FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.10.00  13:47

    « Re: Felicia - motory des, podvozek des

    Kdo psal tento příspěvek neví o motorech vůbec nic. Možná, že si většina majitelů vozidel spadající do skupiny VW všimla, že je několik motorů stejné kubatůry lišící se výkonem. Uvedu jako příklad 1,4 (44kw),(55kw), 1,6(55kw),(74kw),1,8(55kw),(66kw). 1,9 Tdi(66kw),(81kw) a tak bych mohl pokračovat dále. Je to proto, aby si zákazník mohl vybrat s co nejširší palety nabízených motorů. Ještě k té opovrhované 1,6(55kw), vím že se jedná o dlouhozdvihový osmiventilový motor, ale právě proto je motor nadprůměrně pružný v nízkých otáčkách a v pružnosti se mu ani zdaleka nevyrovná přemodernizovaná "stokoňová" 1,4 ve Fabii. Pro ty kteří to náhodou neví ten samý motor se montoval do VW trojky, Venta, Pola a starého Seatu Toleda, Cordoby, Ibizi, ale pouze s jednobodovým vstřikováním a nikdo si nestěžoval. Pod kapotou Felicie je tento motor jedinečný a kdyby nebyl zřejmě záměrně "uškrcen" měl by kolem těch 65kW jako osmiventilová konkurence v daleko těžších autech. Teď má kolem 60 kW v 5 000 ot/min. Měřeno na brzdě v časopisu Autotip, někdy na jaře.
    Ještě k tomu sklu zasazeného do gumy. Určitě se každému někdy stalo že sklo prasklo od kamínku apod. Mně na škodovce bude stát výměna cca 1800,-kč za nové sklo, gumové těsnění použiju staré a výměnu si udělám sám. Nehleďe na to, že guma pohltí i pnutí vznikající v rámu. Majitel zahraničního vozu a dnes i Octávie a Fábie si musí koupit kromě skla i drahé lepidlo a výměnu nechat provést v "odborném" servisu, protože svépomocí si ti troufne vyměnit málokdo. Co říci závěrem Cafa by neměl "cafrat" do něčeho čemu nerozumí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 20.10.00  21:17

    « Re: bateria

    No ja mám v aute kadečo (inteligentné el. okná, centrál s DO, kopu srandičiek ako inteligentná kontrola stavu kvapaliny v ostrekovači s procesorom, dodatočný imobilizér, vyhrievanie zrkadiel, hmlovky, autorádio) a nikdy som nemal vybitú batériu. A to auto stálo v garáži raz aj vyše mesiaca.


    Inak by som mal záujem o bližšie info o dodatočnom zabezpečení na adresu diamant@ke.telecom.sk

  • 00 Reagovat !

    foto

    20.10.00  15:19

    « bateria

    Feliciu mam rok a pol (27000Km). Problemy sa vyskytli uz minulu zimu. Asi 4x som mal uplne vybitu bateriu!? V servise mi tvrdili, ze mam silne autoradio (30W), ktore vsak sluzilo
    predtym bezproblemov v starsom favorite.
    Toto leto(!) mi ta bateria odisla uplne,
    takze uz tam mam rakusku a s vacsou kapacitou 55Ah a zatial sa drzi dobre...inac mam elekricke ovl.okien a alarm (Magic)ale to by snad nemalo robit problem a na skrat to nevyzera.
    Po 15000Km mi dotahovali silentblok pri prevodovke (klepot), korigoval sa obsah chlad.kvapaliny (hrdlo) a svetlomety,
    ktore uz zase svietia kdesi do pr...
    Pripajam sa este k zlepsovaku na protimysacie zariadenie do motorovej casti!!! Je to paradox, ale inak som s feldou celkom spokojny. Je dobra do mesta a na kratke trate.
    Mal niekto podobne problemy s elektrikou?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.00  14:42

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Že neexistuje za tu cenu konkurenčí auto. No už si jí běžím za tu cenu koupit, než mi jí přestanou vyrábět. Někteří lidé jsou fakt nepoučitelný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.00  14:24

