FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  16:43

    « Re: To Johny_R - pro residents

    O tom jak to je s testama v jednotlivych casopisech je to sporny. Rika ti neco korupce a tak ? Nerikam ze vsechny jsou zkorumpovane, ale kdyz jsem se dozvedel o jednom casopise jak to tam probiha (byl jsem castecne u toho)nestacil jsem se divit. Srovnavani Felicie a Favorita je na dlouhou diskusy,ale kazdopadne nemuzu souhlasit, ze Felicie je prevlecenej Favorit. A uz vubec me Felicie nepripomina Samaru. Ani vzdalene. Motor 1,3 a 54k ??? Snad si chtel napsat 50 kW ? pokud ho srovnavas s motorem 1,6 16V pak mu chybi tah a pruznost. Ale pokud ho srovnas z jinym motorem 1,3, je konkurence schopnej celkem bez problemu. Podvozek spada do lepsiho prumeru a brzdy jsou na tom celkem dobre. (je zajimavy, jak sazis tak presna cisla na desetiny, kdyz ani nevis kolik ma ten motor vykon)
    Je fakt, ze nevyhoda je absence posilovace rizeni(pro motor 1,3) a taktez absence ABS (i kdyz to nevim urcite jestli se ted u 1,3 nenabizi). K poklesu prodeje: nezapomen se zminit, ze pokles ma vetsina (asi tak 90%) znacek. Ne jen Skoda. Taky je potreba podotknout, ze se skodovce rapidne zvysil prodej v zahranici !! Cim to?? Ze by koncepci 3x ulozena hridel ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  16:22

    « Re: To HAROUS

    Diky za nazor. Jestli je tvuj nazor ze 3x ulozena hridel je spatna a 5x ulozena hridel, ktera se sype, je dobra, vyvracet ti to nebudu. Taktez ti nechci rozmlouvat to, ze se nabizej i jiny motory nez 1,6 16V (74kW). O tvem IQ (po kterem me fakt nic neni) ze radsi zminovat nebudu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  16:09

    « Re: No comment..., pro "kundina"

    Uz podle tveho jmena, ci prezdivky, te nemuzu brat zas tak vazne. Lidi kteri se uchylujou ke kritice stylem: "Ses *, magor...", jsou vetsinou agresivni chudaci, kteri vic neumej.
    Tim ze jsem napsal ze motory 1,6 a 1,9D jsou sroty, jsem chtel rict to, ze kdyby se skodovce nebranilo ve vyvoji, mohly byt skodovacky motory na mnohem vyssi urovni, nez jak tomu zustalo u motoru 1,3, o kterem se mimochodem napsalo, ze pusobi lepsim dojmem nez VW 1,6. A ze ma 3X ulozenou hridel ? Co ti na tom proboha vadi?
    Jen to, ze je to stara koncepce?
    Prostridal jsem nekolik aut. Skodovku, Ladu, VW a ted AUDI. Pravda je ta, ze zadne nove stroje, ale vsechny priblizneho stari. A vysledek: Skodovka me nikde nenechala a kdyz se neco stalo, dal jsem to dohromody sam. Lada byla poruchova vic, ale jeste to slo. AUDI je sice obrovska a pohodlna lod, ale s pribyvajicim vekem se to sype a stoji to sileny penize a neni to opravitelny na cestach. VW jw na tom podobne jak AUDI. Je me jedno jestli je to 15, nebo 1 rok stara koncepce.
    Jinak vlastnim 23 let stare 110R Coupe a na to si nemuzu stezovat absolutne. Pohodli-zadne. Hluk v interieru-hroznej. Ale jede to furt, totalne spolehlivy a pekny auto(budi vetsi pozornost nez to AUDI) a kdyz se to slapne tak jede pomerne rychle a po mensi uprave podvozku, to i pekne sedi..
    Dulezita je pro me spolehlivost a vykon/cena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  14:35

    « Re: No comment...(pro Walkera)

    Kde si našel tu Astru? Já jsem našel za cenu, kterou uvádíš Astru Classic 5D 1.4. Její výkon není 66 kW, ale 60 koní. Za tu cenu je holá jako nejlevnější Felicie a věci dokupuješ v paketech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  09:14

