FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  21:21

    « nebude to zas tak hrozný.

    To,že tady polovička feldy ¨vychvaluje a druhá zatracuje bude asi normální ale chci vam naznačit,že se hádáte jak buzíci.Já jezdím s nákladákem a párkrát sem vez ze škodovky jejich
    světelný znaky a reklamy do Rakouska,Německa a Itálie k prodejcum a všude si felície moc chválili
    ,před oktávkama doslova lehaly.je zajímavy,že tam
    jdou na dračku a tady jak píšete ne.Protože felda
    je auto udělaný pro obyčejnýho českýho člověka
    nemuže bejt nejlepší.Nazdar.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  15:27

    « Re: No comment..., pro natvrdlého kundina

    Cti, prosim te, poradne. Ja tvrdim ze Felicie je dobre auto. To ze 1,6 motory jsou sroty znamena, ze v VW se jich nemuzou zbavit a tudiz je cpou do Skodovek, ale to neznamena, ze tim padem je spatne cele auto. Pokud nekdo bude chtit Felicii bez chyb, bude se muset podivat po jinem motoru, ne po jinem aute.
    Ted me jeste vysvetli, kdy si vzal to, ze jsem napsal, ze 1,3 mohli byt na vyssi urovni ? Napsal jsem ze "..skodovacke motory, mohli byt na vyssi urovni nez je stavajici 1,3...", cimz je mysleno, ze kdyby Skodovka dale vyvijela, tak dnes by ty motory(1,3 a 1,6-ktery se bohuzel neprodavaj) mohli byt na mnohem vyssi urovni, nez je to u stavajiciho motoru 1,3. Cim neni receno ze 1,3 je spatna !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  14:45

    « to:Johny_R

    Slysela jsem od autorizovaneho prodejce aut, ze zatimco u ostatnich znacek se pocitaji skutecne prodana auta, do souctu skodovek jsou zapocitana i auta, ktera stoji ve sklade prodejcu a doposud prodana nebyla!!! To pak nevypovida objektivne ani o kvalite skodovek ani o koupeschopnosti lidi. O skutecne poptavce ani nemluve.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  14:26

    « Re: No comment..., pro vsechny

    Tahle diskuse nevede nikam. Neexistuje idealni auto, proto si kazdy koupi to, naco ma a co mu vyhovuje. Kazdy ma jine potreby, proto ma kazdy na auto jiny pohled. Tedy je zbytecne nekoho presvedcovat. Kdyby se podarilo nektere automobilce vyrobit idealni auto, ktere by vyhovovalo vsem a vsichni by si ho i mohli koupit, tak nejen by vsechny ostatni automobilky zanikli, ale i vsichni by sme jezdili ve stejnych vozech. Desna predstava. Mimochodem i spalovaci motor jako takej je zastaralej * - vzdyt se vyrabi pres 100 let.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  14:04

    « Re: No comment..., pro natvrdlého JOHNY R

    Přece se tady nebavíme PROČ jsou špatné(díky koncernu VW,jak vysvětluješ),ale o tom ,že JSOU špatné.Což sám potvrzuješ slovy: mohly být na mnohem vyšší úrovni...,1,6 jsou šroty...atd.).Což věta,že 1,3 mohly být na MNOHEM vyšší úrovni neznamená,že ten motor je zastaralý,nic moc...?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  12:51

    « Re: Pro všechny

    to souhlasí sedel jsem ve VW BORA mam 180 cm a vzadu jsem se skoro nevesel. VW jsou vsechno klumpy. jediny solidni auto je LUPO.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  12:43

    « Re: Pre vsetkych

    Neviem co mas proti Golfom tam je miesta viac ako vo Felicii asi si v tom Golfe nesedel. Neviem kto ti to mohol nakecat ze je tam malo miesta. Ja viem Golf stoji 2 krat tolko......atd....
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  12:24

