FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 01.03.99  19:28

    « Pre Kundina

    Komu niet rady, tomu niet pomoci. Asi si sa este niky neviezol v Seate Ibiza. Ta je na urovni Favorita a predne lavice (neda sa nazvat sedadlami) su ako zadna lavica z Favoritu a skoro bez bocneho vedenia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.99  11:06

    « Re: Pro Diamanta

    JO JO , moje slova.A jet 250km na zadním sedadle,tak se už nenarovnáš doopravdy.
    To zadní ve Felicii je poslední model sedadla,pak už následuje jen lavička v parku.
    Ivan Sergejevič Kundin.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.03.99  09:10

    « Pro Diamanta

    S tou převodovkou máš pravdu, opravdu došlo k podstatné změně a erotická pětka už je minulostí. Ale lidi proboha, nesnažte se mi tvrdit, že je Felicie pohdlná a úsporná (a) auto. Možná se ti zdá pohodlný proti Fáčku, ale co se týče například tvarování sedaček, tak to je opravdu neštěstí. Po 250km ve Felině mám pocit, že už budu nadosmrti ohnutej a už se nenarovnám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.03.99  08:38

    « Re: Pre

    Úplný ne.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 26.02.99  22:44

    « Pre "HAROUSa"

    Celkom idiot este nie som a po cesky sa pisat nesnazim, lebo to neviem!!! A vyzera to tak, ze si sa neviezol vo Felke model 98 a vyssie. Foter ma Felku r.v. 95 a tam ta patka naozaj otravuje. Ale ja mam NOVU Felku a je to o inom. A nie len prevodovka ... (A neskusajte mi tu tvrdit, ze sa v tom nevyznam, lebo chodim aj so starsou Feliciou, mal som aj Favorita a jazdim aj s Golfom IV - a bola to jeden cas aj mestska Karosa!!!) Takze nie som zase uplny vol!!! Jasne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.99  11:45

    « Re: Motory(walker)

    Přesně tak. Vychází to totiľ z koncernové filozofie, ľe kdo si chce koupit např. 1,8 T, tak má moľnost SLX. Vzhledem k ceně je pak jiľ na váľkách jestli ©kodovku, nebo připlatit a mít uľ třeba Passat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.99  10:26

    « Re: Motory(walker)

    Vono když to pak přepočítaš, tak by Octavia LX 1.8T stála zajímavých 459 tis. Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.99  07:54

    « Re: Motory(walker)

    To je jasné, ľe lepąí motor stojí víc. Jen jsem se pozastavoval nad tím, ľe pokud chci lepąí motor, tak si musím i kupovat maximálně vybavené auto (např. TDi 81 kW je jen u SLX atd.).
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.02.99  09:45

    « Felicia není malá

    Felicia není malá,ale nízká.Když řídím,vždycky mi drhne klobouk o střechu.Zkoušel jsem ho vystrčit střešním oknem,ale to mi ho zas bral vítr.Co s tím?
    Poraďte.Jsou jiné auta vyšší?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.02.99  09:14

    « Harous má pravdu!!!!

    S tím vystupováním spolujezdce máš 100% pravdu.Když jsem jel služebně Filckou s kolegou,díval se na mě jak na buzeranta,že mu furt ojíždím koleno.Na druhou stranu to může být výhoda,když vezete stopařku.
    Ale vážně: to auto je tak malé,že je fakt jen jako nákupní taška.A na nákupní tašku zas má obrovskou spotřebu.
    P.S. PRO DIAMANTA. A felicia kombi je i širší???
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  19:20

    « Óóóó!

    Harousi, celkom dobre ti ide tá slovenština !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  17:21

    « Re: Motory(residents)

    Clovece, ja uz fakt neviem ako ti to vysvetlit. Tvoja argumentacia je fakt typu:To je iba osemventil=je to *. K tomu, ze sa dodava do najlacnejsich verzii:Clovece tebe treba vysvetlovat kolko je 1+1? Ved je to najslabsi motor v ponuke, tak asi nebude mat najvyssiu cenu. Cim mas vykonnejsi motor, tym je cena vyssia.Bez urazky, ale uz zacinam mat pochybnosti o tvojich predstavach dobreho a zleho motora. Ked uz uvedies taku somarinu "Netvrdím, ľe motory s min. čtyřmi ventily na válec jsou nejmodernějąí. Pouze říkám, ľe motor 1,6 u VW je ve srovnání s např. 1,8 20V konstrukčně zastaralý, dělá se také nějaký ten rok." tak uz fakt neviem. Napis konecne, co je podla teba konstrukcne zastaraly motor a co nie.Ved predsa ta 1.8 je znama slabym tahom odspodu a vysokou spotrebou. Ak je to taky dobry motor, preco by ho do Octavie 99 museli upravovat (variabilne nasavacie potrubie, co mimochodom ma aj ta konstrukcne zastarala 1.6). K tym Mercedesom, tie tri ventily na valec su v najnovsich benzinovych sest a osem-valcoch. A k tomu, ze Skoda nebude mat nikdy pristup k sickovej technologii:Podla teba su 81kW TDI a 110 kW 1.8T tiez konstrukcne zastarale *??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.02.99  14:45