    « Re: To Johny_R -to Roni

    Spíą neľ cenové podbízení to bude vyąąí produktivitou práce. Schválně si spočítej kolik stojí doprava korejských a japonských aut do Evropy, clo, DPH. Pochybuji, ľe by tamní výrobci jiľ 10 let dotovali ceny u nás. Co se týče přední masky, tak podobný názor (ľe se k tak malému autu nehodí a ľe je to prasárna) měli i v českých testech (naposledy SM v testu Felicie 1,6). Srovnání v tomto s Ladou Samarou je na místě. Podobné inovace, jak za komouąu, kdy se mění jen fasáda, a to dost nevkusně mám pořád v paměti (Samara, Volha, 105/120, Favorit, Dacia, Wartburg, Tatra). Zde docházelo pouze k zásadním změnám umístění loga značky, menąí nebo větąí větrací mříľka u chladiče a o něco větąí nebo menąí světla. Větąinou to vąak bylo jen větąí, prasácky zvětąené, aby to upoutalo, nebo spíąe ąokovalo. A hlavně hodně plastů, protoľe umělé hmoty, ty prostě letí. Na jejich zpracování to bylo vidět
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  21:29

    « Re: No comment...(pre kundin a spol)

    favorit je kára na čtyřech kolech a vsechny ostatní auta stojej za * PITAK
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  21:04

    « Re: No comment..., pro Diamanta

    vy volove favorit je delo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  19:48

    « Re: To Johny_R

    Díky za překlad, věřím, že nekecáš, německy totiž neumím a nikdy se tenhle jazyk učit nebudu. Trochu mě ale pobouřil ten povýšenej a arogantní tón. Felda vznikla r. 1994 už za panování VW ve Škodovce, nové motory se už mohly dávno montovat,
    kdyby to svýho času na Vlčím Hradě nezatrhli.
    A kritika přední masky - to je fakt k smíchu.
    Pokud jde o ceny nechci se zastávat Škodovky, ale každá fabrika musí bejt rentabilní a vždycky nejdůležitější je domácí trh. Uvažte třeba ten neskutečnej rozdíl za co se tady prodává takovej Punťa a za co třeba na Západě. Tohle je podle mě conový podbízení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  12:54

    « To Johny_R

    Pokud píąeą o testech, tak se podívej, co například píąi o Felicii 1,3 v [odkaz] Pokud neumíą německy, tak ti část přeloľím. Jiľ samotný název článku Alles nur Fassade, který je dále rozveden. Nová maska, ale pod plechy je opět vąe při starém. Felicie je jiľ na trhu od roku 1988, do konce roku se jmenovala Favorit. Tlustá maska chladiče připomíná Ladu Samaru. Vąe je při starém, pro novou techniku zde nikdo nehnul ani prstem. Místo moderního koncernového motoru zde najdeme poslední ąkodovácký hliníkový motor, který by měl při poslední modelové změně putovat do technického muzea. Hlučný chod motoru, který díky lehkému hliníkovému bloku a hlavě patří se svým bočním nakláněním a citlivostí na nerovnosti vozovky do Alteisen Sammlung (sbírky starého ľeleza, ľelezného ąrotu). Motoru 54 k chybí zrychlení a tah...je hlučný a nepříjemný zvláą» při vyąąích otáčkách...na kaľdý pád nás můľe potěąít akorát svojí spotřebou v průměru 8,1 l/100. Také s prostorem, sedačkami, pruľením, jízdími vlastnostmi nás nechá ľít...při nepřesném řaľení a těľkojdoucím řízením (posilovač se nedodává)zavřeme oči jeątě jednou...brzdá dráha 50,6 m ze 100 km/h je jednoduąe nepředstavitelně ąpatná...a pro základní model není ABS ani na příplatek...za minimální výbavu 1,3 LX se nabízí za 17.350. Zajímavou nabídku, kterou minulý rok vyuľilo 9.239 zákazníků, z celkových 21.123 zákazníků Felicii. Pokud vąak vąe zůstane pod novou maskou při starém nezíská daląí rok ľádného daląího zákazníka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.99  11:46

    « To Johny_R

    Děkuji ti za kompliment. Až mě budou chválit škodováci, urputně bránící Feldu, tak sám sebe nakopu do *. Jestliže je podle tebe motor 1.3 OHV s 3x uloženym klikovym hřídelem moderní a srovnatelný s konkurencí, je to tvůj názor, kterej ti brát nebudu. Můj názor je ten, že je to *. Rozhlídni se kolem sebe do koncernovejch aut VW najdi tam motor konstrukčně starej jako VW "pro Škodu" 1.6 8V a 1.9D. Uvidíš pouze 1.6 16V (74kW) a 1.9 TDi případně SDi. Tolik můj názor, tak doufám, že tě zase nerozčílí natolik, abys tu psal o mém IQ (po kterém ti * je). --Harouš--
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  11:26

