FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Anonymové .
Mohli by mi pánové Jarda a Bobík vysvětlit,jaký rozdíl je mezi tím ,že se přihlásím(podepíšu) jako
Bobík,Jarda nebo anonym??? Copak si myslíš bobíku,že já tě teď znám líp???Já se můžu přihlásit jako Jaroslav Mrkvička,Praha 6,ul.Výstavní 465.Už mě znáš.Myslíš že nějaký podpis na inetu něco znamená.Přemýšlej o tom.
Ahoj Jarda,Bobík,Frantík,Pepe,Karel,
Vašek,Lumír,Petr... -
« Re: Špatná nebo dobrá ?
Vašku máš pravdu.Felicia totiž není šmejd.To o ní jen říkají závistiví vlastníci Fordů,Opelů,Mazd a jiných šmejdů,kteří na pořádné České auto nemají,a tak jen závidí a pomlouvají.Nevědí co je dobré.
Vivat SKODA.
Majitel zánovní Felicie a několika klobouků -
"-- skrytý --" 10.02.99 06:36
« Špatná nebo dobrá ?
Ahojte,
doufám, že mě za můj příspěvek neukamenujete, ale já mám již třetím rokem krátkou Feldu 1,6 a jsem nadmíru spokojen. Zatím žádná oprava, žádné vrzání či skřípání, žádný kiks - prostě žádný problém. A to jezdí každý den. Třeba patřím mezi ty šťastné, co trefili dobrý kus, ale já si fakt nemyslím, že Boleslav dělá jedno auto takový a druhý jiný (teda aspoň doufám...) Mým snem je Subaru, ale chlapi to bych musel krást nebo být poslancem (jestli to teda není to samý), takže každá rada drahá. Chci jen říct, že Škodovka pro mě taky není to pravý ořechový, ale na druhou stranu by mi bylo blbý říkat, že je to šmejd, když v mým případě opravdu není. -
« AJAJAJAJAJ-- A pak že není *
OHC či OHV má to DKW ? (Ani jeden, DKW dělal převážně dvoutakty) Dnes
výrazně převažuje rozvod OHC, v Japonsku na 99,9 procent, v Evropě na 99
procent. Trošku pozadu jsou v USA, kde u jejich vysokoobjemových a
málootáčkových motorů nemá volba rozvodu takový význam. Zde jsou staré
motory OHV ještě v převaze. V Japonsku vím pouze o ISUZU, což je součást
GM, případně o Mazdě 121. V Evropě ještě přežívá několik motorů OHV ze
60. a 70 let. Např. u Fiatu Seicento motor s objemem 900 ccm, který je
známý již z Fiatu 127 a Uno, ale byl vidět ještě nedávno i u Seatu
Marbella. U Forda je jeden motor OHV 1,1 litru a ten se montuje do
nejlevnějších verzí Fiesty a Mazdy 121 a do Fordu Ka. Ještě nedávno se i
do Escorta montoval jeden OHV motor 1,3 44 kW. Taktéž u R&R trošku
zaspali s vývojem. Určitě by se našel ještě nějaký OHV motor, myslím, že
býval ještě v Dacii a u Renaultu Twingo. U Škodovky pochází motor OHV ze
Škody 1000 MB. Pro pozdější typy byl trochu zmodernizován a převrtán na
objem 1289, ale zůstalo kupodivu jen u 3 krát uloženého klikového
hřídele, což je běžné u motoru kolem 1 litru, u třináctistovky je to
rarita. Většina evropských a japonských automobilek již žádný OHV motor
nenabízí a pokud někde existuje JDE O VYSLOVENĚ VÝBĚHOVÝ TYP, určený pro
dosažení co nejnižší ceny. Myslím, že i dokonce Škodovka již s tímto
motorem pro nový typ nepočítá. -
« Re: Škodovky
Nic ve zlym, ale pochopil jsem ze mas Seat ? Ja jsem jel v Ibize, Cordobe i Toledu (vsechno to byly ale tak 2-5 let stary pekace) a z interieru a sedadel jsem mel pocit, ze jsem ve favoritovi. Tim te nechci urazit, ani nechci branit felicii, kterou nemam. Ale kdybych mel na novy auto, urcite by ta dlouha 1.6 byla mezi kandidatama.
