FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    31.05.99  19:31

    « Završení obsáhlé kritiky z 22.05. 1999 - Autosalón Stodůlky

    Vzhledem k tomu, že každá věc má svůj začátek, ale i konec, tak bych zde chtěl dokončit záležitost, kterou jsem začal uveřejněním svého příspěvku ze dne 22.05.99. V něm jsem popsal své zážitky při koupi nového vozu v autosalónu „AUTO STYL a.s.“ Jeremiášova 3, Praha 5 – Stodůlky. Uveřejnění mého příspěvku vyústilo v osobní setkání s ředitelem této firmy, během níž jsme si většinu věcí ujasnili a uvedli na pravou míru. On uznal mou oprávněnou kritiku na práci některých svých lidí, protože jak sám řekl „nemůže být všude a všechny kontrolovat“. K tomu slouží kniha stížností na prodejně, kterou je povinen sledovat a všechny v ní uvedené stížnosti vyřídit. Otevřeně uznávám, že jsem této možnosti nevyužil a tak se zbavil jakékoliv možnosti své stížnosti právně podložit. I sebeoprávněnější kritika práce jeho zaměstnanců a sebedelší dohadování se s nimi, tak pozbývá jakéholiv smyslu.
    Příjemné zjištění bylo, že ředitel provedl od té doby významnou obměnu svého personálu, a tak jsem se již nesetkal s těmi, kteří mi tehdy tak hnuli žlučí a vlastně způsobili mojí až fanatickou averzi vůči této firmě. Proto se mu, protože jsem ho v příspěvku uvedl jmenovitě, omlouvám, neboť i adresná kritika může být vedena tvrdě, ovšem bez zbytečných invektiv, které pak posouvají celou diskusi do znatelně primitivnější polohy. Byly mi bez afektu nabídnuty služby jeho servisu s možností řešit jakoukoliv nespokojenost přímo s ním.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.99  20:54

    « Re: škoda

    Riso, trochu nechapu tvuj nazor o dovybaveni. Mezi doplnky nepocitam uzitecne veci napr. radio, stresni lyziny, motor 1.6, stresni okno, protoze nejak ta felda vetrat musi, alarm a zamykani radici paky. Chapu cloveka, ktery chce mit vse od jednoho prodejce, protoze ten se potom nemuze vymlouvat na nedodrzeni zaruky. Ten zbytek uz doplnky jsou a v pripade feldy jsou asi fakt zbytecny. Ja jsem do servisu jezdil jen na garancky, kdyz chces auto prodat za slusny penize, musis mit servisni knizku. To je prvni, na co se lidi ptaj zaroven jestli neni auto bourany. Ahoj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.99  17:06

    « jen tak :-))))

    to risa: kdyz tak chlapi se pisou s mekkym "i"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.99  10:32

    « Re: škoda

    To je přesné, a vůbec nechápu toho člověka, co si ty doplňky na truc kupoval tam, kde byli totálně neschopní. Sám psal, že to mohl koupit jinde, ale záměrně chodil pořád tam. Já si např. šel uložit peníze do IPB na Můstku, byl jsem tam 2x, vždycky strašné jednání, tak už bych tam nikdy nešel. Dnes už je velký výběr, tak proč nejít jinam ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.99  08:36

    « škoda

    Chlapy prosim Vas tak proč si to kupujete? Víte jak jsem to tady četl tak jsem docela čuměl. Kdyby jste si kupovali ten nejlevnější model, ale skoro každej z Vás si tu feldu pěkně vybavil. Já vim, že mi řeknete, že za ty peníze takle vybavený auto ..atd., ale to co popisujete mi připadá jak z jinýho světa. Víte já Vám tu nechci nic předhazovat, ale když se nad tim zamyslíte ze všech stran, myslíte si, že by se Vám nerentovalo raději něco jiného a hlavně boha já bych umřel takle lítat po servisech. Já bydlím 100km od Prahy, ale do servisu jezdím do Prahy :-) je to divný, ale je to tak. Neni "bohužel" značkovej, ale nemá chybu. čus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.99  13:27

