FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.99  08:59

    « Pro anonymka

    1.6 combi je cenove na urovni ostatnich znacek, a protoze nejsem zadnej milionar, kdybych uvazoval o novym aute dival bych se po autech v priblizne stejne cenove kategorii. Tot vse. A jako rodinne auto mne zajima kufr. To je ciste teoreticky.
    Ovsem prakticky si myslim, ze kupovat novy auto je z hlediska ceny nesmysl, lepsi je koupit mirne ojety a levnejsi a asi ve vsech smerech lepsi auto. VAsek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.99  18:24

    « Re: OK - dobře jste mi umyli hlavu, ale ...

    Marty mal by si sa nad svojim nazormi o tych buzikoch a malych autach zamislet. Ta vasa Ceska Felicia ma skutocne len jednu jedinu vyhodu a to je cena. Zarucujem Ti ze keby stali priblizne ako ostatne europske znacky tak by sa tu nepredal ani kus. Parametrami nieje na tom zase tak zle ako KIA YUGO a ostatne zufalstva ale ich nevyhoda je to ze ju ma kazdy a o to skorsie sa auto "okuka" a tym straca majitel na prestizi a aj na "hodnote" auta ak ho chce casom predat. Som sice oplista ale musim povedat ze POLO je urcite dizajnoho modernejsie hoci ma kasnu starsiu ako Felicia. Atych 20 litrov v kufri menej od Felicie v tych znackach ktore si skritizoval nieje zas taky zazrak.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 20.02.99  13:15

    « Felicia nie je az taky * ...

    Cena nahradnych dielov je dolezita, aj ked auto je spolahlive.
    Existuju este aj nepredvidane udalosti (odleti kamen, vbehne pes) alebo
    je vodic nepozorny (ja, alebo protijazdec) a suciastky sa zidu.
    Okrem toho, aj kazde nove auto raz zostarne a take veci ako rozne filtre,
    oblozenia, tesnenia, gumicky, prachovky, atd sa menit predsa len musia!
    Takze cena nahradnych dielov, to nie su len blatniky, valce a kapoty.


    Co sa tyka vykonu, naozaj Felicia nepatri medzi spicku. Ale nie kazdy
    chce sustavne "lietat" rychlostou okolo 200 km/h a kazdeho predbiehat. Felicia
    1,3 v POHODE zvlada bezne cestovne (a dovolene) rychlosti a odmeni sa este aj
    dobrou spotrebou. A ked mate kombi (ako ja), tak Vam nic viac netreba. Je to skvely sluha.
    S Felkou sa okrem toho dostanete aj na miesta, kam sa to s VW (napr. Golf IV)
    neda kvoli nizkemu spodku.


    Suhlasim s Marty-m, ze Felicii vdacime (aj my na Slovensku) za to, ze ubudlo
    z nasich ciest dost vrakov na kolesach. A zivotne prostredie si tiez trochu
    vydychlo. Ked sa pozrieme dozadu, tak myslim v r.96 bola Felka najekologickejsie auto
    a v r.97 bola na 6. mieste.(udaje si uz presne nepamatam, tak ma neukamenujte).


    Pre tych co tvrdia, ze OHC je lepsie ako OHV. Suhlasim, ze OHV je koncepcne zastaralejsi
    a dnes ho skoro nikto nepouziva. Ale to este neznamena, ze motor Felicie je nanic.
    Mna ako vodica zaujima hlavne SPOTREBA, cena, vykon a zivotnost. To su vsetko
    parametre, ktore nezavisia od toho, ci je vackova hriadel dolu, alebo hore.
    Takze o com je tu teda rec? Casto sa 1,3ke vycita aj trojbodovo ulozena klukovka.
    Ani to vsak nie je podstatne, ked aj v autoskole nabeha 1,3ka okolo 220 tis.
    km bez generalky.


    Ked sa bavime o tom ake auto prekona Feliciu, tak ja tvrdim, ze aj Praga V3S, lebo
    ma na korbe viacej miesta ako Felicia v kufri! Lenze takto sa to ozaj porovnavat neda!
    Berte do uvahy, ze Felicia nepatri do strednej triedy a preto ju nemozno porovnavat
    s autami ako napr. Passat a co ja viem este s cim. (bez ohladu na rok vyroby)

  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.99  10:19

    « N.D.

