FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« vlami ad 2140.
Tvrdim v 2133, ze u ojetych aut, kde je diesel o 15-20 000 Kc drazsi je situace priznivejsi. Netvrdim, ze je to mooc. Je to prijatelnejsi. U Felicie by bylo spravedlivejsich 5-10 000 Kc. Ale tvych 20-30 000 Kc je podle mne mooc. Buhuzel clovek nevidi inzerujici auta vedle sebe na place, ale podle ceny v inzeratech a kriteriich pocet km, rok vyroby, vybava je rozdil skutecne 15-20 000 Kc. www.avizo.cz -
"-- skrytý --" 13.11.00 22:47
« Re: Zatekani
Jo jasne, se zatekanim jsme tady vzbourili celou neFelicijni verejnost, ze si mysleli, ze nam tece az do bot a hned do noveho auta. Teklo mi take do kufru pres gumove tesneni patych dveri, ale stacilo pretmelit (rekli si za to ve Skoda-servisu 45 Kc i s praci) a je to v pohode. Mam 4-letou Felicii, tudiz nikoliv novou. Predchozi majitel na to kaslal a radeji koupil do kufru velkou gumovou podlozku (pekne draha zalezitost), cimz mi udelal radost... Doporucuji - moc prakticke! -
« Re: Zatekani
Dekuji za namety kolem zatekani, teklo kolem tesneni zadnich dveri. V pravem hornim rohu je malicka prohluben , kde tesneni nedolehalo a bylo potreba pretmelit, takze vlastne nic hrozneho.
Jinak jsem spokojeny (klepu ...) a zatim jinak zadne problemy. Tolik ma zkusenost pro ty, kterym se muze prihodit neco podobneho.
Jinak podle slov serv. technika - udajne neni u Felicii zadna zavazna vada, ktera by se opakovala, pouze drive se stavalo, ze se porouchalo cidlo otacek (je mozno vymenit i svepomoci), ktera se projevi tim, ze motor po urcite dobe vysadi a po pauze opet naskoci. Doporucoval na delsi cesty (do zahranici) mit nahradni. Nevim jestli je tato zavada jeste aktualni. Jarda -
« Re: 2139-výfuk
Musím tě ubezpečit, že zadní tlumič výfuku na tu HONDU stojí opravdu od 3 500 Kč, samo v závislosti na výrobci atd.
Na COLTA, ale taky asi tak, takže za 8 500 toho muselo být měněno asi více.
Pokud zadní tlumič na FELICII stál 1850 tak to snad musí být z titanu ne?
Pokud si vzpomínám, tak v příspěvku, na který jsi reagoval se mluvilo o zadním tlumiči výfuku a ten se dá v pohodě sehnat pod 1 000 Kč. -
"-- skrytý --" 13.11.00 18:35
« Re: zatekani
Jeste kus vety k mfilip 2133: Rozdil u ojetiny [do 100 tis. km, cca 3-4 roky stare] u Felicie diesel a Felicie MPI je cca 20-30 Kc (viz inzeraty). To je mooc? Ja myslim, ze ne. Ale musi se s naftakem hodne jezdit, ne jen popojizdet, na courání staci uspornejsi benzinak. -
"-- skrytý --" 13.11.00 18:30
« Re: zatekani a výrobce
Flash 2132: Z tve odpovedi je citit, ze myslis koupi a zatekani u uplne noveho auta (dieselu). Tak to ne, mam 4 roky starou Feldu 1,9D combi. Novy naftak se koupit dnes neda. Je prilis drahy a naklady se opravdu vraci az po ujeti 100 000 km a to se musi jeste hooodne jezdit - kvuli drahe pojistce (30000 km rocne?). V tom se asi shodneme vsichni? Kazdopadne souhlasim s sthm: 2134.
Flash 2130: Ten vyfuk u Hondy za 3000 Kc - to bych se divil. Japonci jsou opravdu nejspolehlivejsi - to ano, ale ta cena nahradnich dilu.... Meli jsme Mitsubishi Colt (takovej malej kram) - novy vyfuk stal 8500 Kc (vymena po 120 tis. km). U Feldy combi ho menil majitel prede mnou (v 80. tis. km) za 1850 Kc. Ale o tom uz zde byla nekde rec.
K ty Fabii - cena nahr. dilu je opravdu vysoka, az dozijou S105-120 a i Feldy, jsem zvedav, v cem bude normalni cesky clovicek jezdit. -
« Re: zatekani a výrobce
V jednom s Tebou ale musím souhlasit milý Fleąi, ceny náhradních dílů zahraničních automobilek se téměř srovnávají se ąkodovkou, ale co se dá dělat, ©koda je stále nejlevnějąí. Co se týče kvality, asi nemohu posoudit, mně výfuk jeątě neupadl a mám na tom najeto 73 tis. km (Felicie 1.9D). Náhradní díly jsou samozřejmě drahé jako ty západní (fuj). Nemám naątěstí na tomto voze ľádné závady a ani ľádné neplánuji, přestoľe jsem jiľ v servisu byl jako VlaMi. Nechal jsem si to přezout, vyváľit a vyměnit zadní tlumiče. Auto je spolehlivé, úplně v pohodě(alespoň si to myslím). Ono straąně záleľí, jak se k tomu autu chováą, víą ?? Někdo to bere jako kus plechu, někdo to opraąuje a zamazává kaľdou dírku po kamínku - proto ten strach o zatékání, atd. Co máą vlastně Ty za fáro ??? -
« re Flash
vlastně jsem zapoměl na seřízení vstřikovacích tlaků cca při 100tis km.A od té doby jezdím na Seta disel a zatím bez jakých koliv problémů.