    « Re: Este raz spotreba

    Jestli si mi nerozuměl, tak to zkusím jinak. Prepač Diamant, ale opeť písám, že spotreba u motora Ford 2.0i DOHC je 7.5-8l/100km (sedumapůlažosumlitrunastokilometrůvole) pri běžnom kombinovanom provoze. O kufri sam ja nehovoril, ale porovnatelne to je. (sic len kufrová verze Sierry s kombíkom Filckou). To pohodlí bolo myšleno tak, že ma ve Filce sere, když chci řadit na peťku a spolujezdec musí skoro vystupiť, aby mi neprekážol kolenem. Baj. ((P.S. Nezlobte se lidi, ale slovensky neumim, jenom sem si myslel, že to pochopí.))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  14:18

    « Re: OK - dobře jste mi umyli hlavu, ale ...

    Nemůžu odolat, Marty, a musím reagovat na tvoji přiblblou poznámku ohledně „ženských" aut v jednom z tvých příspěvků. Napsal jsi doslova toto : „Vyleze-li chlap z Punta, Corsy, Peugeotu 106/206, Micry, Ibizy, Káčka nebo Pola - což jsou typicky ženské vozy (a nepřu se - jsou lepší než Felicia) vypadá jako buzík". Opravdu by mě zajímalo, ty *, jaké ty máš doma vlastně auto. Mám silné podezření, že patříš mezi ty, kteří mají doma deset let starej rezavej šuplík a přitom ze závisti kritizují drahá a podstatně lepší auta, protože na ně nemají. Já jsem si před měsícem koupil dvěstěšestku a rozhodně si jako buzík nepřipadám, a mám takovej pocit, že ty by sis sám chrochtal, kdybys ji měl doma. Rád bych věděl, jaké by sis ty koupil nové auto kromě Felicie, kdybys měl maximálně 300 000 Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  14:06

    « Re: Motory

    Mercedes dela i benzinove motory se tremi ventilama, jen ted si nevzpominam jestli vsechny, ale sestivalce a osmivalce urcite.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  13:40

    « Re: Motory

    Netvrdím, ľe motory s min. čtyřmi ventily na válec jsou nejmodernějąí. Pouze říkám, ľe motor 1,6 u VW je ve srovnání s např. 1,8 20V konstrukčně zastaralý, dělá se také nějaký ten rok. Pokud se týká mercedesu a 3 ventilů na válec, tak jsem o tom četl. Bylo to zdůvodněno tím, ľe u tří ventilů dochází k optimálnímu spalování a emisím z důvodů, ľe u tři ventilů (dva sací a jeden výfukový) se lépe zvládne jejich časování. Pouľití tří ventilů se vąak pokud se nepletu týká jen dieslů a řeč byla o 1,6 benzín. Pokud se týká pětiventilů u VW, tak zprvu to nejen pro mne byla technická lahůdka. Dnes vąak jsem jiného názoru a parametry a testy těchto motorů mi dávají za pravdu, ľe tudy cesta nevede (spíąe variabilní časování, přímý vstřik atd.).
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  13:15

    « Motory

    Nekdo se tady vyjadril, ze jen motor se 4 ventilama na valec je ten nejlepsi a nejmodernejsi. Tak tedy nech ten chytrak vysvetli, proc Mercedes presel u svych motoru ze 4 ventilu na valec na 3.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  11:14

    « Re: 1.6 od koncernu

    To ľe má 1,6 55 kW solidní zátah od spodu je pravda, ale je to kvůli tomu, ľe tento archaický litinový motor má maximální otáčky 4.500, coľ je dost podobné dieslům. V praxi vąak je tento tah a pruľnost motoru vyuľitelný jen při jízdě po městě. Při vyąąích otáčkách dost ztrácí dech a dost ľere. Nechci vąak kritizovat ©kodovky, spíąe mě mrzí to, ľe ©kodovka nebude mít nikdy ľádnou ąpičkovou technologii a bude jen fungovat jako odběratel výběhových agregátů, by» budou mít auta pěknou kastli a dobré jízdní vlastnosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  09:37

    « Pravdu maji residents a kurvajs

    K tomu opravdu neni co dodat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.02.99  09:29

    « 1.6 od koncernu

    Nejsem takovej machr jako kurvajz (timto ho zdravi hnup :))) a nemam moc zkusenosti s rizeni ruznych znacek. Takze spis co kde prectu. A loni jsem cetl srovnani stare 1.6ky z golfa (feldy) s 8mi ventilovou konkurenci a tam tvrdili, ze ma nejlepsi zatah od spodu, ze ostatni auta se musej mnohem vice vytacet aby ji stacily. Tim chci jen rict, ze z pohledu nejmodernejsich 16ti ventilu uz je prekonana, ale z pohledu lidi, ktery nemaj na novej autak to muze byt dobra volba. Kdyz budu mit na Lamborginy Diablo, bude pro mne * i BMW M3. VAsek
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…