    O N.D. od autorizovaného prodejce , že jsou dražší jsem tady již před nedávnem někde psal . U nás dáme zákazníkovi vybrat mezi "originálem " a třeba originálem od Elitu a pod. Rozdíly v cenách jsou někdy dost velké . Jinak někdy je velký problém hlavně u ložisek . Automobilky si nechají udělat ložisko třeba u SKF , ale matrici si vezmou a SKF tyto ložiska nesmí vyrábět . Přesné ložisko se pak nedá sehnad u žádného výrobce . Tato věc se neděje jen u aut , ale také u strojů a nářadí . Kolikrát se pak musí koupit celý N.D. s nepodstatně vyšší cenou .
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  22:28

    « OK - dobře jste mi umyli hlavu, ale ...

    Ve svém životě jsem jezdil v mnoha starejch autech (VW, Ford, Simca, Žigul, Škoda, Peugeot, Audi)a něco jsem se pod nima naležel. A vím, že se ze starého pekáče nové auto při nejlepší vůli udělat nedá. Neznačkovým servisem jsem myslel v případě náctiletých aut - nějakého šmudlu s autogénem v garáži - protože nikdo jiný se nevyplatí - a nemyslím to pejorativně - znám i machry, ale nové auto bych jim nesvěřil. Neznačkovými díly myslím levné padělky nebo různé bastlení stylu péra z Š1203 v Mercedesu atd. Někdo tady uváděl kroužky Kolbensmith na Sierru - sorry to je taky značkový ND (smluvní partner). Od roku 91 jezdím jen do značkových servisů s "novými" auty (Opel, Škoda, VW) zaplatil jsem možná o něco víc, ale ani jeden jedinej problém. K bezpečnosti: podívejte se jak dopadne crash test dvou generací Fiesty. Každé auto hnije i když to není na první pohled vidět. Výztuhy kastle pak při nárazu prasknou. Docela by mne zajímalo jak by dopadl ofsetový test Mercedes 1989 a Felicia 1999. I když jsou to samozřejmě rozdílné hmoty. Je mi jasné, že za cenu Filcky je dnes možné sehnat 1-2 roky starý auťák o třídu výš ale o tom můj příspěvek nebyl. Chtěl jsem jem říci, že je dobře, že díky Felicii zmizelo z našich silnic pár Trabantů, Wartburgů, Golfů I a II., Opelů Recordů, Š 100 - 135 a jiných (odhadem asi 200 000 ks). A ještě jednu mužsky šovinistickou poznámku: Vyleze-li chlap z Felicie je to jaksi normální - člověk si řekne: je to služebák, nebo nemá na jiný auto. Vyleze-li chlap z Punta, Corsy, Peugeotu 106/206, Micry, Ibizy, Káčka nebo Pola - což jsou typicky ženské vozy (a nepřu se - jsou lepší než Felicia) vypadá jako buzík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  15:07

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby. pro Vasa

    Proc 1.6 combi? Motor je sice lepsi jak 1.3 ale taky to uz bude dost drahy.A kombi jeste drazsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  14:52

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby. pro Martyho

    Je jasny, ze za cenu novy felicie sezenu 2 roky stary auto mirne jety a o tridu vejs, mnohem kvalitnejsi ve vsech smerech. To je co se tyka ceny.
    Co se tyka aut tridy feldy, je na tom taky spatne, nevim esi je nejhorsi, ale je urcite na vocase. Podle mne jedina felda, ktera stoji za uvazovani je 1.6 combi. VAsek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  13:14

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby. pro Martyho

    Si snad spadl z jahody naznak. Jak muzes srovnavat Felicii za nejakych 230 tis.(nevim presne kolik za to chteji, ale lidi co znam za Felicii dali min. 250 tis.) s autem starym 10 - 15 let. Zkus si zjistit co se da koupit za ty penize.Co myslis tim "neznackovy servis"? To jako ze znackove servisy jsou kvalitni? Ty si fakt ftipalek.A o znackovych dilech se tu uz psalo.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  12:38

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby.

    No jo.Vždyť právě proto vzniklo toto téma.ALE POČKEJTE.Až bude Felicia II,tak to přejmenujeme.
    Na Felicia=Half *.My klobouci vás dostanem.
    Ivan Sergejevič Kundin.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  10:55

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby.

    Bude sice nástupce Felicie II, ale vľdy to bude auto konstrukčně o jednu generaci pozadu za konkurencí. Nebo si snad někdo myslí, ľe VW nacpe do ©kodovky (ale i do Seatů) to nejlepąí. U motorů je to vidět nejlépe. Kdyby se to aspoň snaľili, tak jako Korejci dohnat ve vybavení. Je ostuda, ľe takový posilovač řízení, el. stahování oken nebo dělená zadní sedadla není standard. Pokud tam zase nějaká elektrika je, tak je to zase prasácky udělané (el. stahování oken).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  10:21

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby.

    Vasku ,pokud jsem te dobre pochopil,tak nejvetsi prednost Felicie je,ze se od pristiho roku nebude vyrabet.Zcela souhlasim.Ivan Sergejevic Kundin.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  09:19

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby.

