FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Spotřeba 1,3 MPI 40 kW
Za posledni dva mesice mi o 1 l stoupla spotreba na rok stare Felde. Mam najeto 18tis. Mel jsem 5,8 nyni jezdim za 6,7. Jezdim stale stejne trasy stejnym stylem, ne sportovne, tak primerene v 1-2 osobach. V nejake konferenci kdosi tvrdil, ze 30tis. svicky nevydrzi na F. ani nahodou a ze vymenou klesne spotreba a stoupne vykon. Co vy na to ? Jsem laik, takze si necham poradit. -
« Re: Odhlucneni
No ja som pouzil prave tie "firemne pakety", teda jeden a razom je to o inom. Ciastocne zmizol aj ten zvuk sijacieho stroja. Ale co sa neda dobre odhlucnit su napravy. To som sa mohol aj rozkrajat. Inak kamarat lepil do motora molitan a vysledok bol podobny tomu mojmu. Este by bolo dobre oblepit cely motorovy priesto, pretoze predsa, hluk sa siri aj po blatnikoch. Ale co by na to povedali v servise ??? -
« Odhlucneni
Mam navrh na male tema k diskusi - odhlucneni vozu Felicia (1.3 MPI). Pri reseni zatekani jsem vytahl koberce atd., coz jak jsem zjistil ma na hluk dost velky vliv a tak se ptam, ma nekdo zkusenosti s dodatecnym odhlucnovanim felicii (nemyslim tim firemni pakety). Napr. Lepeni desek z PUR peny (karimatky?) na motorovou prepazku atp.
Stejne tak se mi nese do interieru zvuk siciho stroje, kdyz nastavim privod vzduchu nahoru na predni okno (spatna zvukova izolace telesa vymeniku vzduchu?). Poradte, prosim...
-
« Re: Zatekani
Vložka na dno kufru není vůbec drahá záležitost třeba na Fabii se koukni na www.martinek-auto.cz tam ji mají za 580Kč. Je to fakt dobrá věc v kufru můžeš mít třeba 3cm vody a nevadí nebo hromádku písku či něčeho jiného pokud vozíš psy:-). Věřím, že budou mít i na jiné vozy a když ne tam tak jinde. Já ji mám a kufr je stále jako nový.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!