    « Re: Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak

    Jak sem tak pročítal posledních pár příspěvků,tak sem si udělal docela slušnej onrázek o Škodovce a z toho co se tu napsalo se mi akorát potvrdily i moje zkušenosti a sice to,že prodejci automobilů značky Škoda sou většinou arogantní blbci.Neřikám že všichni,ale většinou jo a to dobrý jméno automobilce zrovna nedělá.Mojí zkušenost s prodejcem sem tu myslim už psal(nebo to bylo v rubrice o prodejcích vozů) a koupě vozu pro mě byla dost nepříjemná záležitost.Myslim že nemá cenu se tu rozepisovat,protože většina věcí,která mě při koupi vozu potkala tu už byla řečena,prostě dealeři Škodovky sou banda blbců,který nemaj zájem vás ve dveřích ani pozdravit,natož vám pak milostivě prodat auto,proč taky,dyť je to jenom jejich práce.No prostě no comment. Zdraví P.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  08:20

    « Re: Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak

    Sorry, ale na konci ma byt "nenechat se ukecat".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  08:16

    « Re: Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak

    Feldu jsem kupoval zacatkem roku 1996. Spise shanel protoze jsem chtel 1.6. Tehdy vubec neexistovalo, ze by si mohl clovek vybrat vybavu - LX, GLX a pod. Nastesti jsem sehnal behem 14 dnu, i barva odpovidala me predstave. Autosalon byl mimoprazsky coz jsem kvitoval, protoze od Prazaku zasadne auta nekupuju, byt bych je mel pres ulici. Tvrdim, ze vsechny prazske autosalony jsou sejdiri. Feldu mi vybavili dle meho prani, dokonce i cast vybavy z ni stahli. Nechtel jsem radio a litá kola. Vse jsem dojednal pres telefon, vybavil jsem leasing, samozrejme, ze ne pres Skofin - je drahy a nemam rad firmy s dominantnim postavenim na trhu, byt jen v urcitem segmentu. Pro auto jsem si dojel behem tydne, predani probehlo bez problemu, skolili me tam snad pul hodiny jako nejakou blondynu s IQ houpaciho kone. Tim muj vzah s prodejcem skoncil mel jsem co jsem chtel, co jsem ocekaval a byl jsem spokojen. Na servis jsem zacal jezdit k Auto Papousek do Dejvic. Prvni co me zarazilo bylo to, ze auta parkovali na ulici a to tam, kde bylo misto. Za auto nenesli odpovednost. Na to, co umeli se tvarili jako machri. Stve me, ze se clovek musi s kazdou kravinou objednavat 10 dni dopredu a pod. Po 10000 km zacala pri rozjezdu hucet spojka, to jsem urgoval nekolikrat, pokazde s tim nic neudelali. Taky zacala vypadavat stabilizacni tyc v motoru. Proste se na jedne strane vyvlikla z pouzdra. Pri rozjezdu bylo slyset takove klapnuti na leve strane. O tyhle veci jsem se s nima hadal cely rok do te doby nez vyprsela zaruka. Pak jsem uz vymek a zmenil jsem firmu. Zacal jsem jezdit do Life Cars na Praze 9. Nejsou to taky zadni bozi, ale aspon se snazili. S tou spojkou nic neudelali, stabilizator konecne ukotvili tak, ze nevypadaval. S tou hucici spojkou jsem najezdil 90000 km bez problemu, s cvakanim pri rozjezdu jsem se smiril. Kdyz jsem chtel auto prodat, kupec nasel prorezly zadni dvere od kufru pod tesnici gumou okna. V zivote jsem se tam nepodival, nebyl duvod a normalne to videt nebylo. Zajel jsem do servisu jako, ze to reklamuju, protoze na proreziveni karoserie je zaruka 6 let. Kdyz to videl sef servisniho oddeleni, zacal se tvarit jako kakabus. A jestli auto nebylo zezadu bourane, menene sklo a jestli bylo spravne osetrovane a garancni prohlidky a pod. Vse jsem odrazil, nejvic ho dorazilo, kdyz zjistil, ze mam o jednu garancku a vymenu oleje navic. Pak ztratil argumenty, autak byl cerstve umytej, nalestenej a pod. Tak zacal s tim, ze musi povolat vyrobniho technika a ze to bude az pristi tyden (byla streda). Nakonec jsem ho dokopal k tomu, ze ho zavolal hned na mobil. Ze sluchatka bylo slyset takove usecne "Tak to prece vymente na zaruku se vsim co k tomu patri. Sepiste lakovaci protokol a poslete to sem. Nic videt nemusim." Hosan byl viditelne mimo misu, problem byl vyresen hned navic bez jeho pricineni. Nicmene neztratil tvar objednal me hned na PO a ve ST jsem mel auto s novyma dverma, perfektne chycenym odstinem laku. Auto jsem prodal v terminu za kralovskych 185.000 Kc v 90000 km bez garancky. Porizovacka byla i s doplnkama v 96 365.000. Byl jsem s tou feldou opravdu spokojenej, v te dobe jina volba nebyla za podobne penize se stejnou vybavou. Poruchy krome viz vyse nebyly, menil se jen termostat v 80000. Jezdila perfektne, se slusnolu spotrebou, dala pokourit i silnejsim vozum. Kdybych po roce provozu vedel, ze se delaj i upravy, tak ji necham vyslechtim na nejakych 66 kW a to by bylo potom svezenicko. Nakonec k vybave a doplnkum. Pokud to nechcete vylozene do porizovaci hodnoty a hned, tak pockejte. Napr. stresni okna se daji poridit mnohem lepsi nez "originalni" za lepsi cenu - napr. od firmy Autosklo. Stejne je to s radii. Skoda tvrdosijne trva na Blaupunktech jako na firemnim radiu. Za stejny penize lze ziskat mnohem lepsi muziku nez "original" - viz skupina 'muzika v aute'. Alarm to same, lita kola taky o pneu ani nemluve. skodovka strasi neustale s "originalnimi nahradnimi dily", ale napr. gumy tam frknou jaky jim prijdou pod ruku, cim horsi kvalita tim lepsi. Moje zasada s doplnky zni: "Co nemusim hned - klima, elektro vybava apod - porid jinde, s lepsimi parametry a levneji. To plati u vsech aut, snad s vyjimkou MB, BMV a pod. Doufam, ze jsem neodradil potecialni kupce Skodovky, to bych opravdu nechtel. Chce to jen kupovat s rozmyslem, do autosalonu jit s presnou predstavou a nechat se ukecat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.99  00:00