    S tema ND mam uplne stejnou zkusenost ze u dealera koupis vec od totozneho vyrobce, akorat lepe zabalenou a o 50% drazsi. (Stalo se mi to u svetla a vzduch filtru). A musim souhlasit s tim, ze Felicia je naroubovanej Favorit a az novou Felicii asi bude mozne srovnavat s konkurenci z hlediska motoru, pohodli a poruchovosti. Na obranu feldy chci ale rict, ze se ma snad pristi rok prestat vyrabet. VAsek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  09:02

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby.

    Naprostý souhlas s residents.A ještě se vrátím k Felicii(je to ostatně její téma).
    Zmiňovala se tady F Laurint&Klement.Pokud vím tato
    "LUXUSNÍ" verze Felicie nemá ani posilovač řízení. Tak to mě teda poser.To je fakt luxus.
    Proboha lidi,proberte se už z těch kravin,servírovaných našim monopolním výrobcem,chráněným skandálními smlouvami z dob Pithartovy vlády(dovozní cla na zahr.vozy atd.).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  08:47

    « Re: Suďme Felicii z hlediska doby.

    Souhlasím, ľe nové auto je lepąí neľ staré. Sám jsem koupil starąí auto a zaľil jsem s ním spoustu starostí. Rozhodně vąak nesouhlasím s tím, ľe Felicie nabízí více bezpečnosti a ergonomie neľ o dvě třídy vyąąí auta. Copak je nějaký deset let starý Mercedes, BMW, Opel Omega atd. míń bezpečný a pohodlný neľ Felicie. Co se týče bezpečnosti tak nemůľe být přece auto typu Felicia (nízká třída) bezpečnějąí neľ robustní auto střední třídy. Myslím, ľe by nebylo ąpatné se podívat na statistiky dopravních nehod. Nevím kolik lidí ve zdraví přeľilo totálku u Feldy. Nehledě na to, ľe v případě Felicie doąlo jen k faceliftingu zastaralého Favorita, který je konstrukčně jeątě starąí neľ kritizovaná deset let stará cizí auta. Co se týče servisů a neoriginálních ND, tak vidím, ľe tě dost poznamenala demagogická reklamní kampaň ©kodovky. Netvrdím, ľe ND koupené např. v Polsku je kvalitní a rovnocenná náhrada (znám případy např. rozměrově nepřesných karosářských dílů), ale větąinu ND na zahraniční auta dělají výrobci, kteří dodávají automobilkám do prvovýroby. Uvedu příklad: na svoji Sierru jsem potřeboval sadu pístních krouľků. Při zjią»ování cen ND u domácích zastoupení Fordu jsem se vyděsil. Chtěli cca 6.000 za originální sadu Ford. "Neznačkový" distributor ND mi nabídl sadu od německého výrobce Kolbensmith za cca 4.000. Nevěřil jsem tomu a tak jsem koupil originál u Fordu v Rakousku za 4.000. Kdyľ jsem rozbalil originál obal Ford, tak hádej co jsem viděl - krouľky Kolbensmith. Tak je to ostatně u vąech ND. ®ádná automobilka si ND sama nevyrábí, ale jen kompletuje. Takľe tzv. originální ND je jen velké ohlupování lidí. Obdobně je to např. s pouľíváním např. filtrů u ©kodovky, kde přikazují originál ©koda. Dělají to přitom Slovinci. VW zase bude prosazovat do stejných motorů VW, které např. dělá Mann nebo Bosch. A tak bych mohl pokračovat. Např. pouľívajte firemní brzdové a chladící kapaliny atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  06:44

    « Anonymovi z 18.2. ,7.45

    Pises: . Otec má Renault 19. Motor 1.4 OHV!! (Takže pro některý odpůrce: OHV není jenom výsada Felicie) atd.
    Pokud pouzivas tyto argumenty,mel bys zacit uvazovat hlavou misto kloboukem.Motor OHV se u Renaultu19 daval pouze do tohoto nejlevnejsiho modelu.Jeho vyroba byla UKONCENA koncem roku 1992,coz je pred temer SEDMI ! lety,kdezto do felicie se bude davat pravdepodobne jeste do roku 2000!!!(soubezne s Felicii II).A to je trochu rozdil.(To bys pak mohl srovnavat Felicii treba s Mercedesem z roku 1946 a tvrdit,ze Felda ma modernejsi motor nez Mercedesy.)A co se tyce jizdniho komfortu Felicie,prostoru atd.,prekona ji i o generaci starsi R 11.Ahoj . Pedro
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.02.99  02:44

    « Suďme Felicii z hlediska doby.