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    To TopPower: Prestoze by to patrilo spise do rubriky zabezpeceni, reaguji na dotaz. Do dveri mi montovali plechove vyztuhy proti vypaceni zamku (vlastni zkusenost - oprava 4000) a ochranne plechove kryty kolem mechanismu zamku proti vyhackovani. Navic tam mam namontovanu jednoduchou malou desticku, ktera pri zavrenych dverich u ridice zabranuje z tohoto mista otevrit kufr, kdyz by zlodej ohnul ridicovy dvere a zatahnul za dalkove otevirani kufru (coz se udajne casto deje). Navic je u mechanismu patych dveri namontovana takova zapadka proti moznosti otevreni zadnich dveri prekonanim tohoto zamku (coz se taky casto deje, at uz navrtanim male dirky nebo silou). Cele se to jmenuje Felicia Safe, vyrabi to HTCentr ValMez, tam jsem si to nechal i namontovat a suma sumarum vcetne montaze me to stalo nejakych 600Kc. Pokud vim, vyztuhy proti vypaceni se od modeloveho roku 99 montuji standardne uz ve Skodovce (ale plastove) a zminovana zapadka na mechanismu zamku patych dveri taky. Pokud nekdo vite neco vic o tomhle tematu, rad bych si precetl. Ahoj. Wendoul.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.00  13:04

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Ale no tak. Nerikam, ze je felicie nejhorsi, ale tvrdit, ze je za tu cenu nejlepsi ... Mnoha auta jsou v mnoha smerech ( vnitrni prostor, motoricky ) lepsi. Stoji sice o 15 - 20 000 vice, ale treba diky nizsi spotrebe o 1l /100km mate tento rozdil po 7 000 km zpatky a pak jezdite levneji a levneji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.10.00  10:39

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Zminujes se o nejakych ochrannych prvcich do dveri, jeste jsem o tom neslyses. Co je to zac? Dik
    Jinak s Felicii jsem velmi spokojen, za ty penize neexistuje konkurencni nove auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.10.00  08:35

    « Bez nadpisu

    Kde je vlami&spol. ? Proc nic nerika na 2073 ?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 19.10.00  22:22

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Môžem sa prikloniť k názoru, že Felicia (mám model 98) je celom podarené auto. Najviac ma prekvapil fakt, že v interiéri ozaj nič nedrnčí a nevŕzga. A to ani v zime. Je pravda, že 50 kW nie je na trhanie asfaltu, ale sá sa s tým jazdiť pomerne rýchlo. Treba si na ten motor len zvyknúť. A k tej spotrebe - bežne zvládm aj s posádkou trasu KE-BA (400 km) so spotrebou 5,9 l a priemernou rýchlosťou 89 km/h. Rekord je na trase 40 km spotreba 4,5 l. Vždy sa však zmestím do 6,5 l. Taktiež som mal problém s chl. kvapalinou (už vyriešené) a občas (po prečistení kontaktov menej - sporadicky) sa autu po štarte nechce a po chvíli vyrazí ako divé.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.00  10:48

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Ahoj. Nejdriv co se tyka spolehlivosti v mem pripade. Moje Felicia 1998 50kw po 2 letech bez problemu, krome onoho jiz tolikrat zminovaneho uniku chladici kapaliny a krouzku za 45Kc. Drnceni v jednech dverich se mi nyni sice zacalo ozyvat, ale pripocitavam to nedavne montazi ochrannych prvku do dveri, kdy se musely sundat vsechny plastove casti zevnitr. Bezne jezdim za 6.3 l/100km. Pokud jezdim ve meste nebo se prudce rozjizdim a vytacim to, tak za 6.7-6.9 l/100km. Co se tyka ozirani vyplne pod kapotou a na mezipricce, u nasich na baraku mne to zacly zrat kuny. Nastesti jsem na to brzy prisel a vyresil jsem to nekolika naftalinovymi kulickami rozmistenymi ruzne pod kapotou. Od te doby mam pokoj. Takze zatim spokojenost, jen ten leasing se mi uz moc platit nechce... Wendoul.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.10.00  10:30

    « Bez nadpisu

    * sezraly, delaly si pelech ... Horsi jsou ale hadi v Australii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.00  09:58

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Mám dobré zkušenosti s Feldou (r.v. 98), jezdil jsem už v životě s více značkama ( Honda, Toyota, Nissan, Mercedes,Subaru), ale Felda mne překvapila svou spolehlivostí a nenáročností. Dostal jsem ji od firmy, když měla najeto 60 t. km, teď mám najeto 75 t. a bez problémů. Interier je sice pěkně hnusnej, ale nic nevrže a nedrnčí (občasnou vyjímkou jsou zámky dveří). To víc vrže třeba Subaru nebo Toyota. S těma myšima je to opravdu divný, protože mě tu výplň taky sežraly.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.10.00  09:46

    « Bez nadpisu

    Jako priklad uvedu srovnani na [odkaz] Kdyz to prevlecu do felicii, pripoctu o 1000 Kc levnejsi ruceni ( 1.3 ) ( nez u srovnavanych ), polovicni interval vymeny oleje a filtru u Felicie 1.9 D. Ve srovnani je cenovy rozdil mezi naftou a benzinem 6 Kc, coz v soucanosti neplati. Ani Bio dnes nema od Naturalu odstup 6 Kc, navic nepatrne s vyssi spotrebou. Dale z vlastni zkusenosti vim, ze se da s 1.3 50 kW Felicii bez problemu jezdit na 6 l/100 km. Myslim si, ze kdo si chce poridit nove auto a chce s nim najet vice jak 120 000 km, mozna se mu vyplati diesel pri vyssi starostlivosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.10.00  09:35