    « Snad nezávislý názor

    Felicii, ani Favorita nemám, ale strávil jsem spoustu času ježděním ať už v jednom, či druhém (služebně, soukr. jsem jezdil v Civic 1.5 z roku 89 a teď mám Astru z 92 -1.6i). Musím konstatovat, že i stará Felicie je oproti Favoritu zlepšení (alespoň co se týká subjektivních pocitů - tedy komfortu jízdy). Tím to ale asi hasne. Když jsem loni strávil 7 dní na dovolené ve Felicii, po příjezdu domů jsem si hned musel spravit chuť v Civic(u). Je tam opravdu obrovskej rozdíl mezi zpracováním (Felicie je plechařina), jízdními vlastnostmi (nesedí a moc se naklání), výkonem (těžko se gumuje (;-)) a celkovým pocitem z jídy mezi Felicií 2 roky starou a Hondou Civic 10 let starou. Lépe to samozřejmě vyznívá pro Hondu. Nicméně je fakt, že jsem místo Astry Felicii málem koupil a to díky užitné hodnotě (Civic jsem neprodal, ale naboural). Za poměrně slušný peníz můžete totiž kopit poměrně nové auto, které by mělo ještě chvilku vydržet a opravy na něm jsou navíc z těch levnějších. Tak to je můj názor. Ale stejně jsou nejlepší motorky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  09:56

    « Re: No comment..., pro Johny_R

    To ľe je motor ©kodovek spolehlivý by snad mělo být samozřejmostí. Vzhledem k tomu, ľe ho jiľ dělají nějaké to desetiletí (nyní v objemu 1,3), tak by uľ mohli mít vychytané vąechny mouchy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  08:17

    « Bez nadpisu

    Stejná auta jsou poslední Favoriti a První Felicie. Je otázka jak se změnila Felicie od uvedení na trh do dneška, je možné že dost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  07:51

    « Re: felicia=favorit - Crowbar

    Vis ty vubec o cem pises ?
    Jel si nekdy ve Favoritu, nebo ve Felicii? Nejdriv bys to mel zkusit, nez o tom zacnes psat.
    A jestli se Skodovce plnej sklady, mozna to bude tim, ze se ekonomika naseho statu silne propada, tudiz lide, jestli sis vsiml, si nova auta zas tak moc nekupuji. Toto neni problem jenom Skodovky, ale da se rici 90% prodejcu u nas. Mimochodem je zajimave, ze se prodej v zahranici Skodovce zvysil, tudiz v celkovem hodnoceni Skodovka propad prodeje nema.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  07:36

    « Re: No comment..., pro I.S.kundina

    Ty si stale asi nic nepochopil, tudiz ti to rozepisu trochu vic podrobeneji:"... jsem chtel rict to, ze kdyby se skodovce nebranilo ve vyvoji, mohly byt skodovacky motory na mnohem vyssi urovni, nez jak tomu zustalo u motoru 1,3 ...". V teto vete nevidim nikde kritiku 1,3 motoru. Je tam receno, ze kdyby VW skodovce nezakazal vlastni vyvoj a prodej jiz hotoveho agregatu 1,6, mohli se lidi dockat jineho motoru, nez je 1,3 na kterym se ti nelibi ze je 3 ulozeny a podoba se motoru z Favorita. Ze jsem rekl, ze montovanej 1,6 motor je srot, za tim si stojim, jenze tohle nejde na hlavu Skodovky ale panum z VW !
    Jinak dekuji za nazory panu Walkera a Diamanta, se kterymi plne souhlasim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  07:30

    « felicia=favorit

    Souhlasim s vámi všemi. Felicie je totiz porad jenom Favorit a uz jim zustane. Kdyby to bylo jinak , jak tvrdi nekolik malo jedinců, tak proc by jim sly ty "skvely" tak dobre na odbyt? Vzdyt uz sami nevi kde ty auta skladovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.03.99  05:41

    « Re: No comment..., pro JOHNY R

    JOHNY R pise:
    "... jsem chtel rict to, ze kdyby se skodovce nebranilo ve vyvoji, mohly byt
    skodovacky motory na mnohem vyssi urovni, nez jak tomu zustalo u motoru 1,3 ..."
    Kdyby,kdyby,kdyby... Vzdyt ty sam potvrzujes slova o tom ,ze Felicia je *.O motorech 1,6 jsi rekl ,ze jsou to sroty,o 1,3 viz vyse.O co ti vlastne jde?Jestli se zastavas Felicie,nepouzivej argumenty proti ni.
    P.S. A opravdu me nemusis brat vazne.Ivan Sergejevic Kundin.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 09.03.99  22:57

    « Pre vsetkych "odbornikov" ...