Po městě (do práce a zpět dohromady 10km takže vlastně studený motor) spotřeba 6,0-6,5 jinak mimo
město v pohodě 5,5l/ 100km plně naložený auto. -
« re Flash
Rozhodující je samozřejmě pořizovací cena .
Mám 1,9D combi chtěl jsem velký zavazadlový
prostor a nízké náklady na km. A cenu kolem
100 tis. to se už těžko vybírá . Felda měla najeto 40 000tis a dnes již má bez pár km 100tis.
A kromě úpravy žhavení a pravidelné výměny oleje
cca po 10-15tis km (plná syntetika i s filtrem a prací cca 1000kč) a při 90 tis. km preventivní výměna rozvodového řemenu nebyly nutné žádné investice (nepočítám výměnu 5 dveří do kterých
mě najeli se žigulíkem). Tak si myslím že to auto až tak špatné není ,ale souhlasím s tím že bych
ho určitě nekupoval nové za ty peníze co za to chtěj. To raději třeba jetého Pasata nebo Mercedes. -
« Re: zatekani
Konkretne u Felicie nevidim 50 - 60 000 Kc rozdil u dieslu tak rychle vratny. Pri kratsich vymenach, srovnavacich se cen nafty s benzinem ( pardon bio, ale po uprave rozvodu, s moznym ocekavanim problemu s vazanim vody ). U nove Felicie bude podle mne navratnost daleko za 100 000 km. Delsi, nez u Fabie, Octavie. U ojetin s rozdilem 15-20 000 Kc v porizovaci cene je uz ta situace priznivejsi. Vetsinou vsak tyto ojete diesly v bazarech vlastnily ruzne firmy, takze se daji ocekat problemy zpusobene provozovani auta. Zajimave bude srovnani nakladu, pokud se pujde s temito auty zucastnit chystaneho srovnani pri yaris x fabia. Felicie benzin ma sice levnejsi soucastky, diesel kvuli nemeckemu puvodu ma uz ale motoricke soucasti cenove srovnatelne s konkurenci. Levnejsi soucastky a statistika TUV ( felicie 13. od konce ), problemy s korozi ( i kdyz v zaruce odstranitelnou ), zatekani, atd. neni pro mne dobra volba. -
« Re: zatekani
neni to az tak bleskove, ale prece... Podle me se neda rict, ze skodovka ma nejlevnejsi dily, to podle me platilo pro skodu 105, 120(mozna jeste pro favorita) atp., ale felda, oktavka a nedej boze fabia jsou s cenou dilu uuuuplne nekde jinde. A clovek taky musi prihlednout k trvanlivosti dilu = maly priklad. me byvale auto honda prelude z roku 1987 - vymena posledni casti vyfuku po 13 letech provozu a 180000 km(a to nebyla ta vymena ani moc nutna) vs. skoda felicia glx r.v. 1997 - v roce 1998 ji zrezivel a ZA JIZDY upadl vyfuk. vyfuk na prelude 3500,- vs. vyfuk na feliciu ?2000,-? A ted k te spotrebe, od roku cca 95 se najde jen velice malo aut se srovnatelnym vykonem k felicii/octavii, ktere by nemely stejnou nebo spise nizsi spotrebu - clovek se jen musi podivat mimo *zacarovany* koncernovy kruh - skoda, seat, vw. tim prispevkem nize bych do vas skodovkaru nechtel nejak vrtat nebo co, ale zkuste pri koupi noveho vozu nejdriv udelat malou sondu trhu a ne se hned hnat pro skodovku. -
« Re: zatekani
TO FLASH: Souhlasím s Vlamim, ale je fakt ten, že Felicie 1.9 D neni zas až tak úsporné auto, atd., jsou úspornější, ale stále je ještě na špičce úspornosti a jiných předností. Nicméně co se týče zatékání, do každého auta zatéká, záleží na zubu času. Nejlepší a nejodolnější proti jakémukoliv zatékání jsou ponorky - je to vyzkoušené. Vyrábí se od 1. sv. války, ale nejsou tak často k dostání. Jsou velice drahé a provoz na našich špatných silnicích není také ještě zcela vyřešen. Sám mohu potvrdit, že čëské Felicie je na kapsu mjitele nejšetrnější, neboť v rámci ČR existuje široký trh s náhradními díly a auty vůbec. Co je to dobré auto ??? Dá mi někdo bleskovou odpověď ??? Třeba Flash ??? (:o)) -
"-- skrytý --" 09.11.00 17:58
« Re: zatekani
To FLASH: Tvoje rada je pekne dementni. Neresi nic a ani nic nesdeluje - co to je poradne auto? V tomto posouzeni se asi neshodneme, kazdy ma jine predstavy. Pro mne je solidni auto takove, ktere ma nizkou spotrebu (bio)nafty, je spolehlive, prostorne (combi), nahradni dily jsou levne (Skoda, Opel...) a servis je na kazdem rohu.
Kazdy ma asi jine priroty, ale mne z tohoto vychazi jen malo vozů.