    « Re: No comment..., pro JOHNY-R

    Ty musíš být fakt *.Sám říkáš,že 1.9 a 1.6 jsou starý šroty.Tak vo co gou?A 1.3 je srovnatelný???? S 3x uloženou klikou??? Ty jsi ale magor.Ten motor byl srovnatelý tak v roce 1970.A podvozek? Škoda mluvit.Tak se proboha VZPAMATUJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  11:04

    « Re: No comment..., HAROUSe

    "HAROUSY",
    ty jsi asi poslednich nekolik let byl v komatu, nebo spis pod vlivem cehosi. Clovek kterej napise, ze Felicie ma kastly z favorita a motor z 1000 MB, asi neni uplne zdravej, nebo tady nema co delat. Motor 1,3 je plne srovnatelnej z konkurenci a motory 1,6 ci 1,9 diesel nespadaj na hlavu skodovce, ale koncenu VW, kterej se tak trochu potrebuje zbavit svejch srotu. Skoda je, ze skodovce zatrhli vyrabet vlastni 1,6, ktere jsou nekolikanasobne lepsi nez ted montovane motory z VW. A kastle? Zkus se nekdy podivat na nejake srovnavaci testy... O cene se bavit nebudu, jelikoz tvuj IQ koeficient by to asi uz nepochopil....
    Johny_R
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  09:59

    « Re: No comment...(pro Walkera)

    Astra 1,4 Classic (66 kW) bude v akci od poloviny března za 279 tis. Kč!!! Nevím jak na Slovensku, ale tady si pak Felda ani neąkrtne. Koupit jí pak za ty prachy můľe jen idiot nebo fanda "značky". Nevím do kdy chce ©koda drľet tak krátkozrakou cenovou politiku. Z vlastní zkuąenosti vím (kdyľ jsem v podniku kupovali auta), ľe ostatní prodejci se předhánějí v různých slevách (Renault, Opel, Ford), kdeľto pánové ze ©kodovky si pořád myslí, ľe jim bude zákazník lézt do *. Pokud by chtěl jejich prodejce něco nabídnout, tak jen neoficiálně, s rizikem, ľe příjde o licenci. Zřejmě si neuvědomují, ľe doba pořadníků na Favority jiľ skončila. Sklady a showroomy prodejců se jim plní zastaralými * Felicia a vůbec jim to nevadí. Bez výrazných slev těľko prodej zvýąí. Akce typu green line, black line toho moc nenabídnou, protoľe pořád to zůstane * line.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.99  08:49

    « Re: No comment...(pre kundin a spol)

    No a právě o tom se tady bavíme. Jaké jiné auto si v těchto cenových relacích pořídit. Podivám se na to z druhé strany: Felicia Combi 1.6 - 325.000Kč , 1.9D - 330.000Kč , Opel Astra Clasic 1.6 - 360.000 , 1.7D 380.000Kč , Seat Cordoba Vario 1.6 - 360.000Kč , 1.9SDi - 372.000Kč , Ford Escort Combi 1.6 16V - 357.000Kč , 1.8TD - 399.000Kč , Peugeot 306 Break od 340.000Kč. Pardon, ale z těchto aut by u mě Felda byla až na posledním místě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  08:41

    « Re: No comment...(pre kundin a spol)

    Zdravím Tě Walkere, ale co jsi chtěl říci tím, že u Felicie platí:"za málo peněz vela muziky, to opravdu nevím".Není mi přesně jasné jakou pokrokovou technologii za těch málo peňazí dostanu? Snad motor OHV s 3x uloženou klikou, nebo vyběhlý VW 1,6?? Možná podvozek z Favorita.Jak sis možná všiml, diskutuji o technickém řešení, vybavení interiéru zlepšující užitnou hodnotu a pohodlí nechávám stranou. Pohodlí je tak jako tak omezeno zmíněným dědictvím z Favorita.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.03.99  08:24

    « Re: No comment... (for Jenda)

    DIAMANT píše:
    Vcera a dnes absolvovanych spolu 960 km s Feldou (mimochodom spotreba
    5,96 l/100 km). Velmi dobre poznam Golfa, Octaviu, takze viem o com pisem.
    A CO JSI TÍM CHTĚL ŘÍCT????????? To jako po 960km dobrý? Nebo špatný? Nebo co?Ta spotřeba je v závorce ,takže asi není jádrem myšlenky,nebo je???
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 07.03.99  22:44

