000ot. Závadu typuju na nějaké čidlo, u kterého se otřesama projevuje studeny spoj, ale odpoledne budu moudřejší, zkusím na doporučení jeden servis. -
Diamant 01.10.00 21:42
« Re: Zhasínání motoru 1,6
Fotríkovi auto po istej dobe jazdy zdochlo. Po chvíli šlo naštarovať a zase trochi išlo. Mysleli sme, že je to zanesený palivový filter (a je poriadne zašitý). Nebol. Mysleli sme na sitko v nádrži. Bolo pomerne čisté. Napokon sa ukázalo, že bol po vystriekaní motora zamoknutý konektor na snímači teploty nasávaného vzduchu. Ale nie od strany kontaktov, ale zatieklo do neho zo strany, kadiaľ vstupujú vodiče. Pritom sa závada začala prejavovať až večer, po cca 10 hod po vystriekaní a robilo to aj na ďalší deň.