    Z některých mých dalších příspěvků nikdo nemůže vyčíst, že bych byl nějakým velikým příznivcem značky Škoda. Ale musím se Felicie zastat. Felicia je přechodový model. Podle mne maximum, co se dalo postavit na podvozku Favorita. Model na, kterém se lidé v Boleslavi učili, co je to vyrábět kvalitně, a jak to chodí ve firmě západního typu. V roce 94, kdy byla uvedena na trh, byla opravdu nejlacinější auto na trhu. (nepočítám Vaz 2107 a 2104). V té době stály ostatní malé vozy o několik desítek tisíc více. Dnes je situace jiná. Za cenu Felicie se dá opravdu pořídit lepší auto (Peugeot 206, Fiat Punto, Renault Clio etc.). Felicia je dnes vzhledem, k tomu co nabízí předražená. Budeme si ale muset zvyknout že, Škoda je automobilka koncernu VW se vším co k tomu patří a ani u nás nebude nejlevnější. Od toho budou Asijské vozy. Je ovšem pravda, že Felicia je dnes již na konci svého modelového života a její nástupkyně bude při podobných cenách, těmto vozům nejspíš dobře konkurovat a bude to již 100% západní auto. Nelíbí se mi, že se zde mluví o Felicii jako o *. Ať chceme nebo ne, je to nejprodávanější auto v zemi. A možná právě Felicii vděčíme za to, že z našich silnic, byť v míře malé, ubývá náctiletých vraků západní provenience, které jsou tady tak často s Felicií srovnávány. Sorry, 10-15 leté auto západní provenience, byť o třídu nebo dvě vyšší, nemůže být lepší auto než nová Felicia. Nové auto bude vždy lépe splńovat bezpečnostní. ekologické, ergonomické parametry. Myslím, že Felicia je natolik laciné auto, že si ji třeba na leasing může pořídit opravdu každý. A já osobně, bych radši na silnicích potkával moře nových Felicií, něž moře náctiletých vraků, udržovaných v neznačkových servisech, neznačkovými díly. Závěrem chci říci, že Felicia je model, který pro mne osobně symbolizuje přechod mezi východem a západem. Východu se blíží koncepcí, západu kvalitou. Čemu myslíte, se víc blíží název tohoto tématu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.99  15:07

    « Re: laurin&krement=ostuda-Zdeňkovi a Harousovi

    m2l jsem R 19 v techničáku 1.7 a 115 koní ... byl to ale nějaký přechodový model, měl lehce jiný design masky a světel a když jsem jedno rozbil, tak mi v Renaultu řekli, že se to vyrábělo jenom několik měsíců a jedno světlo, protože bylo kombinované stojí 12 papouchů
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.99  12:06

    « Re: laurin&krement=ostuda-Zdeňkovi a Harousovi

    S tou R19 ti dávám za pravdu. Měli jsme v práci sluľební 1,8, celkem nadupané (109 k)a dost pohodlné auto, ale co se týče ľivotnosti francouzských podvozků, tak nic moc. Během 200 tis. co najela se 5 x měnily loľiska v předních kolech. Asi to není děláno na naąe cesty. Navíc ceny ND u Renaultů o dost vyąąí neľ např. na Fordy. Pořád vąak to bylo nesrovnatelně lepąí svezení neľ s nějakou ©kodovkou. Zvláątě otřesné je řízení. Mám Sierru 1,8 TD bez posilovače, coľ je o dost těľąí auto, ale i při parkování se moc nenadřu. Za to při parkování s Felicie mám pocit, ľe řídím nějaký traktor. Absolutně nechápu, jak ji mohou řídit drobné ľeny, kdyľ je to auto spíą pro kulturisty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.99  12:05

    « Jen neco pro Zdenka

    Uz jsem tady nekde psal, ze ani ja si nemyslim o felde ze je uplne *. Ale souhlasim s tim, ze se da koupit levnejsi mirne ojety auto ve vsech smerech lepsi. Ovsem za predpokladu, ze mas nekoho, kdo je schopen ti to auto dovezt. A k tomu Renaultu. Asi tezko naka klasicka 1.4 bude trhac asfaltu a pochybuju, ze jsou dramaticky rozdily mazi klasickejma 8mi ventilovejma 1.4. Nevim v jake jsi sedel, ale 1.4 ma devatenactka pokud vim 3. 43 kW, 44 kW A 58.5Kw. A ta 1.8 se delala taky minimalne ve 3 provedenich a to priblizne 54 kW 66 kW a 99kW.
    Rozumny auto mi pripada dlouha felda 1.6
    Vasek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.02.99  08:26

    « Re: Re:

    Suzuki Swift,Hyundai Atos
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…