    « Re: Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak

    Tak se musim take pripojit k rade stiznosti. Auto jsem take kupoval v lete 98 :-)). Pravdou je, ze nakup probehl celkem hladce, ale co nasledovalo potom... Nejdrive serizeni predni poloosy, pak k memu (i jejich) uzasu vymena hlavy motoru a lamely spojky. Jenze lamely nebyly asi 5 tydnu a ja kazdy tyden poctive volal zda dorazily lamely. Po 5. tydnu cekani jsem znovu zavolal a opet zaporna odpoved a ze pry nejsou v cele republice !!!! To me rozpalilo do ruda a pripomnelo dobu nedavno minulou. I vzal jsem to za opacny konec a poslal e-mail primo do skodovky. Hnedle se mi ozvala slecna a jestli bych nemohl byt konkretni.. Byl jsem a lamela byla druhy den!!!!
    Zde ovsem pribeh nekonci, protoze asi tyden po vymene hlavy a lamely zacal tect olej z 9 mesicu stareho auta jako z 20 let stare sunky. Opet cesta do servisu a oprava. Teklo gufero. Za tyden jsem koukl pod motor a opet flek! Cesta do servisu oprava. Tekla pro zmenu chladici kapalina..
    Momentalne jsem mimo republiku a auto stoji v garazi, takze je snad v poradku, ale jsem zvedav az zacnu zase jezdit... Apropo, ptate se kdo to vse tak uzasne zaridil? Odpoved je snadna : Auto Papousek Ckalova ulice. Jiz nejaky cas tento autosalon a servis doporucuji vsem svym nepratelum...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.99  12:44

