FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 01.03.99 09:10
« Pro Diamanta
S tou převodovkou máš pravdu, opravdu došlo k podstatné změně a erotická pětka už je minulostí. Ale lidi proboha, nesnažte se mi tvrdit, že je Felicie pohdlná a úsporná (a) auto. Možná se ti zdá pohodlný proti Fáčku, ale co se týče například tvarování sedaček, tak to je opravdu neštěstí. Po 250km ve Felině mám pocit, že už budu nadosmrti ohnutej a už se nenarovnám. -
Diamant 26.02.99 22:44
« Pre "HAROUSa"
Celkom idiot este nie som a po cesky sa pisat nesnazim, lebo to neviem!!! A vyzera to tak, ze si sa neviezol vo Felke model 98 a vyssie. Foter ma Felku r.v. 95 a tam ta patka naozaj otravuje. Ale ja mam NOVU Felku a je to o inom. A nie len prevodovka ... (A neskusajte mi tu tvrdit, ze sa v tom nevyznam, lebo chodim aj so starsou Feliciou, mal som aj Favorita a jazdim aj s Golfom IV - a bola to jeden cas aj mestska Karosa!!!) Takze nie som zase uplny vol!!! Jasne? -
« Harous má pravdu!!!!
S tím vystupováním spolujezdce máš 100% pravdu.Když jsem jel služebně Filckou s kolegou,díval se na mě jak na buzeranta,že mu furt ojíždím koleno.Na druhou stranu to může být výhoda,když vezete stopařku.
Ale vážně: to auto je tak malé,že je fakt jen jako nákupní taška.A na nákupní tašku zas má obrovskou spotřebu.
P.S. PRO DIAMANTA. A felicia kombi je i širší???
-
« Re: Motory(residents)
Clovece, ja uz fakt neviem ako ti to vysvetlit. Tvoja argumentacia je fakt typu:To je iba osemventil=je to *. K tomu, ze sa dodava do najlacnejsich verzii:Clovece tebe treba vysvetlovat kolko je 1+1? Ved je to najslabsi motor v ponuke, tak asi nebude mat najvyssiu cenu. Cim mas vykonnejsi motor, tym je cena vyssia.Bez urazky, ale uz zacinam mat pochybnosti o tvojich predstavach dobreho a zleho motora. Ked uz uvedies taku somarinu "Netvrdím, ľe motory s min. čtyřmi ventily na válec jsou nejmodernějąí. Pouze říkám, ľe motor 1,6 u VW je ve srovnání s např. 1,8 20V konstrukčně zastaralý, dělá se také nějaký ten rok." tak uz fakt neviem. Napis konecne, co je podla teba konstrukcne zastaraly motor a co nie.Ved predsa ta 1.8 je znama slabym tahom odspodu a vysokou spotrebou. Ak je to taky dobry motor, preco by ho do Octavie 99 museli upravovat (variabilne nasavacie potrubie, co mimochodom ma aj ta konstrukcne zastarala 1.6). K tym Mercedesom, tie tri ventily na valec su v najnovsich benzinovych sest a osem-valcoch. A k tomu, ze Skoda nebude mat nikdy pristup k sickovej technologii:Podla teba su 81kW TDI a 110 kW 1.8T tiez konstrukcne zastarale *?? -
"-- skrytý --" 24.02.99 14:45
« Re: Este raz spotreba
Jestli si mi nerozuměl, tak to zkusím jinak. Prepač Diamant, ale opeť písám, že spotreba u motora Ford 2.0i DOHC je 7.5-8l/100km (sedumapůlažosumlitrunastokilometrůvole) pri běžnom kombinovanom provoze. O kufri sam ja nehovoril, ale porovnatelne to je. (sic len kufrová verze Sierry s kombíkom Filckou). To pohodlí bolo myšleno tak, že ma ve Filce sere, když chci řadit na peťku a spolujezdec musí skoro vystupiť, aby mi neprekážol kolenem. Baj. ((P.S. Nezlobte se lidi, ale slovensky neumim, jenom sem si myslel, že to pochopí.)) -
« Re: OK - dobře jste mi umyli hlavu, ale ...
Nemůžu odolat, Marty, a musím reagovat na tvoji přiblblou poznámku ohledně „ženských" aut v jednom z tvých příspěvků. Napsal jsi doslova toto : „Vyleze-li chlap z Punta, Corsy, Peugeotu 106/206, Micry, Ibizy, Káčka nebo Pola - což jsou typicky ženské vozy (a nepřu se - jsou lepší než Felicia) vypadá jako buzík". Opravdu by mě zajímalo, ty *, jaké ty máš doma vlastně auto. Mám silné podezření, že patříš mezi ty, kteří mají doma deset let starej rezavej šuplík a přitom ze závisti kritizují drahá a podstatně lepší auta, protože na ně nemají. Já jsem si před měsícem koupil dvěstěšestku a rozhodně si jako buzík nepřipadám, a mám takovej pocit, že ty by sis sám chrochtal, kdybys ji měl doma. Rád bych věděl, jaké by sis ty koupil nové auto kromě Felicie, kdybys měl maximálně 300 000 Kč. -
« Re: Motory
Netvrdím, ľe motory s min. čtyřmi ventily na válec jsou nejmodernějąí. Pouze říkám, ľe motor 1,6 u VW je ve srovnání s např. 1,8 20V konstrukčně zastaralý, dělá se také nějaký ten rok. Pokud se týká mercedesu a 3 ventilů na válec, tak jsem o tom četl. Bylo to zdůvodněno tím, ľe u tří ventilů dochází k optimálnímu spalování a emisím z důvodů, ľe u tři ventilů (dva sací a jeden výfukový) se lépe zvládne jejich časování. Pouľití tří ventilů se vąak pokud se nepletu týká jen dieslů a řeč byla o 1,6 benzín. Pokud se týká pětiventilů u VW, tak zprvu to nejen pro mne byla technická lahůdka. Dnes vąak jsem jiného názoru a parametry a testy těchto motorů mi dávají za pravdu, ľe tudy cesta nevede (spíąe variabilní časování, přímý vstřik atd.). -
« Re: 1.6 od koncernu
To ľe má 1,6 55 kW solidní zátah od spodu je pravda, ale je to kvůli tomu, ľe tento archaický litinový motor má maximální otáčky 4.500, coľ je dost podobné dieslům. V praxi vąak je tento tah a pruľnost motoru vyuľitelný jen při jízdě po městě. Při vyąąích otáčkách dost ztrácí dech a dost ľere. Nechci vąak kritizovat ©kodovky, spíąe mě mrzí to, ľe ©kodovka nebude mít nikdy ľádnou ąpičkovou technologii a bude jen fungovat jako odběratel výběhových agregátů, by» budou mít auta pěknou kastli a dobré jízdní vlastnosti. -
« 1.6 od koncernu
Nejsem takovej machr jako kurvajz (timto ho zdravi hnup :))) a nemam moc zkusenosti s rizeni ruznych znacek. Takze spis co kde prectu. A loni jsem cetl srovnani stare 1.6ky z golfa (feldy) s 8mi ventilovou konkurenci a tam tvrdili, ze ma nejlepsi zatah od spodu, ze ostatni auta se musej mnohem vice vytacet aby ji stacily. Tim chci jen rict, ze z pohledu nejmodernejsich 16ti ventilu uz je prekonana, ale z pohledu lidi, ktery nemaj na novej autak to muze byt dobra volba. Kdyz budu mit na Lamborginy Diablo, bude pro mne * i BMW M3. VAsek