    Fakt neviem, co Vam vsetkym vadi na 3x ulozenej klukovke. Podla mna fakt nie
    je podstatne, ako je to urobene, ale ako to sluzi. Staci sa pozriet, ze v
    priemernej AUTOSKOLE nabeha Favorit (mimochodom s 3x ulozenou klukovkou)
    bez generalky cez 230 tis. km. Je to az take zle? A vobec nemozno motor 1,3
    zrovnavat s motorom z 1000ky. Johny_R, plne s tebou suhlasim, ze 1,3 je porovnatelna s ostatnymi 1,3kami. Chcelo by to trochu lepsie odhlucnenie. Hlavny problem je v tom, ze ked ide nejaky "odbornik" vo Felke 1,3 a predbehne ho niekto iny, tak Felka je *. Vsetkym odporucam si NA VLASTNE OCI porovnat Favorit a Feliciu. A potom nieco kritizujte. Walker, aj my mame Feliciu 95 a 98. Fakt sa tam velmi vela zmenilo k lepsiemu. Lenze o niecom takom ludia kritizujuci v tejto rubrike ani nepoculi a stale si myslia, ze od roku 1988 sa vobec nic (okrem prednej masky) nezmenilo. Ku 1,3 je mozne dokupit ABS (mam), EDS, predny a bocne airbagy, napinace pasov, klimu, palubny pocitac, el.okna, a aj posilovac riadenia (a co ja viem co este). Tak o com je rec? Asi vam vadi to, ze kto na to nema, tak si za to nepriplati (a nikto vam to nenanuti v zakladnej vybave za vela penazi). A co sa miesta tyka, tak Felka je na tom naozaj lepsie ako napr. Golf IV (pre neznalych Golf je o triedu vyssie). Na miesto sa v Golfe stazuje skoro kazdy, koho som vazdu viezol.


    FIAT - kapitola sama o sebe. Fiataci predsa pri uvedeni Punta vyhlasili, ze s cenou auta pojdu na minimum a na sluzbach a dieloch si to dozenu. Logicke, nie? (tusim aj Daewoo podobne). Ved ked sa zakaznik uz "ulovi", tak bude platit.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  22:25

    « Re: total *, ale ...Punťa taky

    To já když si ze svýho fára přesednu do
    Punti tak si připadám jak na italský latríně,
    hahaha!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  20:05

    « Re: To Johny_R(pre residents)