    « Re: Don Pablo Felicia - motory des, podvozek des

    Při výrobě Felicií by měli montovat pastičky na myši, zkus to přihlásit jako zlepšovák.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.10.00  22:21

    « Cafa, Ty jsi ale opravdu *

    That's all, folks.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.00  20:26

    « Re: Felicia - motory des, podvozek des /DIESEL!

    .... předešlý příspěvek jen dokladuje, že Felicia Diesel je dobrá volba. Škoda, že do ní nemontují Turbodiesel, mohla by mít větší akceleraci a stačil by menší objem.....
    Ale pozor, oněch problémových benzíňáku moc nebude... doma máme kromě dvou Felicí Diesel ještě jednu 50kW (2 roky, 75000 km) a ta je naprosto spolehlivá! Je to pech kápnout zrovna na brak.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.00  19:55

    « Re: Felicia - motory des, podvozek des

    Souhlasim bidnou kvalitou, letos jsme koupili firemni feldu 50kW a hruza. Furt klepot z motoru. Po dvou tisicich slaby vykon, v servisu museli premazat ridici jednotku. Ve trech tisicich to samy. V peti tisicich zacali rukou!! dotahovat povoleny srouby na hlave valcu. V sedmi tisicich nam vymenili ventil ktery se uplne rozklepal takze byl o kus kratsi nez ostatni. Nakonec nam jeste zacali zrat mysi tu vypln co je mezi motorem a kabinou.. Takze jsem zvedav jestli se to auto driv rozsype nebo ho sezerou mysi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.10.00  19:43

    « Re: Felicia 1.9 D /zamyšlení

    Tak to se trochu rozepíšu, protože jsem o tom dlouho přemýšlel. Provozní náklady nejsou vyšší u dieselu než u benzínu, i když nafta podraží na úroveň benzínu (a tomu nevěřím - je tu silné lobby - stavebnictví, dopravci, dráhy, ostatně i zemědělci). Rozdíl ve spotřebě (5 litrů nafty nebo 7-7,5 litrů benzínu) je stále značný. Ano, výměna oleje je 2x častější (po 7500 km) a olej je dražší (výměna 5 litrů oleje s olejovým filtrem přijde na 750 Kč po 7500 km, ale v případě syntetického na 1200 Kč na 15000 km), takže si nutno připočíst ke kilometru náklad 8-10 haléřů, ale to přeci není tak hrozný. Důležité je, že náklad na naftu mám 1,2-1,3 Kč/km a to se chystám tankovat bionaftu, která je o 5 Kč levnější, jen je nutno vyměnit pryžové hadičky v palivové soustavě, ačkoliv mnozí tvrdí, že tankovat ob jednu nádrž bionaftou je v pohodě. A to nemluvím o tom, že se nafta, na rozdíl od benzínu, dá sehnat i jiným způsobem (i když sovětská vojska už tu nejsou). PLYN do 50kW Felicie? Uvažoval jsem o tom. Ale co těch 25000 Kč za pořízení? A furt to vozíte (kilogramy, místo) s sebou a není místo na bagáž a spotřeba je asi o 1 litr plynu větší a o kolik se zvýší cena plynu (!) a co to vlastně dělá s motorem (což nikdo neví) a kolik stojí povinná prohlídka u plynařů a dyk to je nakonec pohon na benzín a plyn dohromady. Těch "ale" je hodně. Jediná výhoda je dlouhý "akční rádius", ačkoliv já u nafty najedu na nádrž 810 km a to mi zatím stačí. ALE JE PRAVDA, že servis dieselu je dražší a zákonná pojistka je nechutně drahá, z čehož pramení, že diesel se vyplatí, když se jezdí hodně. Benzín (50kW) se vyplatí, když se jezdí občas, ne plně naložen a s citem.... (spotřeba). Co vy na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.00  18:21

    « Re: Felicia 1.9 D

    To mně připadá výhodnější 1,3 s LPG nežli diesel.Pořizovací cena nižší,palivo levnější,provozní náklady nižší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.10.00  10:28

    « Re: Felicia 1.9 D

    Je pravdou, že cena nafty se srovnává s cenou benzinu, ale sále se vyplatí vznětový (provozně) motor, ačkoliv náklady na údržbu jsou vyšší než u zážehového. Počítal jsem to a je to tak. Ceny olejů a filtrů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…