    « Re: No comment... (for Jenda)

    Vcera a dnes absolvovanych spolu 960 km s Feldou (mimochodom spotreba 5,96 l/100 km). Velmi dobre poznam Golfa, Octaviu, takze viem o com pisem. BTW. Golf (IV) nie je az taka slava. Bolo trochu snehu - odpadol plastovy kryt spod motora a teraz sa sucha po ceste. Podla servisaka nie sme sami s tymto problemom. Ked dojdu diely, tak to spravia, zacvakame 13.000. Co ty na to? Nie je dolezita aj cena?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.03.99  22:59

    « Re: No comment...(pre kundin a spol)

    Osobne si tiez myslim, ze jedinym dovodom pre pomerne vysoky predaj Felicie na zapade su ceny . Dajte si tu robotu a pozrite si cenniky aut v Nemecku, Rakusku a pod.

    Co sa tyka Slovenska, nepoznam NIKOHO, co by si Feliciu kupil pre jej kvality. Kazdy z pomernej sirokeho okruhu znamych si ju nakoniec kupil iba pre jej cenu, zvyhodnene havarijne poistenie ( spolupraca s Ceskou Poist.) a zatial nizsou cenou ND a oprav.
    Na Slovensku je teraz cena Felicie LX cca 250.000.-Sk. V tej cene dostanem:

    - Daewoo Matiz

    - Fiat Seicento 3 dv.

    - Citroen Saxo 3 dv.

    - Kia Pride

    - Lada Samara


    TO JE VSETKO !!!
    Takze mozete porovnavat. Z tych aut by som aj ja kupil Feliciu !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.03.99  22:56

    « Re: No comment...(pre kundin a spol)

    Osobne si tiez myslim, ze jedinym dovodom pre pomerne vysoky predaj Felicie na zapade su ceny . Dajte si tu robotu a pozrite si cenniky aut v Nemecku, Rakusku a pod.
    Co sa tyka Slovenska, nepoznam NIKOHO, co by si Feliciu kupil pre jej kvality. Kazdy z pomernej sirokeho okruhu znamych si ju nakoniec kupil iba pre jej cenu, zvyhodnene havarijne poistenie ( spolupraca s Ceskou Poist.) a zatial nizsou cenou ND a oprav.
    Na Slovensku je teraz cena Felicie LX cca 250.000.-Sk. V tej cene dostanem:
    - Daewoo Matiz
    - Fiat Seicento 3 dv.
    - Citroen Saxo 3 dv.
    - Kia Pride
    - Lada Samara
    TO JE VSETKO !!!
    Takze mozete porovnavat. Z tych aut by som aj ja kupil Feliciu !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.03.99  20:33

    « Re: No comment...(pre kundin a spol)

    Ja som vôbec neporovnával Golf s Feldou, iba som chcel poukázať na spôsob argumentácie HAROUSa. A k príspevku Jendy, citukem"Nechci hanět škodovky, ale jestliže se zn. ŠKODA na některých trzích podbízí nízkými cenami, zkreslí se poměr "užitná hodnota x cena" a ovlivní to samozřejmě i různá hodnocení a výsledky v žebříčcích" Z toho jasne vidno, že si nič nepochopil. Ak takto uvažujú všetci, tak mi je jasné prečo nadávate na Felíciu. Ak porovnávam dve autá, tak je tam rozhodujúci pomer cena/výkon (resp. pomer výkon/cena by mal byť najvyšší). A podľa mňa práve tu je najväčšia výhoda Felície-veľa muziky za málo peňazí. Je jasné, že ak jazdím na novej S-klasse, tak je pre mňa skoro každé auto * a naopak ak mám trabanta, tak aj Š120 je iná sila. Ale keď sa pozriete na ceny, tak je to už v trocha inom svetle. Felícia naozaj nie je dokonalosť sama osebe, ale za tú cenu. K prípadným poruchám asi toľko: nový Golf mal zo začiatku problémy so zatekaním (to mal aj Golf III), kolegovi zatekalo do Passata, až kým mu tri krát nevimenili predné sklo, nová Astra mala problémy s riadením, a dalo by sa pokračovať. A pripomeniem: Fakt si myslíte, že automobilisti krajín naročného trhu záadnej európy su blbý, pozrite sa na predaje v Rakúsku, Nemecku, Anglicku, severských krajinách; fakt vám to ešte nedošlo?!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…