    « Re: Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak

    Musim se pridat se svoji smutnou zkusenosti s dealery Skodovek, ja kupoval Felicii loni v lete. Vzal jsem si kus ktery meli na sklade, ale chtel jsem dodelat nejake doplnky, nejdriv jsem z nich velmi tezko dostaval nabidku doplnkove vybavy a hlavne cenik. Pote jsme se domluvili na cene za material a montaz, bohuzel ne pisemne, nakonec byla cena o mnoho tisic vyssi, jednalo se o stresni okno, alarm, zamek radici paky a par drobnosti. To ze nebylo namontovano el.stahovani oken jsem zjistil az podle predlozene faktury, zadna omluva nebo neco podobneho. Dalsi prekvapeni me cekalo pri placeni zalohy leasingu a prebirani auta. Podotykam ze to to bylo moje prvni auto na leasing od Skofinu, proto mi nebyly zname vsechny detaily, prekvapilo me, ze kupuji-li auto 28. v mesici, pak musim zaplatit zalohu + 1.splatku a hned za dva dny 2.splatku. Prodejce mi o tom nerekl vubec nic a jen me zahrnul papiry, kde o tom neni ani slovo. Alespon o techto dulezitych vecech tykajicich se penez by meli zakaznika informovat, kdyz o technickych udajich nemaji ani paru. Od te doby jsem byl u nich jednou v servisu a vsiml jsem si jak rafinovane informuji o hodinove sazbe, je to napsane malym pismem tuzkou na tabuli vzdalene od zakaznika asi tri metry. Jsou to detaily, ale i takovato znaky firemni vycuranosti zakaznika pobouri a priste se urcite nevrati. Pro doplneni, predchozi radky byly o firme Autosalon Klokocka na Makovskeho a Karlovarske ulici....
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 23.05.99  10:58

    « Opacna skusenost

    Aj ja som si kupil Feliciu v lete 98. Zacalo to na jar navstevou predajcu. Necakal som ani minutu a uz bol pri mne predajca v obleku. Opytal sa, ci mi moze pomoct. Prejavil som zaujem vidiet a skusit si inovovanu Feliciu. Bohuzial bolo to skoro po predstaveni, tak este nebola. Dostal som cenniky a kopu prospektov od Fel aj Oct. Predajca si zapisal moj mobil a povedal, ze ked auta pridu, tak mi zavolaju. Zhruba o tyzden sa stalo. Prisiel som do predajne, kde auta prave skladali z kamionu. Musel som trochu pockat. Jazdu som si dojednal na sobotu. Pri tej prilezitosti som si skusil aj Octavku. Uplne v pohode. Potom som vyplnil nejaky formular o tom, ze by som mal zaujem o auto. Este som si nechal cas na rozmyslenie. Asi o mesiac mi volali, ci som sa uz rozhodol. Tak som prisiel do predajne a zlozil som zalohu. Chcel som auto na objednavku. Teda Combi LX, hmlovky, repro, ton.skla, ABS, airbag, stred. panel, central, el.okna, palubny pocitac, bocne listy a to este Rally cervenu. OK. Problem bol, ze do LX sa dal vtedy kupit ABS len s elektronmi. A tie som nechcel. Ale co uz. Nedalo sa. Po 6tich tyzdnoch mi zavolali na mobil, ze auto ma uz caka a ci ma prist aj poistovak a z ktorej poistovne. Vybral som peniaze, pribehol do predajne a tam na mna cakalo ciste auto (bez okruhlych nalepiek na oknach) so vsetkym a DOKONCA BEZ ELEKTRONOV. Tie samozrejme ani neuctovali a na plechovych diskoch (aj s krytkami) boli pneu Continental. Teda žiadna vymena z bezneho LX. Auto som zaplatil, prevzal a skontroloval, pri odovzdavani klucikov mi ho aj pokrstili flaskou sampusu. Potom ku mne prisiel poistovak, ktory cely cas stal obdalec, spisali sme zmluvu, vyplatil som prvy stvrtrok, dokupil prislusenstvo a to co nebolo na sklade (napr. haciky na siet do kufra) objednali a o par dni dodali. Nemam co dodat. Citil som sa skutocne ako pan zakaznik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.99  19:33

    « Re: Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak

    Je to smutne, a ale mam velmi podobne skusenosti. V predajni je vacsinou nejaka zenska, ktora vie o autach akurat to, ze do nich treba liat benzin(nie som si isty, ci vie kde) a ked clovek nieco chce, tak sa zacne prehrabavat v papieroch alebo zavola kolegu, ktory zavola dalsieho kolegu, a tak to ide dalej, az sa na vas pozera tlupa debilov a tvaria sa, ze kedy ich uz konecne prestanete otravovat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.99  14:59

    « Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefunkčnost - tak vypa

    Vrátím se k hodnocení škodováckých dealerů. Určitě si to ZASLOUŽÍ. Koneckonců jsme v kavárně. Rád bych popsal jak jsem já si užil koupi nového vozu já. Byl konec února 98, již 2 měsíce po uvedení nového modelu s grilem na masce. Tijátrů kolem toho bylo, jako kdyby Škodovka uskutečnila přistání na Venuši. Přicházím po velmi dlouhém rozhodování, dlouhém shromažďování peněz do autosalónu Škoda nedaleko mého bydliště s cílem objednat si zvolený vůz. Za přijímacím pultem sedí peroxidová blondýna s výrazným makeupem, která se příliš nehrne do nějaké akce, ačkoliv již před ní sedím. Podání ruky - „leklá ryba“ dává tušit co se bude odehrávat. Mám představu, že mi budou předloženy cenové specifikace, přehled doplňků – prostě vše co potřebuji k tomu, abych mohl nadefinovat svou představu. Odehrává se však toto – ceník nemohu dostat, neboť v celém autosalónu mají pouze jednu špatnou ušmudlanou xerokopii. Barvu si přeji červenou-rallye. Není a nebude. Až za dva měsíce. Tedy zhruba půl roku po přistání na Venuši. Ačkoli tato krásná červená vévodí všem prospektům. Ale tak jak správně podotkl kolega v jednom z předchozím příspěvku, kupuji si auto na 10 let. Složím zálohu 20 000,- a počkám si. O tom, že vůz již po 3 měsíčním čekání z fabriky dorazil se dovídám né od autosalónu, nýbrž od několika kolegů v podniku, kde pracuji. Jsem konsternován. Partnerem pro onu peroxidovou blondýnu nejsem já zákazník, který platí nýbrž nějaká kusovka na vrátnici, která přepojuje telefony a které tato „PEROXIDOVÁ KRÁVA“ sdělila ať si přijdu své auto vyzvednout. Mělo to efekt obecního vysílání, takže to co jsem do poslední chvíle utajoval věděli najednou úplně všichni a tak jak to v tomhle závistivém státě chodí, musel jsem čelit spoustě uštěpačných poznámek, kde že jsem na to vzal a že oni na to nemají. Do to toho nikomu nic není, nehledě na to, že tahle informace je důvěrná a patří jenom mně, protože jsem si ji zaplatil – hlavní kontakt jsem uvedl telefon domů, kde je záznamník a také se vyrozumění posílá poštou, takhle jsem se to dozvěděl jako úplně poslední – jedním slovem „NEHORÁZNOST“. A teď přichází druhá etapa – doplnění vozu o doplňky se stává opět kvalitním zážitkem. Chtěl jsem např. jiné pneumatiky jiné repro atd. Tehdy ještě nevzdělán a naivní jsem si představoval, že vytáhnou katalogy různých firem poradí mi, doporučí to co škodovka schvaluje. Dělo se však toto: Na jakých pneumatikách vůz přišel z fabriky mi nebyli schopni sdělit a zároveň lenost nedovolila jít se podívat dolů na dvůr, kde auto stálo. Chtít po nich vědět jaký rozměr reproduktoru se dává do předních dveří bylo zcela nereálné. Nějaké tabulky (prospekty) s údaji o pneumatikách – nic nula, něco o autorádiích –nic –jen rozmazané xerokopie bez jakýchkoli technických údajů. Dost mne to vytočilo. Řekl jsem, že jim dávám čas ať si to seženou. Sám jsem odkráčel do knihkupectví a zakoupil knihu od René Cedrycha – údržba a vše o feliciích … (cca 500 stran) a přes víkend si jí nasypal do hlavy. V pondělí obohacen o několik stovek technických údajů jsem odkráčel pokračovat dráždit „PARAZITA“. Po mých otázkách jsem se mohl dívat jen do prázdných doširoka otevřených hovězích očí. Na své otázky jsem si samozřejmě odpovídal já a to už jsem křičel. I ujal se mne tedy osobně ředitel svatostánku p. Emanuel Lopéz a žoviálním způsobem mi vysvětlil, „že dneska ty auta dělá Škodovka už tak, že jezdí sama a netřeba tedy dalších otázek“. A pak se přeci jen jal na něco odpovědět. Stále něco hledal, na něco se vymlouval, zběsile listoval a střílel čísla od boku. Já samozřejmě nabušen z příručky, kde také nebylo všechno, jsem hned poznal, že mě krmí nesmysly. Otevřeně uznávám, že každý obchodník musí být do jisté míry „demagog“, ale co je příliš je příliš. Patrně až na můj popud si začali obstarávat nějaké podklady. Stal jsem se pro ně patně noční můrou a ona „PEROXIDOVÁ KRÁVA“ se vždy při mém vstupu do vchodu ukryla kdesi v hlubinách svatostánku. Samozřejmě, že jsem si mohl koupit všechny tyto věci někde jinde, zvlášť pokud jde o originální příslušenství. Vím např. že vedle Autosalón Klokočka je má, ale už z principu jsem to chtěl od nich. Přebírání nového vozu se tak protáhlo téměř na jeden měsíc. A stejně to nebylo všechno, ale to bych nejezdil ani teď. Doteď mi zůstává rozum stát z toho, že víc jak půl roku po přistání na Venuši jsem nemohl sehnat středový panel s odkládací schránkou, originál šedé textilní koberce na podlahu, boční plastovou lištu – model 98, držák na nápoje, držák na surf atd. A to nebyl případ jen tohoto zlotřilého svatostánku. Tyhle věci neměli ani okolní Škoda-paraziti, protože jsem je pilně sháněl. Pochybuji, že si nějaká renomovaná světová automobilka dovolí uvést na trh nový model, aniž nemá k tomu zároveň na trhu min. 90% orig. doplňků. Doteď po střípkách sbírám informace, které jsem tehdy chtěl vědět a lomcuje mnou vztek, když si uvědomím, že jsem na svém autě mohl mít jinou kombinaci doplňků. Považuji to za své poškození. Nové auta musí prodávat lidé, kterým nechybí přirozená touha se vzdělávat a stát se odborníkem a né jako ve skutečností „hovězí individua s IQ tuleně“. Tohle si musí přeci ta automobilka ohlídat – ve skutečnosti se však s příchodem kapitalismu nic nezměnilo …. „ta naše povaha česká“. Už nikdy si nekoupím české auto a doufám, že s mojí generací zmizí navždy v propadlišti dějin všichni tihle pitomci, kteří se už nikdy nenaučí tancovat na novou písničku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.99  14:56