    Nieco k tvojmu clanku. Neviem ci je chyba v tvojomm preklade alebo v originaly, ale je mi nejasnych par veci. Napr. pokial viem Felicia bola uvedena v roku 1994, presnejsie v jeseni, ty uvadzas rok 88( vtedy prisiel Favorit). Ak niekto tvrdi, ze v porovnani s prvym Favoritom je pod plechmi to iste, tak bud nevie ako vyzeral prvy Favorit alebo nevie ako vyzera Felicia. Rad by somm vsetkych, ktori argumentuju tym, ze Felicia je iba prezleceny Favorit upozornil, ze uz aj terajsia Felicia sa dost vylesila oproti prvym Feliciam(napr. prve Felicia mali casti podvoku prevzate z Favorita, nove uz maju napr. brzdy z Golfa III, zosilnene napravnice, bol inovovany motor 1.3(viacbodove vstrekovanie), zlepsovala sa standartna vybava, atd.) To by som mohol kludne povedat(uz som to raz spominal), ze aj Golf IV, je iba Golf I s novymi plechmi. To s tym naklananim a citlivostou motora na nerovnosti som celkom dobre neochopil. Primitivna argumentacia je, ze motoru 54 k chyba zrychlenie a tah. To by som mohol povedat o hociktorom modele s najslabsim motorom (napr. aj Merceder C s 2 litr. motorom ma slaby tah). Neviem odkial dostali tu spotrebu. 1.3 40 kW jazdi normalne za 6-7 litrov). K priestoru vo Felicii nemoze nikto poveda ani slovo, vo svojej triede je na vrchole( ak ju nezaradite o triedu vyssie, vo Felicii je vnutorny priestor prakticky na urovni Oktavie.).
    K tej brzdnej drahe tazko nieco povedat, zislo by sa to overit a porovnat aka je pri konkurencii. K bezpecnostnej vybave, skus spocitat kolko modelov v tejto triede moze byt vybavenych bocnymi airbagmi.Pokial viem ABS je v ponuke pre vsetky modely, okrem specialnych akcii. Ale inak konecne nejaky pokus o vecnu argumentaciu, ale netreba verit vsetkemu co sa popise najma v odbornej tlaci.Inak sorry za dlzku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  19:32

    « Re: To Johny_R(pre Harousa)

    Clovece, zacinas pouzivat argumenty residentsa(podla neho ak motor nie je 16 ventil, tak je *), tvrdis, ze ak motor ma 3-krat ulozeny kluk. hriadel, tak je *. No co uz s tebou ?? Podla mna ani nemas poriadne predstavu o motoroch a niekde si to pocul, tak teraz tym argumentujes. Inak ktej 1.6. Pozrel som sa do ponuky ostatnych koncernovych znaciek a predstav si, je este v ponuke pre Ibizu, Cordobu a Polo. Ale tebou spominany 1.6 16V 74 kW som nenasiel nikde. Taky motor totiz VW nevyraba, to co mas na mysli ma iba 2 ventily na valec. (Uz z toho vidno aky mas prehlad)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.99  18:51

    « total *, ale ...

    Měl sem 1.6 Filcku, dnes s ní jezdí kolega. Bohudík. Už bych to nechtěl, protože když jsem si do toho sedl po půl roce, připadalo mi to, jako když sedím na pařeze v lese.
    Do firmy to je good, ať se zaměstnanci pěkně zmítají,provoz a opravy jsou "poměrně" levný, ale co je nejdůležitější: opraví to každej JOUDA,nečekáš na díly a většinou je to hotový do 2 dnů i s objednáním se v servisu ...
    Nikomu to nedoporučuju jako auto pro rodinu, ale do firmy ??? Samozřejmě v tom nesmíte jezdit vy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.03.99  18:29

    « Demagogická diskuze

    Tohle je fakt diskuze plná polopravd a lží.
    Pro mě je Felda poslední český auto, ruskou Samaru mi nepřipomíná ani náhodou a rozdíl
    vůči Favoritu v kvalitě, komfortu i jízdních
    vlastnostech musí uznat každej, kdo se v těhle
    autech skutečně svezl.
    Zajímavý, že si v tom germánskym plátku vybrali
    na přetřes nejslabší motor 1.3 40kW (ekv. 54 HP)
    a ne třeba "výběhovou" 1.6 furt dodávanou přímo z Vlčíhohradu, jo kritika do vlastních řad tolik nesedí.
    Ceny: Japonský auta teda rozhodně nepatřej u nás
    k levnýmu artiklu - to ses fakt uťal. Jezdím občas s Civikem VTEC a vím co každá blbost stojí.
    Podívej se na ceník. A kromě toho v Evropě maj
    Japonci svý fabriky, takže žádnej dalekej dovoz. Ke korejcům se nechci vyjadřovat - mám z těhle aut strach.
    Ještě jednou se ptám, proč je tak velkej cenovej
    rozdíl takovýho Punťi a nás a na západě, na čí
    bedra jdou ty desetitisícový rozdíly. Že by naši
    prodejci byli tak produktivní?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…