U nas ta prodejnost felicie je mozna dana hodne i tim, ze spousta podniku, firem, podnikatelu ji maj na leasing. Vasek -
« Re: Škodovky
Dycky sem měl ojetej sráč, s kterým byly více či méně problémy, prostě se v tom někdo už pošťoural a já dycky zjistiľ ňáký závady. Jelikož je mi 40 a mám nyní slušné zaměstnání (jak dlouho??!!!), řekl jsem si, že si v životě alespoň jednou koupím nové auto. Jelikož ivestovat do auta stojí obecně za *, nechtělo se mi vypálit 600 litrů (stejně je nemám!)Tak jsem si skromě řekl: Koupím si Felicii, ta stojí nejmíň a doveze mne taky všude.Byl jsem zvyklý na diesly a tak jsem ho chtěl zas a ve výbavě GLS (pcha) za krátkou chtěli 320 tis, za dlouhou ani nevím. Tak jsem začal skoumat jiné vozy, Escort kombi TD i s klima stál o 120 víc, atd atd. Dnes mám TDi od bratrské firmy škody, kombíka s metalizou, orig. závěsem,úsporný 90k Tdi oproti "osvědčenému" 64 k D a opravdu to nestálo o tolik víc než ta škodověnka. A když náhodou vezu rodinu služební Felicíí a všichni mi nadávají, že je v tom pěkně vytřesu popř. zlámu vaz (tak má škoda pohodlné pérování) tak si říkám, že zase pámbu jednou byl doma, že mi našeptal to auto nekupovat.Asi bych proti němu neměl nic jako druhému vozu pro nákup do města, popř. pro služebnou (měl bych-li nějakou). Podle mne je felicie lepší trabant a nic víc. Nejsem bohatý a pokud těžko došáhnu na Felicii, nebudu přece tvrdit, že je to nejlepší auto! Není ani výkoné, ani úsporné, ani prostorné,ani pohodlné, ani tak moc kvalitní, natož bezpečné, ani nejlevnější - je prostě ale naše - proto ho možná nejvíc kupují. Možná by to byl hit v době VAZu 2101 nebo kdyby dnes stálo
150 tisíc. Kdo ale umí zvážit všechny pro a proti, umí posoudit včechny parametry, ceny ND atd, myslím si že se dá za stejné peníze vybrat lepší vůz.A kdyby situace v ojetých vouech byla taková jako v ostatních státech kolem, t.j. záruka i na ojetý vůz, servisní knížka podmínkou prodejnosti ojetého vozu a záruka,že auto je takových kvalit, jak prodejce uvádí ( a ne natahované šunky se třikrát přetočeným tachometrem u nás v bazarech), pak si myslím že nové vozy Felicia by moc šancí na trhu neměly. -
« Re: Servisy
Promiňte , opravujeme auta a také malé benzin. a diesel motory . Když je auto či stroj v záruce tak je věc ta , že tam musí být originál N.D. od dovozce stroje . Jiná situace je pak , když je stroj , auto po záruce . To se zákazníkovi dá na výběr mezi originálem a N.D. třeba od Štangla , Elitu a pod, za mnohem menší peníz . U strojů se dodává vždy originální díl , ale už ne od dovozce stroje , ale od zástupce firmy , která ten motor vyrábí , či náhradní díl . Tam je pak rozdíl v ceně 50% a u některých dílů 500% a více . Jinak naše firma toto dělá již více jak pět let ( od vzniku ) a ještě se nestalo , že by nám někdo nadal . Musíš si vybrat servis k tvé spokojenosti . Od toho je konkurence , nebo ne ?
Asi nic moc, co? No jo ,když nejsou love...