    « Hloupost, nekompetence, nedotaženost, nefuknčnost - to je pr

  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.99  19:45

    « Re: Felicia repro

    Priemer je 13. SONY a PHILIPS (a mozno aj dalsi) robia tzv. Custom Fit repraky priamo pre Filcku. Ziadna slava, ale cenovo prijatelne a o triedu lepsie ako to, co tam davaju. A nemusis platit za mriezku, ktoru nevyuzijes.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  19:31

    « Re: Brambory, rajčata, nová auta - vľdy» je to úplně jedno!!

    Ja sem nastesti ten dotaznik nevyplnil,ale asi po trech tydnech mi prisel dalsi(ten samej)s tim,ze prej to je velmi dulezity,pro nejakou tu jejich sondu,no tak sem s tim druhym nalozil stejne jak s tim prvnim,doufam,ze me uz prestanou votravovat.Zdravi P.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  09:38

    « Re: Felicia repro

    Proc si to nezmeris? Vem si sluchatka, chytraku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.99  08:54

    « Felicia repro

    Rekne mi nekdo prosim vas jaky je prumer repro vepredu u Felicie. Rad bych si tam dal neco lepsiho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.99  18:05

    « Re: Felicia - Rodinne auto - Stano (spravni poplatky)

    Ja si na rozdil od jinych nemyslim, ze to je tak spatna vec. Ono totiz, kdyz deklarujes auto za 20000 a potom ho prodas za 300000, tak je neco shnileho. Minimalne je okradan stat na cle, DPH, urednik na celnici si nakrade nehorazne sumy. Ta castka potom chybi ve statnim rozpoctu. Tyto vypadky pak platim ja ze svych dani a dotuju autak nekomu uplne jinemu. Vetsina tech aut pochazi z nejake levoty, jsou bourana, nevidim jedinej duvod proc sem vozit takove vraky. Kdyz nekdo dovazi slusna auta za realne penize dejme tomu s marzi 30-40% pak je to v poradku. Ale za kolik by to auto prodal? Vetsina dovozu je postavena na dvojich fakturach, podhodnocenych cenach. Zkuste si koupit dovezene auto do firmy s tim, ze chcete danovy doklad na zaplacenou castku. Vsichni Vas vyzenou. Tak o cem je rec?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.99  13:17

    « Re: Brambory, rajčata, nová auta - vľdy» je to úplně jedno!!

    Dotazník, nejspis tentyz jako ty, jsem dostal nekdy v breznu, nacez jsem jej vyplnil a odeslal.
    Blahove jsem si totiz myslel, ze to ma nejaky smysl. Od te doby mne prisli postupem casu dalsi dva. No zkratka peknej binec.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…